Wyprawy / nawigacja pytania początkującego

Data: 2009-10-31 08:06:09
Autor: Iguan007
Wyprawy / nawigacja pytania początkującego

"Jesse Custer" <swientyodmordercow@gmail.com> wrote in message
Mam pytanie jako nowicjusz w kwestii długich wypraw z sakwami, jak
radzicie sobie z wytyczaniem trasy i nawigacją. Gps, mapa samochodowa

Od razu zaznacze ze z sakwami nie jezdze :) Ale zdarzaja mi sie 200
kilometrowe trasy w nieznanym terenie. Zeby sie nie frustrowac ruchliwymi
drogami badz szutrowkami (jesli jade na szosowce), wczesniej rysuje sobie
trase na
Google Earth i wrzucam do GPS (Garmin 705). Papierowych map nie woze bo
nawet jesli GPS sie zepsuje to teraz do praktycznie kazdego telefonu mozesz
wgrac Google Maps i przedgladnac mape.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Wyprawy / nawigacja pytania początkującego