Wyprawy / nawigacja pytania początkującego

Data: 2009-11-03 01:17:26
Autor: SyZer
Wyprawy / nawigacja pytania początkującego

jak
radzicie sobie z wytyczaniem trasy i nawigacją.
kupuje mapę na miejscu,
pytam miejscowych,
zbieram mapy sciezek/szlakow
Gps, mapa samochodowa
:D
ok jak planujesz jechac z sakwami ale motorem :D

czy drukowane mapki + mapnik i kompas? Co robicie w przypadku
trafienia na drogę szybkiego ruchu lub zakaz wjazdu dla rowerów?
na jak pisał Marek: na Węgrzech - olewam
ale czasami nie da się inaczej przejechac niz drogą szybkiego ruchu :(

Kluczycie szukając objazdów czy jedziecie i się tym nie przejmujecie?
zlaezy jak jadę z jakaś napotkaną dziewczyną to absolutnie nie jadę
zatłoczoną drogą
lepiej wtedy pokluczyć

Sam próbowałem śmigać posługując sięgps z auto-mapą ale nawet pomimo
wybierania trybu omijaniaautostrad prędzej czy później na jakieś
lądowałem kierując się wskazaniami. Przełączanie na tryb przełajowy /
terenowy też niewiele pomagało.
jak potrzebuejsz GPS to mozesz go zasilic z ogniwa przymocowanego na
tylnej sakwie
sa juz takie ogniwa grubosci kartki papieru ktore mozna zginać.

Wyprawy / nawigacja pytania początkującego