Wyprowadzka banity

Data: 2021-04-03 09:39:54
Autor: Runt
Wyprowadzka banity
https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26937358,z-gdanska-wyjechaly-daniele-abpa-glodzia-ktore-zmienily-prawo.html#s=BoxWyboImg4

"Mało która rodzina może doprowadzić do zmiany prawa. Ale rodzinie danieli abpa Sławoja Leszka Głódzia ta sztuka się udała. Dzięki nim radni utrudnili przekazywanie duchownym gruntów za ułamek wartości. Zasłużone dla budżetu miasta daniele właśnie wyjechały z ogrodu gdańskiego pałacyku Głódzia."

POczytajcie sobie i POpatrzcie.

http://extra.natemat.pl/gdzie-mieszka-arcybiskup-glodz-reportaz-z-bobrowki

--
Runt

Data: 2021-04-03 01:56:41
Autor: Zygmunt Yörgensen
Wyprowadzka banity
Runt napisał(a):
https://trojmiasto.wyborcza.pl

onet
GWno
onet
GWno
onet
GWno
onet
GWno

Data: 2021-04-03 15:28:58
Autor: Runt
Wyprowadzka banity
W dniu 2021-04-03 o 10:56, Zygmunt Yörgensen pisze:
Runt napisał(a):
[...]

uwielbiasz koopsztale? ;-)))

zymek, nie masz nic do powiedzenia w temacie to spadaj.

--
Runt

Data: 2021-04-04 07:00:00
Autor: Budzik
Wyprowadzka banity
Użytkownik Zygmunt Yörgensen zygmunt.yorgensen@gmail.com ...

Runt napisał(a):
[...]

Skoro to takie gówno to tym łatwiej bedzie ci podwazyc zawarte w artykule tezy.
Czy mozna zatem prosic o merytoryczna krytyke zamiast uprawiania tego typu gówno rozmowy bez krzty argumentacji?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2021-04-04 09:13:46
Autor: A. Filip
Wyprowadzka banity

Runt napisał(a):
[...]

Argumentacja w części dostępnej przez GW za darmo i bez ograniczeń jest
"(bardzo) niekompletna" czyli gówniana (w praktyce żadna).
Ja płacić za GW nie zamierzam, zamierzam także *skrupulatnie* honorować
GW "własność intelektualną" *tam gdzie mi pasuje*.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-04-03 11:04:43
Autor: A. Filip
GW donosi: Wyprowadzka banity ["kara" kanoniczna/kościelna dla abp. seniora Głodzia]
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
[...]

Gówniana prasa w części udostępnianej za darmo i bez ograniczeń nie może
napisać uzasadnienia doboru tytułu?

Data: 2021-04-03 15:28:45
Autor: Runt
W dniu 2021-04-03 o 11:04, A. Filip pisze:
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
[...]

Idź się wypłakać na Nowogrodzką.

Masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-04-03 09:55:42
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 3 kwietnia 2021 o 15:28:48 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
Idź się wypłakać na Nowogrodzką. Masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-04-03 15:48:01
Autor: A. Filip
Runt <runt@ekumena.prv> pisze:
[...]

Ja do Kurwy Nędzy ktoś chce *poważnie* dyskutować na usenecie to nie na
podstawie źródeł za dostęp do których trzeba płacić.  GW traktowana jak
poważnie źródło ni złamanego wuja nie zmieści się w limitach darmowego
dostępu bez ograniczeń => *GW NIE JEST DOBRYM ŹRÓDŁEM NA USENECIE*.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Co się nie najesz, to się i nie naliżesz.  (Przysłowie polskie)

Wyprowadzka banity