Wyprowadzka banity

Data: 2021-04-03 01:56:41
Autor: Zygmunt Yörgensen
Wyprowadzka banity
Runt napisał(a):
https://trojmiasto.wyborcza.pl

onet
GWno
onet
GWno
onet
GWno
onet
GWno

Data: 2021-04-03 15:28:58
Autor: Runt
Wyprowadzka banity
W dniu 2021-04-03 o 10:56, Zygmunt Yörgensen pisze:
Runt napisał(a):
[...]

uwielbiasz koopsztale? ;-)))

zymek, nie masz nic do powiedzenia w temacie to spadaj.

--
Runt

Data: 2021-04-04 07:00:00
Autor: Budzik
Wyprowadzka banity
Użytkownik Zygmunt Yörgensen zygmunt.yorgensen@gmail.com ...

Runt napisał(a):
[...]

Skoro to takie gówno to tym łatwiej bedzie ci podwazyc zawarte w artykule tezy.
Czy mozna zatem prosic o merytoryczna krytyke zamiast uprawiania tego typu gówno rozmowy bez krzty argumentacji?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2021-04-04 09:13:46
Autor: A. Filip
Wyprowadzka banity

Runt napisał(a):
[...]

Argumentacja w części dostępnej przez GW za darmo i bez ograniczeń jest
"(bardzo) niekompletna" czyli gówniana (w praktyce żadna).
Ja płacić za GW nie zamierzam, zamierzam także *skrupulatnie* honorować
GW "własność intelektualną" *tam gdzie mi pasuje*.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Pan sługę ganił, sługa zaś - służbę. (Przysłowie gruzińskie)

Wyprowadzka banity