Wyprzedaż majątku.

Data: 2010-07-30 13:48:06
Autor: Liwiusz
Wyprzedaż majątku.
azot pisze:
A Polacy zostaną sprzedani na targu niewolników,
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/297643,rzad-pozbedzie-sie-pzu-i-pko.html#komentarze

   Przecież za powyższe spółki otrzyma pieniądze, więc nie ma mowy o wyzbywaniu się majątku. Wyzbycie to będzie, jak pieniądze rozkradną politycy i wydadzą na socjal.

   Tak a propos podwyższania podatków przez naszego cudotwórcę, fragment jego expose:

„Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie stopniowe obniżanie podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi dotyczyć wszystkich. I tych mniej zamożnych i tych bogatszych. Wszyscy mają prawo do tego, aby państwo przyjęło wreszcie kierunek na obniżanie podatków i danin publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę rozważnie, to musi być rozważny marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze w jednym kierunku, zawsze w kierunku niższych podatków i zawsze w kierunku rezygnacji z nadmiernych, często zbędnych danin publicznych, jakie obywatel płaci na rzecz administracji”.

Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

--
Liwiusz

Data: 2010-07-30 13:56:08
Autor: azot
Wyprzedaż majątku.

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2ue5n$dmv$2news.onet.pl...
azot pisze:
[...]

A jak ty sprzedasz bardzo dobrze prosperująca firmę, która ma w perspektywie wieloletnie, niezagrożone, wysokie dochody i przeżresz, przepijesz  ten pieniądz leżąc w hamaku?
 To jak to nazwać?

azot

Data: 2010-07-30 04:57:59
Autor: BK
Wyprzeda majtku.
On 30 Lip, 13:56, "azot" <fr...@gazeta.pl> wrote:
Uytkownik "Liwiusz" <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa w wiadomocinews:i2ue5n$dmv$2news.onet.pl...

> Przecie za powysze spki otrzyma pienidze, wic nie ma mowy o
> wyzbywaniu si majtku. Wyzbycie to bdzie, jak pienidze rozkradn
> politycy i wydadz na socjal.

A jak ty sprzedasz bardzo dobrze prosperujca firm, ktra ma w perspektywie
wieloletnie, niezagroone, wysokie dochody i przeresz, przepijesz ten
pienidz lec w hamaku?
To jak to nazwa?

azot

Ale wyzbyciem wlasnie nie jest sam fakt sprzedazy tylko przezarcia.
Dobrze prosperujaca firme mozna sprzedac, a uwolnione srodki
korzystnie zainwestowac. Sama sprzedaz nawet dobrze prosperujacej
firmy nie jest niczym nadzwyczajnym i zlym. Glupie, zle i bezsensowne
moze byc tylko wykorzystanie srodkow z tej sprzedazy.

Data: 2010-07-30 12:01:42
Autor: xbartx
Wyprzeda majtku.
Dnia Fri, 30 Jul 2010 13:56:08 +0200, azot napisał(a):

A jak ty sprzedasz bardzo dobrze prosperująca firmę, która ma w
perspektywie wieloletnie, niezagrożone, wysokie dochody i przeżresz,
przepijesz  ten pieniądz leżąc w hamaku?
 To jak to nazwać?

Realizacja zysków :D

--
xbartx

Data: 2010-07-30 13:59:51
Autor: MarekZ
Wyprzedaż majątku.
Użytkownik "azot" <friko@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2uekr$m3b$1@news.net.icm.edu.pl...

Im szybciej się polskie państwo w obecnej formie rozpieprzy tym lepiej. IMO szkoda wysiłku na aktywne przeciwdziałanie temu.

Naturalnie tym, którzy od polskiego państwa się czegoś spodziewają w przyszłości należy współczuć. Co im zresztą wiele nie pomoże.

Data: 2010-07-30 13:59:59
Autor: Liwiusz
Wyprzedaż majątku.

azot pisze:
[...]

   Wieloletnie niezagrożone dochody z firmy mają swoje odzwierciedlenie w jej cenie (pomijając fakt, że nie ma czegoś takiego, jak wieloletnie niezagrożone wysokie dochody).

   A jak przepije, to stracę. W tym właśnie sęk, że niepotrzebnie krzyczy się, że "się sprzedaje", gdy tymczasem nikt nie krzyczy na temat, który jest naprawdę niebezpieczny, czyli przejadanie długów w ilości 3000zł na sekundę.

   Samo sprzedawanie złe nie jest, to nawet dobrze, że państwo w końcu przestanie być nieuczciwą konkurencją dla innych banków i zakładów ubezpieczeń.

--
Liwiusz

Wyprzedaż majątku.