Wyprzedaż majątku PTTK

Data: 2019-11-14 19:19:16
Autor: PELENG
Wyprzedaż majątku PTTK
Ostatnio przeszukałem Google w celu zmonitorowania sytuacji finansowej PTTK i jest dramatycznie. Przykładem niech będzie oddział kielecki - za komuny mieli 80 etatów i to było finansowane z budżetu państwa, teraz mają jeden i nie mogą wyrobić finansowo. Odkąd komuniści przestali sponsorować PTTK to jest bieda, nędza i syf pogania. Cały majątek pozyskany głównie jeszcze dekretem Bieruta został zdewastowany albo rozkradziony. Ponad 100 klubów nurkowych rozkradli ze sprzętu. Ale dziś jest tak cienko, że wyprzedają majątek, celem utrzymania jakiejkolwiek statutowej działalności.
Ja osobiście, upatrzyłem sobie lokal na Senatorskiej. Czekam, aż będzie na sprzedaż w dobrej cenie. Ktoś wie, ile będzie wynosiła wysokość składek w KDP, w 2020r?

Jacek

Data: 2019-11-20 02:28:23
Autor: Dubieniecki
Wyprzedaż majątku PTTK
Tutaj artykuł z Wyborczej: "Dramatyczna sytuacja schronisk PTTK. Czy w końcu znikną?"

https://wyborcza.pl/1,75398,14399455,Dramatyczna_sytuacja_schronisk_PTTK__Czy_w_koncu_znikna_.html

Dubieniecki

Data: 2020-04-21 16:48:05
Autor: WojtekB
Wyprzedaż majątku PTTK
Użytkownik "Dubieniecki" <dubienieckis70@gmail.com> napisał w wiadomości news:b1c57232-ca55-4394-bf39-f01f7bb88506googlegroups.com...
[...]

Cytujesz najbardziej komunistyczną gazetę w Polsce.
Szczególnie brat Michnika powinien stanąć przed sądem jako kat komunistyczny.
A wy powołujecie się na WSI..
Wojtek B.

Wyprzedaż majątku PTTK