Wyprzedaż 2009

Data: 2010-03-07 18:17:09
Autor: Pan Piskorz
Wyprzedaż 2009
które w ubiegłym roku kosztowały do 40 tys. zł?

do 40 to lipa,
ale za niewiele ponad 50 kupisz pełny fulwypas hyundaia, który w cenniku był za 70
P.

Data: 2010-03-07 18:36:29
Autor: Jerzy
Wyprzedaż 2009
które w ubiegłym roku kosztowały do 40 tys. zł?

do 40 to lipa,
ale za niewiele ponad 50 kupisz pełny fulwypas hyundaia, który w cenniku był za 70

Myślałem docelowo o trzydziestu kilku.maksymalnie :-(

Pozdrowienia

Data: 2010-03-07 19:51:50
Autor: kml
Wyprzedaż 2009

Użytkownik "Jerzy" <jerzyk@dom.com.pl> napisał w wiadomości news:hn0osg$7b$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Coś mi mignęło, że dacia daje jakieś upusty ale też nie rzucające na kolana.

kml

Data: 2010-03-07 22:15:54
Autor: novaq
Wyprzedaż 2009

[...]

2000zł
W Warszawie mają jeszcze z zeszłego roku, ale z tego co mnie interesowało
(Sandero benzyna) to tylko wersja Laureate (najlepiej wyposażona) z klimą i
lakierem metalic, tak że praktycznie tyle samo wyniesie wersja tegoroczna ze
zwykłym lakierem a wersje słabiej wyposażone są jeszcze tańsze.
A to już marzec...

-- pozdrawiam
kml

pozdr
N.

Data: 2010-03-08 06:44:16
Autor: kml
Wyprzedaż 2009

Użytkownik "novaq" <nowak72BEZSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hn152k$evd$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja bym wolał zeszłoroczną z "wypasem" :)

kml

Data: 2010-03-08 06:51:08
Autor: Jerzy
Wyprzedaż 2009
[...]

Za co 2000 zł?
O Dacii co prawda nie myślałem, ale właściwie dlaczego nie.
Czy mógłbyś napisać gdzie w Warszawie?
W Internecie jest bardzo dużo nieaktualnych informacji na temat wyprzedaży.

Dziękuję i pozdrawiam

Data: 2010-03-08 07:10:00
Autor: kml
Wyprzedaż 2009

Użytkownik "Jerzy" <jerzyk@dom.com.pl> napisał w wiadomości news:hn23d8$oak$1atlantis.news.neostrada.pl...

Za co 2000 zł?
O Dacii co prawda nie myślałem, ale właściwie dlaczego nie.
Czy mógłbyś napisać gdzie w Warszawie?
W Internecie jest bardzo dużo nieaktualnych informacji na temat wyprzedaży.

www.daciaklub.pl zapewne tam Ci podpowiedzą.

kml

Wyprzedaż 2009