Wyprzedaż asortymentu - pytanie

Data: 2011-01-24 14:56:09
Autor: Mar
Wyprzedaż asortymentu - pytanie
Witam
chcę wyprzedać część swojego asortymentu i mam pytanie czy mogę bez problemu sprzedawać je taniej niż kupiłem w hurtowni?

Data: 2011-01-24 15:14:48
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "Mar" <mar@hom.pl> napisał w wiadomości news:ihk0du$lig$1inews.gazeta.pl...
Witam
chcę wyprzedać część swojego asortymentu i mam pytanie czy mogę bez
problemu  sprzedawać je taniej niż kupiłem w hurtowni?

Mozesz chocby po 1zl - Twoj towar i Twoja kasa.

Data: 2011-01-25 07:09:59
Autor: mkgp
Wyprzedaż asortymentu - pytanie
chcę wyprzedać część swojego asortymentu i mam pytanie czy mogę bez
problemu  sprzedawać je taniej niż kupiłem w hurtowni?

Powinieneś jednak to dobrze uzasadnić. Urząd Skarbowy przy kontroli może policzyć marżę i uznać taką transakcję za fikcyjną. Przecież każdy może tak powiedzieć że sprzedaje taniej niż kupił bo to jego sprawa i nie będzie płacił podatków.

Wyprzedaż asortymentu - pytanie