Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)

Data: 2013-01-08 00:53:22
Autor: piotrll
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Szukam auta do ok 45.000 zł, segment B lub C jak starczy, benzyna. Min. wyposażenie 4-5 drzwi, klimatyzacja, CZ, ES.

Pozdr.
Piotrek

Data: 2013-01-08 01:48:45
Autor: piotrll
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
CZ - centralny zamek
ES - elektryczne szyby ehh, łamigłówka ;P

Data: 2013-01-08 10:51:34
Autor: Chris
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
piotrll@gmail.com nabazgrał(a):

CZ - centralny zamek
ES - elektryczne szyby

2 czy  4 :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-01-08 17:44:20
Autor: Rafał Grzelak
Chris wrote:

piotrll@gmail.com nabazgrał(a):

> CZ - centralny zamek
> ES - elektryczne szyby

2 czy  4 :)

Przy klimie jakie to ma znaczenie?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-01-08 20:43:19
Autor: Jacek Midura
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Dnia 2013-01-08, o godz. 17:44:20
Rafał Grzelak <spam@dupa.com> napisał(a):

Chris wrote:

> piotrll@gmail.com nabazgrał(a):

Przy klimie jakie to ma znaczenie?

Ma znaczenie np. przy małych dzieciach. Korbotronika nie zablokujesz,
żeby nie otwierały.

--
Jacek Midura

Data: 2013-01-08 21:27:47
Autor: Artur Maśląg

Chris wrote:

[...]

Być może jest to jakiś argument. Jak moi synowie byli mali, to
w tylnych drzwiach była blokada, by nie mogli otworzyć od środka
(teraz też takie są). Zabawa z korbotroniką była jednak o rząd
wielkości trudniejsza itd. niż zabawa z przyciskami od ES
i jakoś nie pamiętam, by była z tym walka. Szczególnie, że
z fotelika ciężko się sięga do korbek, w przeciwieństwie do
przyciskĂłw.

Po namyśli uważam argument za naciągany :)

Data: 2013-01-09 08:29:30
Autor: Chris
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Powiedz to mojemu młodemu kiedy byłem na myjni ręcznej i zachciało mu się ruszyć korbą od szyb :) przy 4 sztukach by nie miał takiej opcji.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-01-08 22:48:33
Autor: Tomasz Pyra

Chris wrote:

> [...]

2 czy  4 :)

Przy klimie jakie to ma znaczenie?

Ma znaczenie np. przy małych dzieciach. Korbotronika nie zablokujesz,

Najczę¶ciej wystarczy mocno pociagn±ć za korbkę żeby j± zdj±ć, czasami co¶
tam jeszcze podważyć.
Samym kikutem nie pokręc±.

Data: 2013-01-12 15:40:56
Autor: nazgul

Chris wrote:

[...]

Najczęściej wystarczy mocno pociagnąć za korbkę żeby ją zdjąć, czasami coś
tam jeszcze podważyć.
Samym kikutem nie pokręcą.

taaaa
jak to każdy chce rządzić w swoim samochodzie.
przytoczę przykład ekstremalny, ale autentyczny
kolega swego czasu zdjął wszystkie korbki do szyb bo twierdził że szyby są do patrzenia, a nie wietrzenia (klimy nie miał).
zostawił jedną korbkę przy swoich drzwiach, na wypadek gdyby wpadł samochodem do głębokiej wody,
bo wtedy umiejętnie operując uchyłem szyby napełni wnętrze wodą, będzie można otworzyć drzwi i wypłynąć.

jednakowoż był zwolennikiem szyb elektrycznych
"bo wtedy można wyjąć bezpiecznik zamiast zdejmować korbki"

Data: 2013-01-13 01:43:12
Autor: Tomasz Pyra
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekaweg o w salonach? (45.000 zł)
Dnia Sat, 12 Jan 2013 15:40:56 +0100, nazgul napisał(a):

bo wtedy umiejętnie operuj±c uchyłem szyby napełni wnętrze wod±, będzie można otworzyć drzwi i wypłyn±ć.

jednakowoż był zwolennikiem szyb elektrycznych
"bo wtedy można wyj±ć bezpiecznik zamiast zdejmować korbki"

Szyby elektryczne chyba powinny działać pod warunkiem że samochód wpadł do
rzeki albo jeziora. W morzu może być gorzej :)

Ale można zainwestować 5zł i kupić młotek do szyb, a nie "umiejętnie
operować uchyłem" ;)

Data: 2013-01-08 23:15:07
Autor: Michal Jankowski
Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> writes:

Przy klimie jakie to ma znaczenie?

Ja np. mam czasem potrzebę okno otworzyć. Guzikiem - zwł±szcza prawe -
łatwiej.

Ma znaczenie np. przy małych dzieciach. Korbotronika nie zablokujesz,
żeby nie otwierały.

Cud boski, że dożyli¶my wyprodukowania szyb z guziczkami. Powinni¶my
byli wszyscy otworzyć sobie i wypa¶ć.

  MJ

Data: 2013-01-09 02:31:30
Autor: J.F.
Dnia Tue, 08 Jan 2013 23:15:07 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
[...]

W syrence z tylu korbek nie bylo (pamiec mi zawodzi ... a moze i byly ?),
w maluchu tez nie, a poza tym malo kogo z malym dzieckiem stac bylo na
samochod, a co dopiero duzego fiata :-P

Ech, co ja sie najezdzilem, na przednim siedzeniu, bez fotelika, bez pasa,
i mogac w kazdej chwili otworzyc drzwi "pod prad" :-)
A przeciez w syrence to jeszcze fotele sie uchylaly do przodu bez zadnych
blokad, jak ci ludzie przezywali wypadki ? A moze nie przezywali ?

J.

Data: 2013-01-09 07:34:57
Autor: z
W dniu 2013-01-09 02:31, J.F. pisze:

[...]

Uważaj bo jeszcze jaki¶ biurokrata od opiekuńczego państwa dostanie zawału. Będziesz miał ambitnego urzędnika którego jednym interesem jest utrzymanie własnego stołka i stołków rodziny na sumieniu.
Kto będzie wymy¶lał nowe przepisy nios±ce za sob± koszty, utrudniaj±ce życie, zmniejszaj±ce wolno¶ć obywatela argumentowane jak zawsze dbaniem o bezpieczeństwo przy jednoczesnym wycieraniu sobie gęby kosztami leczenia i innymi bzdurami...
I znowu jest okazja żeby przypomnieć że co roku ginie w Polsce bezsensowne 6 ty¶ ludzi przez _ZŁE_ rozporz±dzanie naszymi podatkami.
Powtarzam: nie za mało pieniędzy tylko _¬LE WYDAWANE!!!_
Wiem że OT ale do jasnej cho... przestańmy się zajmować już bzdurami a tym co istotne!!!

Data: 2013-01-09 08:58:22
Autor: LEPEK
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
W dniu 2013-01-09 02:31, J.F. pisze:

Ech, co ja sie najezdzilem,

No, ale należałe¶ do raczej niezbyt licznej grupy

[...]

Było mniej samochodów, mniejsze prędko¶ci. Ale z takich zdarzeń, które teraz s± stłuczkami, czy mało groĽnymi wypadkami (zderzenie z czym¶ twardym przy 50 km/h, jakie¶ szybsze wydachowanie), to raczej ciężko było wyj¶ć w miarę cało.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-01-09 09:17:58
Autor: Michal Jankowski
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

¦my mieli fiata, ale jak miałem już 9 lat. Ale co do korbek i dzieci - dziecko jest w foteliku, to nie wypadnie,
nawet je¶li sięgnie do korbki i otworzy okno. Większe ryzyko, je¶li da
radę otworzyć drzwi.

[...]

No jednak przeżywali mniej (przy takich samych wypadkach). Ale ruch
był inny, prędko¶ci inne...

  MJ

Data: 2013-01-09 21:56:06
Autor: PK
On 2013-01-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A przeciez w syrence to jeszcze fotele sie uchylaly do przodu bez zadnych
blokad, jak ci ludzie przezywali wypadki ? A moze nie przezywali ?

Nie przeżywali lub po prostu ich nie mieli. Było mało samochodów, więc
ciężko było w kogoś niechcący trafić.

To, co jest byle stłuczką we współczesnym samochodzie, 20 lat temu było
zazwyczaj powaĹĽnym wypadkiem w jakimĹ› Maluchu czy tego typy wynalazku.

Nie wiem, jaka na początku lat 90' była przeżywalność wypadków
na trasie (tzn. ~80km/h). Podejrzewam, że zasmucająco mała.

pozdrawiam,
PK

Data: 2013-01-10 09:59:15
Autor: Michal Jankowski

On 2013-01-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A przeciez w syrence to jeszcze fotele sie uchylaly do przodu bez zadnych
blokad, jak ci ludzie przezywali wypadki ? A moze nie przezywali ?

Nie przeżywali lub po prostu ich nie mieli. Było mało samochodów, więc
ciężko było w kogo¶ niechc±cy trafić.

Parę w±tków wyzej: w przeliczeniu na liczbę zarejestrowanych pojazdów
w roku 1975 było około 20 razy więcej wypadków i 30 razy więcej ofiar
¶miertelnych niż w 2012.

  MJ

Data: 2013-01-10 12:49:24
Autor: J.F
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał
[...]

Z tym ze nie wiemy - wsrod kierowcow i pasazerow, czy wsrod pieszych i rowerzystow.

Bo jakos tak wsrod znajomych nie kojarze aby ktos zginal w samochodzie ....

J.

Data: 2013-01-09 10:19:29
Autor: Maciek
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Cud boski, że dożyli¶my wyprodukowania szyb z guziczkami. Powinni¶my
byli wszyscy otworzyć sobie i wypa¶ć.
A kto mówi o wypadaniu?? Jedziesz sobie w przyjemnie klimatyzowanym
wnętrzu, albo akurat jest oberwanie chmury, albo wóz z gnojówk± przed
Tob±, a z tyłu kto¶ Ci korbk± kręci. I nie pomagaj± argumenty "zamknij
to cholerne okno gówniarzu!". Musisz się zatrzymać, zamkn±ć okno. I tak
w kółko, do następnego dotknięcia korbki, która kusi :->

Maciek

Data: 2013-01-09 10:22:31
Autor: Maciek
W dniu 2013-01-09 10:19, Maciek pisze:
[...]
Pomin±łem jeszcze kwestię zamykania okien po dzieciach. Czyli wysiadasz,
wyci±gasz z bagażnika siaty z zakupami i wła¶nie Ci się przypomina, że
kto¶ kręcił dwiema cholernymi korbkami :->

Maciek

Data: 2013-01-08 09:36:17
Autor: Scypio
Dnia 08.01.2013 Chris <chris@spam.pl> napisał/a:
piotrll@gmail.com nabazgrał(a):

Szukam auta do ok 45.000 zł, segment B lub C jak starczy, benzyna.
Min. wyposażenie 4-5 drzwi, klimatyzacja, CZ, ES.

Co to jest CZ :)

Obstawiam, że centralny zamek a es to elektryczne szyby. Za 45-48k pln można wyj±ć Chevroleta Cruze 1.8 140KM z klim± i w/w. Nie wiem czy co¶ lepszego się znajdzie...

Z mniejszych - Clio TCE po Amber Gold? :)

pozdrawiam, --
scypio

Data: 2013-01-08 02:00:00
Autor: piotrll
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Za 45-48k pln można wyj±ć Chevroleta Cruze 1.8 140KM z klim± i w/w. Nie wiem czy co¶ lepszego się znajdzie...

Sprawdzę tego Cruse-a, ale wydaje mi się że cena bliżej 48k to raczej za 1.6

Data: 2013-01-08 15:29:27
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 8 Jan 2013 02:00:00 -0800 (PST), piotrll@gmail.com napisał(a):

Za 45-48k pln można wyj±ć Chevroleta Cruze 1.8 140KM z klim± i w/w. Nie wiem czy co¶ lepszego się znajdzie...

Sprawdzę tego Cruse-a, ale wydaje mi się że cena bliżej 48k to raczej za 1.6

I broń boże nie kupuj 1,6 --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2013-01-08 07:06:34
Autor: piotrll
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
I broń boże nie kupuj 1,6

Czemu, awaryjny czy nie jedzie?

Data: 2013-01-10 11:25:29
Autor: piotrll
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Dyskusja odbiegła od tematu ale auto już zakupiłem :)

Data: 2013-01-11 10:13:41
Autor: Scypio
Dnia 10.01.2013 piotrll@gmail.com <piotrll@gmail.com> napisał/a:
Dyskusja odbiegła od tematu ale auto już zakupiłem :)

Super! To pochwal się co takiego upolowałe¶ i za ile :)

pozdrawiam,
--
scypio

Data: 2013-01-11 11:17:43
Autor: Aleksander

<piotrll@gmail.com> wrote in message news:b2432e10-23d7-49ac-ab1a-f028d968333egooglegroups.com...

Dyskusja odbiegła od tematu ale auto już zakupiłem :)

Pochwal się na co padł wybór i dlaczego :)

Data: 2013-01-11 02:36:41
Autor: piotrll
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Pochwal się na co padł wybór i dlaczego :)

Noooo dobraaaa, dostałem ¶wietn± ofertę z jednego z salonów forda na:

FORD Fiesta Trend SVP Gold X 1.4 96 km - 5dr.

W skrócie wyposażenie: metalik grafit, alufelgi 15", klimatyzacja manualna, elektryczne szyby i lusterka+podgrzewane, radio 6 gło¶ników USB (¶wietnie gra!), halogeny, podgrzewana przednia szyba, i jakie¶ tam kontrole trakcji za dwie ;)

Kto zgadnie ile takie cacko mogło kosztować??? :-)))

Data: 2013-01-11 07:21:40
Autor: piotrll
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)

42 ?

trochę taniej :)

Data: 2013-01-08 10:28:09
Autor: PiteR
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
na  ** p.m.s **  Chris pisze tak:

Co to jest CZ :)

moduł który współpracuje z ES :)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-01-08 10:48:17
Autor: Chris
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
PiteR nabazgrał(a):

na  ** p.m.s **  Chris pisze tak:
Co to jest CZ :)
moduł który współpracuje z ES :)

A ja już my¶lałem że to ma byc produkcja Czechy :)

Data: 2013-01-08 10:47:41
Autor: Chris
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
piotrll@gmail.com nabazgrał(a):

Szukam auta do ok 45.000 zł, segment B lub C jak starczy, benzyna.
Min. wyposażenie 4-5 drzwi, klimatyzacja, CZ, ES.

Ja bym zobaczył jeszcze KIA Cee'd albo Venga
Jak brali¶my Ceed'a tylko że ON to była akurat wystawowa Venga benzyna za 45K

Data: 2013-01-08 11:21:18
Autor: Aleksander
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Może nie wyprzedaż 2012, ale jak bym teraz
szukał taniego, większego niż segment B, to
bez wahania wzi±łbym Peugeota 301, o ile
nie jeste¶ uprzedzony do aut na F ;)

Data: 2013-01-09 07:17:38
Autor: Krzysztof Matyasik
W dniu 08.01.2013 11:21, Aleksander pisze:
Może nie wyprzedaż 2012, ale jak bym teraz
szukał taniego, większego niż segment B, to
bez wahania wzi±łbym Peugeota 301, o ile
nie jeste¶ uprzedzony do aut na F ;)

JeĽdziłem 301 w wersji 1.6 benz. oraz z dieslem pod mask±.

Oprócz kilku wpadek ten samochód to naprawdę uczciwa propozycja. A wpadki, jak to wpadki: diesel jest gło¶ny za spraw± braku wygłuszeń, na szczę¶cie HDI jest ciche samo w sobie - więc hałas jest porównywalny z Audi A4 1.9TDI; zawiasy pokrywy bagażnika s± ogromne i wnikaj± do przestrzeni ładunkowej (chociaż sam bagażnik jest duży), pokrywa bagażnika sama do góry nie jedzie, największe pokrętło na fabrycznym radiu w wersji Allure nie jest od gło¶no¶ci, a od zmiany częstotliwo¶ci. Dwa lub cztery gło¶niki również szału nie robi±.

Ceny s± zachęcaj±ce, zaczynaj± się od 38900 za golasa 1.2VTI bez klimy i radia, kończ± się na 58000 zł za diesla w wersji Allure.

Jakby kto¶ chciał pojeĽdzić wersj± Active 1.6VTI - niech pisze.

Krzysiek Matyasik

Data: 2013-01-12 10:15:08
Autor: Dykus
Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)
Witam,

W dniu 2013-01-09 07:17, Krzysztof Matyasik pisze:

Ceny s± zachęcaj±ce, zaczynaj± się od 38900 za golasa 1.2VTI bez klimy i
radia, (...)

Ten samochód faktycznie w podstawowej wersji nie ma radia? :)
Ogl±dam cennik:
http://www.peugeot.pl/media/deliacms/media//95/9583-f82955.pdf
i jest instalacja do montażu radia. Zakładam, że radio jednak ma, tylko nie jest to "WIP Sound" ani "WIP Bluetooth"?

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-01-08 12:47:48
Autor: Maciek
Dnia Tue, 8 Jan 2013 00:53:22 -0800 (PST), piotrll@gmail.com napisał(a):

Szukam auta do ok 45.000 zł, segment B lub C jak starczy, benzyna. Min. wyposażenie 4-5 drzwi, klimatyzacja, CZ, ES.

Logan MCV w wersji 5-os. ze 105-konnym silnikiem. Gdzies mi ostatnio
mignela cena 45k za rocznik 2012. Mial elektryke, klime, centralny zamek,
ABS, 2 poduszki itp., itd.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Wyprzedaż rocznika 2012 - co ciekawego w salonach? (45.000 zł)