Wyprzedaż sreber rodowych c.d.

Data: 2010-03-13 20:48:57
Autor: Wiesiaczek
Wyprzedaż sreber rodowych c.d.
http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,7611114,Prywatyzujmy__Bo_na_rynku_sa_pieniadze.html

Fragment komentarzy:
"A co będzie kiedy już większość/wszystko sprzedamy?!
 [...]
Powiemy, że to wina komunistów. A głupi ludek to kupi - jak mawiał
Kurski. "

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-13 04:26:43
Autor: Polok_prawdziwy
Wiesiaczek wrote:

[...]

Właściwie to syćko jus popsedowały....

- teroski łostały siem ino Łobywatele do psedanio....

Znacysiem łobywatelckie wkłady na jemerytury itd...

Data: 2010-03-14 21:26:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-13 04:26, Polok_prawdziwy pisze:
Wiesiaczek wrote:

[...]

No nie, zostały jeszcze szpitale.. - Pięknie wyremontowane za nasze pieniądze czekają na nowego właściciela.

Data: 2010-03-13 21:49:19
Autor: awe
Wyprzedaż sreber rodowych c.d.
A co ty mieszasz do tego Kurskiego. Ludek jest glupi. Poczytaj Lorna, kauleckiego czy tego wiesniaka zbiga - miszcza odpornego na propagande...cieszy mnie jednak ze jak juz bedziemy pikowac to ostro i szybko - az w koncu nastapi przebudzenie.
awe

Data: 2010-03-13 04:23:50
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

[...]

AWEMARYNA, moze niebeblej wincyj, bomi ekran laptoka łod tej twojej
mundrości migać pocyno...!

Data: 2010-03-14 19:56:12
Autor: awe

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:o2ft67-vq8.ln1server.linuxfan.de...

[...]