Wyprzedaże i takie tam

Data: 2009-08-21 07:33:30
Autor: Hautameki
Wyprzedaże i takie tam
cześć

Z tego co zdążyłem zaobserwować rowery i sprzęt zostają powoli
wyprzedawane, jak myslićie, kiedy jest najlepszy okres w roku na
robienie zakupów? W moim przypadku poszukuję dobrej ramy, ale jakoś
nie widzę, żeby ta część specjalnie taniała.

Pytanie drugie, czy ktoś z was miał przyjemność słyszeć opinie,
zetknąć się z ramą No Saint Angel? Ramy wydają się bardzo konkretne,
super waga, cena i długa gwarancja http://lemonbike.eu/product_info.php?cPath=107&products_id=852

dzieki za wszelkie odpowiedzi

Data: 2009-08-22 09:25:31
Autor: Wojtek
Wyprzedaże i takie tam
Hautameki pisze:

[...]

Myślę, że dobrze by było podawać geometrię wraz z rysunkiem; teraz najbardziej istotna informacja "długość górnej rury" jest zupełnie nieczytelna!
Ja rozumiem, że to "tylko" 700pln... ale ja dla tych 700pln bardziej bym się postarał.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-08-23 12:39:01
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Wyprzedaże i takie tam
Dnia 21.08.2009 16:33 użytkownik Hautameki napisał :
[...]

Z tego co wiem to ramy No Saint mają tylko super wagę. Geometria jest taka sobie, sztywnością ponoć też nie grzeszą. Swoją drogą ta rama z linku owszem, jest lekka, ale nie powala na kolana, więc dobrze byłoby, gdyby była sztywna.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Wyprzedaże i takie tam