Data: 2012-04-11 22:15:49 | |
Autor: Michał Paszek | |
Wyprzedzanie | |
Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie, a jeśli nie, to co należałoby zrobić, aby był bezpieczny:
http://youtu.be/RxgK1b0QEnI -- Michał "HoMMeR" Paszek |
|
Data: 2012-04-11 20:52:16 | |
Autor: to | |
Wyprzedzanie | |
begin Michał Paszek
Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie, Oczywiście po wyprzedzeniu tego vana powinieneś zjechać na prawo żeby mieć lepszą widoczność na lewy pas. Po cholerę jechałeś dalej lewym? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-11 22:38:27 | |
Autor: scobowski | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-11 22:15, Michał Paszek pisze:
Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie,pociągnąłeś lewym po utracie widoczności lewego pasa - bo z początku było super. W efekcie - ostre hamowanie i chowanie się za opla. Jadąc z żoną i dzieckiem - lądowałbym ZA astrą, jadąc samodzielnie - zmotywowałbym kierowcę astry do zrobienia miejsca i ją też wyprzedził :) |
|
Data: 2012-04-11 23:18:16 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-11 22:38, scobowski pisze:
Jad±c z żon± i dzieckiem - l±dowałbym ZA astr±, jad±c samodzielnie -Co rozumiesz przez "zmotywował bym"? Zmusił do zjechania na pobocze? -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2012-04-11 23:34:21 | |
Autor: scobowski | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-11 23:18, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
"zmotywował bym"? http://www.sjp.pl/zmotywowa%C5%82bym nie zasługujesz na odpowiedĽ :) |
|
Data: 2012-04-11 23:42:41 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-11 23:34, scobowski pisze:
W dniu 2012-04-11 23:18, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:Je¶li jeste¶ taki dokładny i szczegółowy: To Twoje zdanie zaczynaj±ce się od małej litery, bez znaków interpunkcyjnych też nie nadaje się do odczytania, że o skomentowaniu nie wspomnę. Ale czekam na wyja¶nienie przekładaj±c "z polskiego na nasze": - Co rozumiesz przez "zmotywowałbym"? Zmusił do zjechania na pobocze? - Zadowolony ? Czy wyja¶nić jak krowie w rowie? -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2012-04-12 00:30:31 | |
Autor: scobowski | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-11 23:42, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:
W dniu 2012-04-11 23:34, scobowski pisze:Tak, jak nie każdy debil zna prawo drogi (a czasem wręcz nie potrafi odróżnić lewego halsu od prawego), tak i niektórzy nie potrafi± posługiwać się ojczystym językiem. Jedno i drugie ¶wiadczy o wtórnym (b±dĽ i wrodzonym, ale nie chcę obrażać rodziców) kretynizmie. Czasem starczy przypomnieć takiemu tłukowi, że większo¶ć przepisów (jak ww. prawo drogi) to umowy, wynikaj±ce z bon-tonu b±dĽ zdrowego rozs±dku, czasem jednak taki bezmózg będzie bił pianę dla zasady.. .. W kontaktach z takimi osobnikami należy lekko odpa¶ć i odpu¶cić - i tak sami się za chwilę wjebi± :) Wci±ż nie zasługujesz merytoryczn± na odpowiedĽ w temacie, ale - mam nadzieję - rozumiesz teraz moj± motywację. |
|
Data: 2012-04-12 10:55:12 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-12 00:30, scobowski pisze:
Tak, jak nie każdy debil zna prawo drogi (a czasem wręcz nie potrafiO... Dalej czekam na wyja¶nienie słów: "Jad±c z żon± i dzieckiem - l±dowałbym ZA astr±, jad±c samodzielnie - zmotywowałbym kierowcę astry do zrobienia miejsca i j± też wyprzedził " Oczywi¶cie Szanowny Kolega (z definicji i mocy ustawy) nie popełnia błędów w Języku Polskim, oraz na drodze... Czasem z do¶wiadczenia życiowego wiem, że popełnione przypadkowe błędy (a nie celowe chamstwo!) zarówno w wypowiedzi, jak i w sytuacji na drodze s± wynikiem braku "zachowania szczególnej ostrożno¶ci", po¶piechu, zmęczenia czy splotu czynników niezależnych od okoliczno¶ci... -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2012-04-13 20:22:00 | |
Autor: daxus | |
Wyprzedzanie | |
On 2012-04-12 00:30, scobowski wrote:
W dniu 2012-04-11 23:42, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze: omg, ale z ciebie bufon |
|
Data: 2012-04-12 00:46:40 | |
Autor: megrims | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-11 22:15, Michał Paszek pisze:
Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie, Mieć szybkie beemwu i pójść czysta środkiem na długich. Obowiązkowo łapa na klaksonie. ;) |
|
Data: 2012-04-11 23:36:15 | |
Autor: to | |
Wyprzedzanie | |
begin megrims
Mieć szybkie beemwu i pójść czysta środkiem na długich. Obowiązkowo łapa Też stosujesz tą metodę? :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-04-12 06:58:39 | |
Autor: megrims | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 2012-04-12 01:36, to pisze:
begin megrims Oczywiście. Najpierw wypijam litra i wciągam dwie kreski. I różową blondynę z pudelkiem na prawym siedzeniu. ;) A co do tego wyprzedzania, to dobrze mieć dynamiczne auto, ale źle zbyt mocno się rozpędzać. |
|
Data: 2012-04-12 12:09:05 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wyprzedzanie | |
Hello megrims,
Thursday, April 12, 2012, 12:46:40 AM, you wrote: Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie,Mieć szybkie beemwu Albo C63 AMG... i pój¶ć czysta Bez Kozery powiem pińćset! ¶rodkiem na długich. Zawsze tak robisz? :P -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-04-12 11:34:42 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wyprzedzanie | |
Hello Michał,
Wednesday, April 11, 2012, 10:15:49 PM, you wrote: Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie, Dziwne pytanie. Do pewnego momentu było bezpiecznie ale na końcówce juz nie - brakowało widocznosci. Kierowca pojazdu, którego wyprzedzanie się nie udało, mógł zareagować gwałtownie i mogło być naprawdę Ľle. Dla purystów bylo niebezpieczne cały czas, bo przecież mógl tam leżeć pijak na drodze i barierki mogły go zasłonić. Zapewne z wysoko¶ci oczu kierowcy widać było trochę lepiej niż z poziomu kamery ale ogólnie - miejsce do wyprzedzania takie sobie. A na końcówce powinna być ci±gła - za słaba widoczno¶ć. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-04-13 14:35:12 | |
Autor: J.F | |
Wyprzedzanie | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomo¶ci
http://youtu.be/RxgK1b0QEnIDziwne pytanie. Do pewnego momentu było bezpiecznie ale na końcówce Niebezpiecznie bylo caly czas, bo widocznosc mniej wiecej caly czas taka sama. Troche za krotka, choc w granicach akceptowalnego ryzyka. Tym niemniej jak widac warto brac pod uwage ile bedzie trwalo hamowanie, i czy aby na pewno zdazymy zjechac na swoj pas. P.S. Zadanie dla matematykow - policzyc optymalna predkosc w takim wyprzedzaniu, zapewniajaca najwiecej miejsca ewentualne manewry .. J. |
|
Data: 2012-04-12 20:18:31 | |
Autor: Michał | |
Wyprzedzanie | |
Michał Paszek <hommer[SPAM_SIO]@3star.net.pl> napisał(a):
OceĹ„cie proszÄ™, czy Waszym zdaniem ten manewr byĹ‚ wykonany bezpiecznie, a jeĹ›li nie, to co naleĹĽaĹ‚oby zrobić, aby byĹ‚ bezpieczny: 1. Gaz DO DECHY a nie jak tu 2. zjeżdżać na prawy i co najwyżej kilka x zmienić pas 3, nie rozpędzać się tak 4. zjechać szybciej jak się widzi że nic z tego -- |
|
Data: 2012-04-12 23:53:48 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Wyprzedzanie | |
Hello Michał,
Thursday, April 12, 2012, 10:18:31 PM, you wrote: OceĹ„cie proszÄ™, czy Waszym zdaniem ten manewr byĹ‚ wykonany bezpiecznie,1. Gaz DO DECHY a nie jak tu Słusznie. 2. zjeżdżać na prawy i co najwyżej kilka x zmienić pas Ale po co? 3, nie rozpędzać się tak Sprzeczne z punktem 1. 4. zjechać szybciej jak się widzi że nic z tego Słusznie. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-04-13 22:16:59 | |
Autor: Michał | |
Wyprzedzanie | |
> 2. zjeżdżać na prawy i co najwyżej kilka x zmienić pas żeby "pod pr±d" jechać krótko > 3, nie rozpędzać się tak nie sprzeczne, szybko się rozpędzić 70->110, ale jak już 110 to nie robić 160 z tego -- |
|
Data: 2012-04-12 20:28:25 | |
Autor: K | |
Wyprzedzanie | |
W dniu 11-04-2012 22:15, Michał Paszek pisze:
Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie, byl bezpieczny, ew. na przyszlosc zwieksz predkosc aby byl bardziej bezpieczny. |
|
Data: 2012-04-13 17:10:12 | |
Autor: Franc | |
Wyprzedzanie | |
Dnia Wed, 11 Apr 2012 22:15:49 +0200, Michał Paszek napisał(a):
Oceńcie proszę, czy Waszym zdaniem ten manewr był wykonany bezpiecznie, a je¶li nie, to co należałoby zrobić, aby był bezpieczny: To może krótko jak ja bym to zrobił. Wyprzedzanie rozpocz±łbym już w 8 sec. filmu, po co czekać. Ty zrobiłe¶ to w 16 sec., byłoby szybciej. Po wyprzedzeniu VW/Seata (van w 26 sec.) chowałbym się na swój pas. Nie ma sensu ci±gn±ć dalej lewym, skoro i tak do następnego jest b. daleko. Ty ci±gn±łe¶ dalej i w rezultacie i tak uciekałe¶ na swój pas po mocnym zhamowaniu. Dalej w 40 sec. wyprzedziłbym Opla - jest miejsce na to. To tyle ode mnie. -- Franc |