Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy

Data: 2018-11-09 16:17:04
Autor: kk
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Witojcie,

Jadę se wczoraj drogą. Jadę jadę aż ... nawigacja mi w końcu napisała że przejechałem zjazd. Więc se myślę ... zawrócę. Ale że żadnego zjazdu nie ma a za mną samochody to se dalej myślę ... mamy dwa pasy, więc jak zwolnię to mnie wyprzedzą i sobie bezpiecznie zawrócę na drodze jak już nikogo nie będzie. Zwalniam, gość za mną też zwalnia, zwalniam jeszcze bardziej, gość zwalnia. To zwalniam jeszcze bardziej, prawie stoimy, gość dalej za mną. Co to k.. jest?! Nie uczyli na kursie jak wyprzedzać?

Jeszcze jakaś scysja z innym gościem co za nami jedzie i rzuca długimi i wielce obrażony wyprzedza. Nie mogę se zwolnić bo się zmęczyłem albo cokolwiek?!

Data: 2018-11-09 07:27:08
Autor: Kris
W dniu piątek, 9 listopada 2018 16:17:09 UTC+1 użytkownik kk napisał:
[...]

Niedawny wątek "Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców" potwierdza ze mamy na drodze gentelmanów co to porozumiewają się światłami ale manewr wyprzedzania jest im obcy

Data: 2018-11-09 17:06:59
Autor: kk
W dniu 2018-11-09 o 16:27, Kris pisze:
[...]

Ten to może by wyprzedził od razu, ale jak widzi już dwa podejrzanie wolno jadące samochody to się zastanawia. Tylko nie wiem co to miganie miało oznaczać. Raczej nie mylę się, że to nie było żadne ostrzeżenie tylko protest przeciwko wolnej jedzie, który akurat tutaj nie miał żadnego sensu. Generalnie powinna być komunikacja między pojazdami by móc jasno sygnalizować swoje zamiary. Bo co ja mam zrobić by przekazać, że chcę sobie zawrócić jak mnie tylko wyprzedzicie. Pisałem, że bym wyświetlacz taki widział, ale to nie wyczerpuje tematu a czytanie mocniej angażuje niż zrozumienie prostego komunikatu głosowego.

Data: 2018-11-09 19:09:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-11-09 o 17:06, kk pisze:

[...]

Ze trzydzieści lat temu to był zwyczaj że podjeżdżało się do prawej
krawędzi drogi, zwalniało i włączało prawy kierunek.
To oznaczało do tych z tyło że mają wyprzedzać.
Dzisiaj łatwiej pisać pierdoły w usenecie jacy to inni są źli
i niedomyślni zamiast zrobić samemu coś co im pomoże czy
pokaże intencję zwalniającego.

Pozdrawiam

Data: 2018-11-09 22:03:55
Autor: kk
W dniu 2018-11-09 o 19:09, RadoslawF pisze:
[...]

Ale brednie. Nie wyprzedza się samochodu, który sygnalizuje zamiar skrętu bo nie wiadomo czy przed niego ktoś nie wyjedzie korzystając z okazji. Podstawy prowadzenia samochodu.

Data: 2018-11-09 23:15:27
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-11-09 o 22:03, kk pisze:

[...]

A skąd wiesz ze sygnalizuje zamiar skrętu a nie zjechania na pobocze lub
do krawężnika w celu zatrzymania pojazdu?

Pozdrawiam

Data: 2018-11-10 11:02:41
Autor: kk
W dniu 2018-11-09 o 23:15, RadoslawF pisze:
[...]

Właśnie dlatego, że nie wiem to miganie nie wystarczy by wyprzedzić i jednocześnie nie jest do niczego potrzebne by wykonać taki manewr na jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Zwykłe wyprzedzanie. Taka analogia do skręcania w lewo z takiej jezdni, gdzie już ten migacz muszę załączyć a te ludziki co zap... za mną nie rozumieją, że ja po prostu skręcam i jadą jak ciotki za mną do końca przez cały czas mając prawy wolny.

Data: 2018-11-10 13:14:32
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-11-10 o 11:02, kk pisze:

[...]

Dlatego że nie wiesz najpierw napisałeś ze chce skręcić a teraz tylko
dorabiasz teorię ze nie wystarczy do wyprzedzenia. Przez kilkadziesiąt
lat wystarczało. :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-11-10 11:02:29
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Fri, 9 Nov 2018 22:03:55 +0100, w <ps4snu$rqe$1@news.icm.edu.pl>, kk <kk@op.pl>
napisał(-a):

> [...]

Ale brednie. Nie wyprzedza się samochodu, który sygnalizuje zamiar skrętu bo nie wiadomo czy przed niego ktoś nie wyjedzie korzystając z okazji. Podstawy prowadzenia samochodu.

Twoja odpowiedź świadczy, że po prostu nie potrafiłeś się zachować na prostej
drodze.

Data: 2018-11-10 12:06:42
Autor: Mateusz Viste
<kk@op.pl> napisał(-a):
Ale brednie. Nie wyprzedza się samochodu, który sygnalizuje zamiar
skrętu bo nie wiadomo czy przed niego ktoś nie wyjedzie korzystając z
okazji. Podstawy prowadzenia samochodu.

Nie wyprzedza się skręcającego samochodu to fakt, ale nie z tego powodu który podajesz. Prawdziwy powód taki że za kółkiem może być kobieta i nie wiadomo w którą stronę faktycznie nastąpi skręt.

Mateusz

Data: 2018-11-10 13:50:03
Autor: Shrek
[...]

Wiadomo - dowolny kierunkowskaz, miganie światłami, przeciwmgielne - w lewo, wycieraczki w prawo;)

Shrek

Data: 2018-11-11 01:53:18
Autor: Queequeg
Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam> wrote:

Nie wyprzedza się skręcającego samochodu to fakt, ale nie z tego powodu który podajesz. Prawdziwy powód taki że za kółkiem może być kobieta i nie wiadomo w którą stronę faktycznie nastąpi skręt.

Znam taki przypadek. Kierunek w prawo, motocyklista wyprzedził z lewej, a samochód jednak pojechał w lewo. Motocyklista zginął.

Data: 2018-11-11 08:47:02
Autor: Mateusz Viste
On Sun, 11 Nov 2018 01:53:18 +0000, Queequeg wrote:
[...]

Kto z kobietą mieszkał, ten się w cyrku nie śmieje.

Mateusz

Data: 2018-11-13 14:00:26
Autor: Queequeg
[...]

To nie była kobieta tylko jakiś 90-letni dziadek, który już dawno powinien mieć odebrane uprawnienia bo nie ogarinał, co się wokół niego dzieje.

Data: 2018-11-11 01:51:39
Autor: Queequeg
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Ze trzydzieści lat temu to był zwyczaj że podjeżdżało się do prawej
krawędzi drogi, zwalniało i włączało prawy kierunek.
To oznaczało do tych z tyło że mają wyprzedzać.

Zwyczaj dobry, ale chyba zaniknął. Ostatni raz widziałem go ok. 2010 r.

Data: 2018-11-11 10:21:55
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Sun, 11 Nov 2018 01:51:39 +0000 (UTC), w
<c1691aaa-9188-4d1c-a6e9-a81068581dba@trust.no1>, queequeg@trust.no1 (Queequeg)

Nie prowadziłeś auta od 2010? Bywa :)

Data: 2018-11-13 14:00:57
Autor: Queequeg
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

> [...]
> To oznaczało do tych z tyło że mają wyprzedzać.

Zwyczaj dobry, ale chyba zaniknął. Ostatni raz widziałem go ok. 2010 r.

Codziennie jeżdżę, choć nie codziennie autem :)

Data: 2018-11-11 10:40:45
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 02:51, Queequeg pisze:

[...]

Dziwne - ja spotykam. Jest wyjaśnienie twojej obserwacji. Mi zjeżdzają wtedy... jak wcale nie chcę wyprzedzać. Jak chce, to zwykle po prostu wyprzedzę bez "pomocy". Po prostu "pomagają" jak widza, że ktoś sobie z wyprzedaniem nie radzi. Widocznie sobie radzisz:P

Shrek

Data: 2018-11-11 10:57:14
Autor: Akarm
W dniu 2018-11-11 o 10:40, Shrek pisze:

[...]

Ja też spotykam takich bałwanów. Tępe łajzy potrafią zjechać na pobocze, kiedy do nich się zbliżam! Widocznie często mają do czynienia z kutasami wyprzedzającymi na trzeciego. A może sami tak wyprzedzać lubią?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-11 11:24:37
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 10:57, Akarm pisze:

[...]

Wyluzuj - ktoś chce ci zrobić uprzejmość, a wyzywasz go od bałwanów.

Shrek

Data: 2018-11-11 11:27:46
Autor: Akarm
W dniu 2018-11-11 o 11:24, Shrek pisze:

Wyluzuj - ktoś chce ci zrobić uprzejmość, a wyzywasz go od bałwanów.

To nawet nie jest bałwan, to tępy chuj!
Przez takie pierdolone łajzy zginęło już trochę ludzi idących poboczem.
Pobocze nie jest dodatkowym pasem ruchu.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-11 11:34:39
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 11:27, Akarm pisze:

To nawet nie jest bałwan, to tępy chuj!
Przez takie pierdolone łajzy zginęło już trochę ludzi idących poboczem.
Pobocze nie jest dodatkowym pasem ruchu.

Ale wiesz, że takie uprzejmości to robi się jak jest widocznosć, a nei po nocy, na zakrętach i jak z naprzeciwka jadą?

Shrek

Data: 2018-11-11 12:02:21
Autor: Akarm
W dniu 2018-11-11 o 11:34, Shrek pisze:
[...]

Zaakcentuję.
Przez chujów, wyświadczających "uprzejmości" zginęło trochę ludzi na poboczach.
I każda pierdolona łajza traktująca pobocze jako dodatkowy pas ruchu jest pierdoloną łajzą. Żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-11 12:14:42
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Sun, 11 Nov 2018 12:02:21 +0100, w <5be80c3e$0$486$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
I każda pierdolona łajza traktująca pobocze jako dodatkowy pas ruchu jest pierdoloną łajzą. Żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże.

Ale skoro ty nie ogarniasz co znajduje się na poboczu, to skąd przypuszczenie
że inni mają ten sam problem?

Data: 2018-11-11 12:22:04
Autor: Akarm
W dniu 2018-11-11 o 12:14, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Skąd idiotyczne twierdzenie, że ja nie ogarniam czegokolwiek?
To było pytanie retoryczne.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-11 12:38:21
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Sun, 11 Nov 2018 12:22:04 +0100, w <5be810dd$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-11-11 o 12:14, radekp@konto.pl pisze:

> że inni mają ten sam problem?

Skąd idiotyczne twierdzenie, że ja nie ogarniam czegokolwiek?

Takie sprawiasz wrażenie.

To było pytanie retoryczne.

Really?

Data: 2018-11-13 09:57:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-11 o 12:22, Akarm pisze:

Skąd idiotyczne twierdzenie, że ja nie ogarniam czegokolwiek?

Sprawiasz wrażenie, że nie ogarniasz bardzo wielu rzeczy.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-12 19:31:19
Autor: Mateusz Bogusz
W dniu 11.11.2018 o 12:14, radekp@konto.pl pisze:
Ale skoro ty nie ogarniasz co znajduje się na poboczu, to skąd przypuszczenie
że inni mają ten sam problem?

Z drugiej strony, taki seba to by spytał "Ale skoro ty nie ogarniasz 130 po mieście, to skąd przypuszczenie że ja też?" ;-)
--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-11-11 12:18:17
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 12:02, Akarm pisze:

[...]

Niech ci będzie. Nie przekonam.

Shrek

Data: 2018-11-13 09:55:59
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-11 o 12:02, Akarm pisze:
[...]

Jak swego czasu jeździłem Starem, to był taki zwyczaj. Oczywiście nie w nocy, tylko za dnia, kiedy było widać, że pobocze puste daleko, tak więc popierdywaniem akarma nie ma się co przejmować.

Teraz, jeśli zanika, to chyba dlatego, że co do zasady nie ma wolnych samochodów, co najwyżej wolni kierowcy, a to trudniej sobie uświadomić. Ale jakbym spotkał gdzieś na szosie malucha, to zapewne właśnie on by ułatwiał w ten sposób wyprzedzanie.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-13 14:04:01
Autor: Queequeg
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:

[...]

Przecież nie zjeżdżają, jak widzą, że właśnie kogoś rozjadą.

Data: 2018-11-13 15:53:06
Autor: Akarm
W dniu 2018-11-13 o 15:04, Queequeg pisze:

Przecież nie zjeżdżają, jak widzą, że właśnie kogoś rozjadą.

I właśnie dlatego zginęło trochę ludzi na poboczu.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-13 14:03:07
Autor: Queequeg
Shrek <1@wp.pl> wrote:

[...]

Czy ja wiem... w mieście tak, ale w trasie zwykle właśnie nie chcę wyprzedzać.

Data: 2018-11-09 20:07:14
Autor: collie
W dniu 9.11.2018 17:06, kk pisze:

Generalnie powinna być
komunikacja między pojazdami by móc jasno sygnalizować swoje zamiary. Bo co ja mam
zrobić by przekazać, że chcę sobie zawrócić jak mnie tylko wyprzedzicie.

Rób tak jak kulturalni tirowcy, którzy widząc, że już długo czekam
na sposobność ich wyprzedzenia, bo ruch duży z przeciwka, włączają
w odpowiedniej chwili prawy kierunkowskaz, co w tym przypadku znaczy -
"zasuwaj, droga wolna!", gdyż widzą lepiej i dalej. Pozostają jeszcze
światła awaryjne, które zawsze uzasadniają wolną jazdę i zachęcają
do wyprzedzania.

Data: 2018-11-09 22:12:02
Autor: kk
W dniu 2018-11-09 o 20:07, collie pisze:
W dniu 9.11.2018 17:06, kk pisze:

[...]

Jaki ruch z naprzeciwka? Przecież to była droga jednokierunkowa z dwoma pasami w jednym kierunku. :-)

Ty myślisz, że ten gość widząc skręcającego w prawo wyprzedziłby go jak nie umiał tego zrobić normalnie?

Data: 2018-11-10 11:03:38
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Fri, 9 Nov 2018 22:12:02 +0100, w <ps4t76$sr0$1@news.icm.edu.pl>, kk <kk@op.pl>
napisał(-a):

> [...]
> do wyprzedzania.

Jaki ruch z naprzeciwka? Przecież to była droga jednokierunkowa z dwoma pasami w jednym kierunku. :-)

I chciałeś na takiej drodze zawracać.
Nie dziwię się, że dla ciebie Frog to miszcz :D

Data: 2018-11-11 12:23:47
Autor: kk

W dniu 9.11.2018 17:06, kk pisze:

[...]

Oczywiście, nie ma powodu jechać dalej

Data: 2018-11-10 11:36:19
Autor: collie
W dniu 9.11.2018 22:12, kk pisze:

[...]

Ty faktycznie jesteś troll (vide definicja trolla w Wikipedii),
albowiem nie pamiętasz nawet co napisałeś wcześniej:

> [...]
> wyprzedzą i sobie bezpiecznie zawrócę na drodze jak już nikogo nie będzie.

Zatem - spadaj na drzewo, bucu, zawracający na drodze jednokierunkowej.

Data: 2018-11-11 01:55:38
Autor: Queequeg

Data: 2018-11-11 12:31:14
Autor: kk
W dniu 2018-11-10 o 11:36, collie pisze:
W dniu 9.11.2018 22:12, kk pisze:

> [...]

Zatem - spadaj na drzewo, bucu, zawracający na drodze jednokierunkowej.

Co tu pamiętać, droga z dwiema jezdniami po dwa pasy. Ty tu leczysz swoje kompleksy czy z jakiego innego powodu?

Data: 2018-11-11 01:50:55
Autor: Queequeg
kk <kk@op.pl> wrote:

Generalnie powinna być komunikacja między pojazdami

I jest, tylko nieustandaryzowana. Jak widzisz bat na dachu to możesz założyć, że gość ma CB. Czasem to założenie jest słuszne, a czasem odpowiada ci cisza, bo może ma, ale wyłączone...

Data: 2018-11-13 14:05:36
Autor: Queequeg
kk <kk@op.pl> wrote:

[...]

Do komunikacji między kierowcami? Nadaje, czy nie, ale jest.

Data: 2018-11-09 18:16:24
Autor: Shrek
W dniu 09.11.2018 o 16:27, Kris pisze:

[...]

Miganie i poganianie to jedno. Ale ja też bym zwolnił a nie wyprzedzał od razu. Jak ktoś hamuje bez powodu, to zakładam że ten powód jest, tylko ja go nie widzę.

Shrek

Data: 2018-11-09 22:19:23
Autor: kk
W dniu 2018-11-09 o 18:16, Shrek pisze:
[...]

Napisałem, że zwolniłem a nie że hamowałem. Czy jeszcze mogę Ci jakoś pomóc w czytaniu?

Data: 2018-11-09 17:45:23
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 9 Nov 2018 16:17:04 +0100, kk napisał(a):

 To zwalniam jeszcze bardziej

A było wrzucić prawy migacz i po sprawie.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-09 18:18:37
Autor: Shrek
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy

A było wrzucić prawy migacz i po sprawie.

Przecież to jest trol. Przedwczoraj sprzedał samochód, wczoraj pogubił się na drodze.

Shrek

Data: 2018-11-09 17:50:47
Autor: Mateusz Viste
On Fri, 09 Nov 2018 18:18:37 +0100, Shrek wrote:
Przecież to jest trol. Przedwczoraj sprzedał samochód, wczoraj pogubił
się na drodze.

Może ma drugi. Albo jechał czyimś.

Mateusz

Data: 2018-11-09 19:07:36
Autor: Shrek
[...]

Może. Natomiast to klasyczny trol.

Shrek

Data: 2018-11-09 21:54:46
Autor: kk
W dniu 2018-11-09 o 19:07, Shrek pisze:
[...]

Z nas dwóch?

Przeczytaj sobie kto to jest trol

https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

Ja czy Ty?

Data: 2018-11-09 21:39:13
Autor: kk
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Dnia Fri, 9 Nov 2018 16:17:04 +0100, kk napisał(a):

  To zwalniam jeszcze bardziej

A było wrzucić prawy migacz i po sprawie.

Co by to wniosło jak nie da się zjechać? Gość by za mną jechał aż bym się zatrzymał i czekałby aż zjadę.

Data: 2018-11-10 10:41:33
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

Zwalniam, gość za mną też zwalnia, zwalniam jeszcze bardziej, gość zwalnia. To zwalniam jeszcze bardziej, prawie
stoimy, gość dalej za mną. Co to k.. jest?! Nie uczyli na kursie
jak wyprzedzać?

Dosyć częsta sytuacja. Np łeb z tyłu chowa się za, żeby pierwszy nadział się na suszarkę. Albo krecik co nie widzi po zmierzchu.
Albo passat B5 co ma mega ch. światła fabryczne. Powinieneś być obyty.

Jeszcze jakaś scysja z innym gościem co za nami jedzie i rzuca
długimi i wielce obrażony wyprzedza.

Światłami mógł rzucać ostrzegwczo. Widziałeś jego mordę, że tak twierdzisz?

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-10 13:52:16
Autor: Shrek
W dniu 10.11.2018 o 11:41, PiteR pisze:

Dosyć częsta sytuacja. Np łeb z tyłu chowa się za, żeby pierwszy
nadział się na suszarkę. Albo krecik co nie widzi po zmierzchu.
Albo passat B5 co ma mega ch. światła fabryczne. Powinieneś być obyty.

Albo jak juz napisałem - rozsądny kierowca, co jak widzi, że ktoś bez powodu zwalnia, to zakłada że powód jednak istnieje, tylko on póki co go jeszcze nie widzi.

Światłami mógł rzucać ostrzegwczo. Widziałeś jego mordę, że tak
twierdzisz?

Nic nie widział - to troll.

Shrek

Data: 2018-11-10 06:58:32
Autor: losspistolss
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Z tymi "uprzejmymi" tirowcami różnie bywa. Czasem dają sygnał, źe można niby ich wyprzedzić a tu się człowiek nadziewa na jadącego z naprzeciwka. Podejrzewam, że wtedy dobrze się bawią.

Data: 2018-11-11 12:37:28
Autor: kk
W dniu 2018-11-10 o 13:52, Shrek pisze:
[...]

Przed zwalnianiem też za mną jechał. Jaki wtedy był powód?

Nie, Ty jesteś trol, twoje zachowanie o tym świadczy https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

Data: 2018-11-11 01:58:07
Autor: Queequeg
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Albo krecik co nie widzi po zmierzchu.

A tak może być. Ja mam dobre światła mijania, ale jak jestem zmęczony to czasem wolę jechać za kimś niż przodem. Łatwiej jest śledzić czyjeś pozycyjne niż wypatrywać dzików na drodze. Wzrok mam dobry, po prostu nie zawsze chcę go męczyć :)

Światłami mógł rzucać ostrzegwczo. Widziałeś jego mordę, że tak twierdzisz?

Może widział palec :)

Data: 2018-11-11 10:55:19
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Queequeg pisze tak:

[...]

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o mało na mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku. --
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 12:01:56
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 11:55, PiteR pisze:

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o mało na
mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

Shrek

Data: 2018-11-11 11:14:12
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o
mało na mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

z powodu przypadku a nie jego działania

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 12:20:51
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 12:14, PiteR pisze:

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o
mało na mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

z powodu przypadku a nie jego działania

Na ogół w dziki wjeźdza się przypadkiem a nie celowo:P

Shrek

Data: 2018-11-11 11:37:45
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

Na ogół w patrol policji wjeźdza się przypadkiem a nie celowo :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 12:42:22
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 12:37, PiteR pisze:

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

z powodu przypadku a nie jego działania

Na ogół w dziki wjeźdza się przypadkiem a nie celowo:P

Na ogół w patrol policji wjeźdza się przypadkiem a nie celowo :)

No i tu dochodzimy do wniosku, że czasem szczęściu nalezy pomóc (a raczej pechowi utrudnić) puszczając przedskoczka;)

Shrek

Data: 2018-11-11 11:46:09
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

dokładnie, chuj w dupę ogonom :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 03:51:08
Autor: losspistolss
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Na pobocze zjeżdźa się tylko wtedy, gdy jest dobra widoczność i dluga prosta, bez ludzi na horyzoncie. A reszta to pitolenie Akarma.

Data: 2018-11-11 12:49:54
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 12:46, PiteR pisze:

dokładnie, chuj w dupę ogonom :)

Coś zakręciłeś. Ogon wystaje z dupy sam dupy nie posiadąc, więc twój postulat jest awykonalny:P

Shrek

Data: 2018-11-13 14:06:31
Autor: Queequeg
[...]

A jakby cię wyprzedził, to on by uderzył w dziki :)

Śledzenie pozycyjnych to jedno, siedzenie na zderzaku to drugie.

Data: 2018-11-11 01:49:24
Autor: Queequeg
kk <kk@op.pl> wrote:

Jeszcze jakaś scysja z innym gościem co za nami jedzie i rzuca długimi i wielce obrażony wyprzedza. Nie mogę se zwolnić bo się zmęczyłem albo cokolwiek?!

Jak samochód, który jedzie przede mną, nagle zwalnia pozornie bez powodu to zakładam, że widzi coś, czego ja nie widzę, i wcale nie dzieje się to bez powodu. Może jak go wyprzedzę to uderzę w kota, który właśnie przechodzi przed jego maską?

W takiej sytuacji chyba lepiej już byłoby odbić maksymalnie do prawej, wrzucić awaryjne i się zatrzymać. Ewentualnie może machnąć ręką przez okno, że "wyprzedzaj"? Nie widziałem, żeby samochody tak robiły, ale motocykle czasem tak robią. A może wrzucić kierunek w prawo...?

Data: 2018-11-11 12:43:01
Autor: kk
W dniu 2018-11-11 o 02:49, Queequeg pisze:
kk <kk@op.pl> wrote:

[...]

A ja myślę, że jak się jedzie szybciej niż ktoś inny to się go wyprzedza.

Data: 2018-11-13 14:08:51
Autor: Queequeg
kk <kk@op.pl> wrote:

[...]

Jak ktoś nagle zwalnia pozornie bez przyczyny to wyprzedzanie może być najgłupszym, co się zrobi. On zwalnia z jakiegoś powodu. Może mu się noga zmęczyła, może chce zjechać na pobocze, a może widzi kota, który wbije się wyprzedzającemu czaszką w zderzak.

Jak ktoś zwalnia nie z powodu warunków na drodze, to wg mnie powinien to wyraźnie zasygnalizować...

Data: 2018-11-13 22:58:32
Autor: kk
W dniu 2018-11-13 o 15:08, Queequeg pisze:
kk <kk@op.pl> wrote:

Jak ktoś zwalnia nie z powodu warunków na drodze, to wg mnie powinien to
wyraźnie zasygnalizować...

Powinien wyjść za samochodu i oświadczyć "Zawracam" ?

Data: 2018-11-13 23:33:33
Autor: Liwiusz
kk <kk@op.pl> wrote:

Jak ktoś zwalnia nie z powodu warunków na drodze, to wg mnie powinien to
wyraźnie zasygnalizować...

Powinien wyjść za samochodu i oświadczyć "Zawracam" ?

Ustawić się możliwie po lewej stronie i włączyć lewy kierunkowskaz.

Dziwne, że w takich dyskusjach uczestniczą osoby nie mające elementarnej wiedzy.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-14 01:19:43
Autor: kk
kk <kk@op.pl> wrote:

[...]

Czego? Drogi z podwójną ciągłą?

Dziwne, że w takich dyskusjach uczestniczą osoby nie mające elementarnej wiedzy.

Idź do dupy ze swoimi radami.

Data: 2018-11-14 09:33:34
Autor: Liwiusz
kk <kk@op.pl> wrote:

[...]

Nie wiem, to ty chciałeś na niej zawracać. Zdecyduj się wreszcie, bo nawet napisanie logicznego troll-posta przerasta twój mały rozumek.

Dziwne, że w takich dyskusjach uczestniczą osoby nie mające elementarnej wiedzy.

Idź do dupy ze swoimi radami.

Nie denerwuj się, to normalne, że cię temat przerasta.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-14 21:41:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-14 o 18:56, kk pisze:

Idź do dupy ze swoimi radami.

Nie denerwuj się, to normalne, że cię temat przerasta.

Możesz sobie pisać

Oczywiście, że mogę, miękka fajko.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-15 02:09:02
Autor: kk

Data: 2018-11-15 10:59:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-11-15 o 02:09, kk pisze:
W dniu 2018-11-14 o 21:41, Liwiusz pisze:

Oczywiście, że mogę, miękka fajko.

Możesz sobie pisać

Kończy ci się zasób słów.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-15 18:11:25
Autor: kk
W dniu 2018-11-15 o 10:59, Liwiusz pisze:
W dniu 2018-11-15 o 02:09, kk pisze:
W dniu 2018-11-14 o 21:41, Liwiusz pisze:

Oczywiście, że mogę, miękka fajko.

Możesz sobie pisać

Kończy ci się zasób słów.

Chcesz czegoś ode mnie?