Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy

Data: 2018-11-10 10:41:33
Autor: PiteR
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

Zwalniam, gość za mną też zwalnia, zwalniam jeszcze bardziej, gość zwalnia. To zwalniam jeszcze bardziej, prawie
stoimy, gość dalej za mną. Co to k.. jest?! Nie uczyli na kursie
jak wyprzedzać?

Dosyć częsta sytuacja. Np łeb z tyłu chowa się za, żeby pierwszy nadział się na suszarkę. Albo krecik co nie widzi po zmierzchu.
Albo passat B5 co ma mega ch. światła fabryczne. Powinieneś być obyty.

Jeszcze jakaś scysja z innym gościem co za nami jedzie i rzuca
długimi i wielce obrażony wyprzedza.

Światłami mógł rzucać ostrzegwczo. Widziałeś jego mordę, że tak twierdzisz?

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-10 13:52:16
Autor: Shrek
W dniu 10.11.2018 o 11:41, PiteR pisze:

Dosyć częsta sytuacja. Np łeb z tyłu chowa się za, żeby pierwszy
nadział się na suszarkę. Albo krecik co nie widzi po zmierzchu.
Albo passat B5 co ma mega ch. światła fabryczne. Powinieneś być obyty.

Albo jak juz napisałem - rozsądny kierowca, co jak widzi, że ktoś bez powodu zwalnia, to zakłada że powód jednak istnieje, tylko on póki co go jeszcze nie widzi.

Światłami mógł rzucać ostrzegwczo. Widziałeś jego mordę, że tak
twierdzisz?

Nic nie widział - to troll.

Shrek

Data: 2018-11-10 06:58:32
Autor: losspistolss
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Z tymi "uprzejmymi" tirowcami różnie bywa. Czasem dają sygnał, źe można niby ich wyprzedzić a tu się człowiek nadziewa na jadącego z naprzeciwka. Podejrzewam, że wtedy dobrze się bawią.

Data: 2018-11-11 12:37:28
Autor: kk
W dniu 2018-11-10 o 13:52, Shrek pisze:
[...]

Przed zwalnianiem też za mną jechał. Jaki wtedy był powód?

Nie, Ty jesteś trol, twoje zachowanie o tym świadczy https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

Data: 2018-11-11 01:58:07
Autor: Queequeg
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Albo krecik co nie widzi po zmierzchu.

A tak może być. Ja mam dobre światła mijania, ale jak jestem zmęczony to czasem wolę jechać za kimś niż przodem. Łatwiej jest śledzić czyjeś pozycyjne niż wypatrywać dzików na drodze. Wzrok mam dobry, po prostu nie zawsze chcę go męczyć :)

Światłami mógł rzucać ostrzegwczo. Widziałeś jego mordę, że tak twierdzisz?

Może widział palec :)

Data: 2018-11-11 10:55:19
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Queequeg pisze tak:

[...]

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o mało na mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku. --
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 12:01:56
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 11:55, PiteR pisze:

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o mało na
mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

Shrek

Data: 2018-11-11 11:14:12
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o
mało na mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

z powodu przypadku a nie jego działania

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 12:20:51
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 12:14, PiteR pisze:

Kiedy uderzyłem w dziki ten z tyłu tak śledził pozycyjne, że o
mało na mnie nie najechał. Odbił w prawo i uderzyl w kupę piasku.

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

z powodu przypadku a nie jego działania

Na ogół w dziki wjeźdza się przypadkiem a nie celowo:P

Shrek

Data: 2018-11-11 11:37:45
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

Na ogół w patrol policji wjeźdza się przypadkiem a nie celowo :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 12:42:22
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 12:37, PiteR pisze:

Ale i tak lepiej na tym wyszedł:P

z powodu przypadku a nie jego działania

Na ogół w dziki wjeźdza się przypadkiem a nie celowo:P

Na ogół w patrol policji wjeźdza się przypadkiem a nie celowo :)

No i tu dochodzimy do wniosku, że czasem szczęściu nalezy pomóc (a raczej pechowi utrudnić) puszczając przedskoczka;)

Shrek

Data: 2018-11-11 11:46:09
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

dokładnie, chuj w dupę ogonom :)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 03:51:08
Autor: losspistolss
Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
Na pobocze zjeżdźa się tylko wtedy, gdy jest dobra widoczność i dluga prosta, bez ludzi na horyzoncie. A reszta to pitolenie Akarma.

Data: 2018-11-11 12:49:54
Autor: Shrek
W dniu 11.11.2018 o 12:46, PiteR pisze:

dokładnie, chuj w dupę ogonom :)

Coś zakręciłeś. Ogon wystaje z dupy sam dupy nie posiadąc, więc twój postulat jest awykonalny:P

Shrek

Data: 2018-11-13 14:06:31
Autor: Queequeg
[...]

A jakby cię wyprzedził, to on by uderzył w dziki :)

Śledzenie pozycyjnych to jedno, siedzenie na zderzaku to drugie.

Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy