Wyprzedzanie pojazdow w korku...

Data: 2012-07-16 01:31:46
Autor: PJ
Wyprzedzanie pojazdow w korku...
//Mialem ostatnio krotka dyskusję z kierownikiem wozu, ktory usilowal
mi wyklarować, ze go nie mogę wyprzedzic z prawej strony podczas
takiej "korkowej" jazdy.

jesli jest miejsce jak najbardziej mozesz

//Zakładamy, ze "korek" porusza sie max. 20 km na godzine? Czyja wina
jezeli zostane potracony/przycisniety do kraweznika bo kierownik
pojazdu mnie nie widzi w prawym lusterku - bo nie patrzy w nie?

kierownika wozu oczywiscie, musisz byc tylko swiadomy kto ucierpi w
trakcie takiego potracenia/przycisniecia ... ogolnie przepis jest z
gatunku "teoretycznych" czyli w teorii wyglada ok ale w praktyce juz
slabiej ...poza tym nie da sie patrzec w oba lusterka na raz :-) np. z
lewej mozesz miec motocykl z prawej rower i co wtedy ? tak samo z
nieco szerszym pojazdem, pojazdem z przyczepa/naczepa itd. IMHO za
duzo wyjatkow ale jak ktos chce to niech wyprzedza ...

P.

Wyprzedzanie pojazdow w korku...