Wyprzedzanie w Polsce Film

Data: 2009-11-11 13:45:19
Autor: kowtow
Wyprzedzanie w Polsce Film
Data: 2009-11-11 12:14:56
Autor: Lew2
Wyprzedzanie w Polsce Film
On 11 Lis, 13:45, "kowtow" <kow...@NOSPAMpoczta.onet.pl> wrote:
http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.

To jest bardzo łagodne filmik. Na co dzień normalnie widzę lepszą
formułę F1 na dowlonej drodze krajowej z tzw. szerokim poboczem.
Znajomy Niemiec, jak pierwszy raz wjechał do Polski przez granicę w
Jędrzychowicach (jeszcze nie było autostrady tam), to jechał sobie na
drodze numer 4 spokojnie poniżej 100 km/h (lekko przekraczając
dozwolone 90) i przeżył zaraz za granicą pierwszy szok jak go TIR z
naczepą wyprzedził...

Data: 2009-11-12 00:19:03
Autor: Ra
Wyprzedzanie w Polsce Film
Lew2 pisze:
[...]

ja nie oceniam bo nie znam pracy kierowców tirów i autobusów, ale że to jest nagminne to chyba wynika z czegoś jeszcze oprócz wskazywanego w wątku debilizmu

BTW ktoś wie czy kierowca ma zaprzestać jazdy po 8 godzinach czy po 8 godzinach ciągłej jazdy ? Jechałem kiedyś niedużym busem z Hermanic do W-wy, zatrzymaliśmy się na Zakrzówku w Krakowie żeby trochę popływać a tu przed odjazdem kierowca mówi że on w zasadzie dalej wg prawa to nie może jechać. Nie pamiętam ile trwała jazda ale nie było to napewno 8 godzin nawet chyba mniej niż połowa tych 8. Albo coś się pomylił albo prawo jest do bani

Data: 2009-11-12 01:42:17
Autor: P_ablo
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:hdfg5e$u2n$1node1.news.atman.pl...

 Albo coś się pomylił albo prawo jest do bani

Nie wiem jak z autobusami ale z towarami jest 9 godzin max na dobe i nie wiecej jak 4,5 godz bez przerwy. Po 4,5 godz musisz miec minimum 45 minut przerwy. Jest tego wiecej ale ja sie nie znam bo mnie to nie dotyczy :)

Picasso.

Data: 2009-11-12 08:18:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
Wyprzedzanie w Polsce Film
On 2009-11-11, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

Pierwszą przerwę musi zrobić po 4.5h. Więcej informacji znajdziesz w
googlach, np tu: http://www.ciop.pl/14061.html

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-11 14:03:51
Autor: Wojtek M.
Wyprzedzanie w Polsce Film

http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.

Ten fiut złamany co nagrywał to też jest dobry. Nigdy nie pcham sie bezpośrednio za tira lub autobus, bo oni potrafia potem w ostatniej chwili się schować. a wtedy my możemy zostać wystawieni na czołówkę. Dwóch kutasów, jeden nagrywa drugiego.

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Data: 2009-11-11 22:03:08
Autor: Marcin Jan
Wyprzedzanie w Polsce Film
Wojtek M. pisze:

[...]

a w tej materii mam inne doświadczenie. Zwykle jak 'duży' wyprzedza to musi zrobić to z zapasem raz że ma kaganiec a dwa że jest długi więc na pewnie nie myknie wyprzedzanemu przed samą maską.
pozdrawiam
marcin

Data: 2009-11-12 01:47:06
Autor: P_ablo
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdf8ql$c1k$1inews.gazeta.pl...

[...]

A kiedys jeden duzy drugemu duzemu mrugnie za wczesnie i nie bedzie gdzie sie schowac ... Ty myslisz, ze po co ciagniki sobie mrygaja przy wyprzedzaniu ?!

Picasso

Data: 2009-11-11 14:06:33
Autor: Wojtek M.
Wyprzedzanie w Polsce Film
Data: 2009-11-11 13:44:15
Autor: to
Wyprzedzanie w Polsce Film
Wojtek M. wrote:

Tutaj teĹź sie popisali http://www.youtube.com/watch?v=EJ6U7uwohec

Tacy właśnie stwarzają zagrożenie. Jakaś agrotuningowana padaka i wyprzedzanie na pałę.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-12 00:43:11
Autor: Grzesiacz
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:hdecsf$rg3$1news.agh.edu.pl...

http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.

Tutaj też sie popisali http://www.youtube.com/watch?v=EJ6U7uwohec
Debile.

Data: 2009-11-11 15:01:39
Autor: J.F.
Wyprzedzanie w Polsce Film
On Wed, 11 Nov 2009 13:45:19 +0100,  kowtow wrote:
http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062
Bez komentarza.

Ale dlaczego bez komentarza ? Bo to widok na drodze codzienny ? J.

Data: 2009-11-11 15:27:03
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
J.F. pisze:

Ale dlaczego bez komentarza ? Bo to widok na drodze codzienny ?

Szczerze mówiąc, obejrzałem film 3 razy, i ciągle szukam tego zagrożenia, które tak wzburzyło przedpiścę ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-11 15:27:42
Autor: Grejon
Wyprzedzanie w Polsce Film
Rafał "SP" Gil pisze:

Szczerze mówiąc, obejrzałem film 3 razy, i ciągle szukam tego zagrożenia, które tak wzburzyło przedpiścę ;)

Kierowca który jedną ręką kieruje, a drugą filmuje :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-11-11 15:29:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
Grejon pisze:

Szczerze mówiąc, obejrzałem film 3 razy, i ciągle szukam tego zagrożenia, które tak wzburzyło przedpiścę ;)
Kierowca który jedną ręką kieruje, a drugą filmuje :)

Aaaaa ... ;)

Btw - to nie jest wawa - lublin  między wioskami ? Choć szerokość poboczy mi totalnie nie pasuje, i jakoś za mało wyprzedzających i za mało aut jadących poboczem.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-12 01:51:32
Autor: P_ablo
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hdehjm$8mi$1inews.gazeta.pl...

Szczerze mówiąc, obejrzałem film 3 razy, i ciągle szukam tego zagrożenia, które tak wzburzyło przedpiścę ;)

ktos wykasowal wyskakujacego potworka w polowie filmu...

Picasso

Data: 2009-11-13 16:36:39
Autor: Smok Eustachy
Wyprzedzanie w Polsce Film

http://www.youtube.com/watch?v=om-mVwbIxbM
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-11-11 15:52:11
Autor: neelix
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "kowtow" <kowtow@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdebl2$ms1$1news.onet.pl...
http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.

Kiedyś by być kierowcą autobusu trzeba było mieć sporo wyjeżdżone, a dzisiaj wystarczy  wiek 21 lat. Takich debili jest bardzo dużo. Sam znam niezłego pojeba.
neelix

Data: 2009-11-11 17:45:51
Autor: J.F.
Wyprzedzanie w Polsce Film
On Wed, 11 Nov 2009 15:52:11 +0100,  neelix wrote:
[...]

Ale o jakim debilizmie mowa ? J.

Data: 2009-11-11 21:07:12
Autor: Przemek V
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bhqlf5pbebokernst2nne2jvhn8jbs50vj4ax.com...
[...]

Ale o jakim debilizmie mowa ?

Też nie wiem. Może tam jakiś gang pedofilów tym autobusem jechał i o to chodzi?

Data: 2009-11-12 14:00:01
Autor: neelix
Wyprzedzanie w Polsce Film

[...]

O takim jak na tym filmie.
neelix

Data: 2009-11-13 18:22:05
Autor: neelix
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:r8vof5tcdv077agl4fgl74d7dna74lnbq64ax.com...
[...]

Juz pare osob ci to pisze :-)

Debilizm sam w sobie nie jest wielki. Gorszy jest idiotyzm. Prawie nikt o tym nie wie i większość uważa, że nie ma nic gorszego od debila. Gorszy jest idiota. :-)
neelix

Data: 2009-11-16 13:36:13
Autor: Artur\(m\)
Wyprzedzanie w Polsce Film

>Kiedyś by być kierowcą autobusu trzeba było mieć sporo wyjeżdżone, a
dzisiaj
>wystarczy  wiek 21 lat. Takich debili jest bardzo dużo. Sam znam niezłego
>pojeba.

Ale o jakim debilizmie mowa ?

Jeżeli tego nie widzisz to znaczy tylko, że ty lub ktoś z rodziny tym
autobusem
posuwa.
Mam nadzieje ze przeżyjesz takiego "nieproblemowego kierowcę"
A jak nie przeżyjesz to i tak nam nie opowiesz.
Sam tak prowadzisz autobus???

Data: 2009-11-11 19:28:45
Autor: AL
Wyprzedzanie w Polsce Film
kowtow pisze:
http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.
jakbys nie jezdzil po drogach w tym kraju :/
- dlaczego sie az tak dziwisz?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-12 01:44:32
Autor: P_ablo
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "kowtow" <kowtow@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdebl2$ms1$1news.onet.pl...
http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.

A co tam jest takiego bulwersujacego ?
Skoro na drodze moze sie zmiescic 3, to dlaczego ma sie wlec za ciagnikami?

Picasso

Data: 2009-11-12 10:05:45
Autor: Bydlę
Wyprzedzanie w Polsce Film
P_ablo wrote:
> Użytkownik "kowtow" <kowtow@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A co tam jest takiego bulwersujacego ?

Zdaje się, że po pierwszym wyprzedzeniu kierowca nie użył kierunkowskazu, wracając na swój pas.
(też nie wiem co bulwersować może w tym  filmie...)

--
Bydlę

Data: 2009-11-12 12:51:06
Autor: kamil
Wyprzedzanie w Polsce Film
"Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message news:hdgj60$mqv$1cougar.axelspringer.pl...

Zdaje się, że po pierwszym wyprzedzeniu kierowca nie użył kierunkowskazu, wracając na swój pas.
(też nie wiem co bulwersować może w tym  filmie...)

1. autobus jedzie grubo ponad 100km/h
2. wyprzedza ma ciaglych
3. wyprzedza na pasie do skretu
4. jezdzi po obszarach wylaczonych z ruchu (biale linie na jezdni)
5. zmusza kierowcow z przeciwka do ucieczki na pobocze

Faktycznie, nie ma sie czego przyczepic, przeciez to rowny chlop!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-12 13:55:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
kamil pisze:

(też nie wiem co bulwersować może w tym  filmie...)
1. autobus jedzie grubo ponad 100km/h

BZDURA

2. wyprzedza ma ciaglych

I co z tego ?

3. wyprzedza na pasie do skretu

I co z tego ?

4. jezdzi po obszarach wylaczonych z ruchu (biale linie na jezdni)

i co z tego ?

Data: 2009-11-12 14:02:25
Autor: kamil
Wyprzedzanie w Polsce Film

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:hdh0jt$8dr$2inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

(też nie wiem co bulwersować może w tym  filmie...)
1. autobus jedzie grubo ponad 100km/h

BZDURA

Licznik pokazuje inaczej.

2. wyprzedza ma ciaglych

I co z tego ?

Faktycznie, drobiazg.

3. wyprzedza na pasie do skretu

I co z tego ?

W koncu po to sa pasy do skretu.

4. jezdzi po obszarach wylaczonych z ruchu (biale linie na jezdni)

i co z tego ?

Racja, po to one sa.

5. zmusza kierowcow z przeciwka do ucieczki na pobocze

BZDURA

Rzeczywiscie, kazdy lubi sobie poboczem jechac, taka moda wylansowana przez MTV.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-12 16:15:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
kamil pisze:

1. autobus jedzie grubo ponad 100km/h
BZDURA
Licznik pokazuje inaczej.

To napisz, że licznik pokazuje inaczej, a nie, że autobus *jedzie* ponad 100 km/h

2. wyprzedza ma ciaglych
I co z tego ?
Faktycznie, drobiazg.

Ja nie pytam "co to jest" tylko pytam: i co z tego ? Skoro miał widoczność, to dobrze, że wyprzedził, a nie wyprzedzał w miejscu gdzie jest brak widoczności, ale linia jest przerywana. CIĄGŁA LINIA NIE OZNACZA ZAKAZU WYPRZEDZANIA

3. wyprzedza na pasie do skretu
I co z tego ?
W koncu po to sa pasy do skretu.

Kierowca autobusu dostrzegł, że ktoś postanowił skręcić z tego pasa i z kurwikami w oczach rzucił się na ten pas aby na końcu roztrzaskać bidulę skręcającą w lewo.

4. jezdzi po obszarach wylaczonych z ruchu (biale linie na jezdni)
i co z tego ?
Racja, po to one sa.

Ja nie pytam po co są one, tylko pytam : I CO Z TEGO ?

5. zmusza kierowcow z przeciwka do ucieczki na pobocze
BZDURA
Rzeczywiscie, kazdy lubi sobie poboczem jechac, taka moda wylansowana przez MTV.

Jeździsz coś w trasie ? Nie uwierzysz, ale duża część kierowców wie jakimi drogami jeździmy, i jeśli ma okazję, to umożliwia wyprzedzanie. Ja widząc wyprzedzające się z przeciwka pojazdy jeśli mam możliwość - zjeżdżam na pobocze ... po co mam stwarzać dodatkowe zagrożenie podczas wykonywania tego już i tak niebezpiecznego manewru ? Wyjedź z wawy na terespol/lublin - tam od zakrętu pobocza są tak samo gęsto użytkowane co "główne pasy" , ale nie przez "spychanie" tylko kulturalne zjeżdżanie - dojeżdżam do auta przede mną, mam miejssce do wyprzedzenia, ale kierowca i tak mnie poprzedzający zjeżdża do prawa zazwyczaj - poprawia mi widoczność jak i zwiększa przestrzeń dla manewru.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-12 10:54:03
Autor: amos
Wyprzedzanie w Polsce Film
On 12 Lis, 16:15, SP "Rafał Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
Jeździsz coś w trasie ? Nie uwierzysz, ale duża część kierowców
wie jakimi drogami jeździmy, i jeśli ma okazję, to umożliwia
wyprzedzanie.

I co z tego?

[...]
Twoj kodeks obowiazuje na drodze, czy kodeks drogowy?
Skad inni maja wiedziec, za twoj?

amos

Data: 2009-11-12 20:00:40
Autor: Budzik
Wyprzedzanie w Polsce Film
Osobnik posiadający mail gwojciula@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

na wszystkie pytania: to z tego ze tak sie jezdzi, a nie tak jezdzacych wyzywa od wariatów.

Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
(Mądrość Wschodu)

Data: 2009-11-13 07:00:35
Autor: Budzik
Wyprzedzanie w Polsce Film
Osobnik posiadający mail j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I co z tego?

na wszystkie pytania: to z tego ze tak sie jezdzi,

Amatorzy tak jeżdżą. I punkty kasują za takie jeżdżenie.

ROTFL

"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

Data: 2009-11-13 13:15:37
Autor: Budzik
Wyprzedzanie w Polsce Film
[...]

A później płaczą na PMS-ie
"gdzie tu mogę kurs uświadamiająco-odliczający" zaliczyć.

hmm
pokazesz przykład jednej takiej osoby, co to punkty zbierała za zjezdzanie przy wyprzedzaniu na trzeciego?

"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
że jego więzienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ

Data: 2009-11-12 20:49:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
amos pisze:

Jeździsz coś w trasie ? Nie uwierzysz, ale duża część kierowców
wie jakimi drogami jeździmy, i jeśli ma okazję, to umożliwia
wyprzedzanie.
I co z tego?

I to, że mimo absurdalnie pojebanych malunków na drodze robiąc *to* i umożliwiając robienie *tego* jakoś nie zabiłem się i nikogo nie zabiłem.

Ja widząc wyprzedzające się z przeciwka pojazdy
jeśli mam możliwość - zjeżdżam na pobocze
I co z tego?

j.w.

Data: 2009-11-13 14:57:36
Autor: kamil
Wyprzedzanie w Polsce Film

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:hdhosh$f95$2inews.gazeta.pl...
amos pisze:

[...]

Niektorzy po pijaku 20 lat jezdza i wypadku nie mieli, jeszcze inni spawaja bez maski i nic im sie nie stalo. Czy to ma byc dowod na cokolwiek?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-12 16:33:00
Autor: Jan Strybyszewski
Wyprzedzanie w Polsce Film
Rafał "SP" Gil pisze:

Kierowca autobusu dostrzegł, że ktoś postanowił skręcić z tego pasa i z kurwikami w oczach rzucił się na ten pas aby na końcu roztrzaskać bidulę skręcającą w lewo.

Buhahah prawdziwy twardziel.... ale staruszki tez rozjezdzasz po co tak wolna chodza.

Data: 2009-11-12 17:24:02
Autor: Bydlę
Wyprzedzanie w Polsce Film
Jan Strybyszewski wrote:

> Buhahah prawdziwy twardziel.... ale staruszki tez rozjezdzasz po co tak
> wolna chodza.

Mam prośbę (bo mam wątpliwości przed podjęciem decyzji) - mógłbyś formatować swoje wypowiedzi?

--
Bydlę

Data: 2009-11-12 17:07:13
Autor: kamil
Wyprzedzanie w Polsce Film

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:hdh8r5$cbo$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

P-4: Linia pojedyncza ciągła oddziela pasy ruchu o tym samym kierunku i oznacza ponadto zakaz przejeżdżania przez tę linię i najeżdżania na nią.

Skoro juz czepiasz sie szczegolow - nie zabrania wyprzedzac, ale najechac zabrania. Najechal.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-12 20:47:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
kamil pisze:

Skoro juz czepiasz sie szczegolow - nie zabrania wyprzedzac, ale najechac zabrania. Najechal.

Aaaa ... czyli "ci" co spierdalają na pobocze popełniają wykroczenia jednak, a nie człek co najedzie na ciągłą.

Chyba, że zalecasz każdemu, kto nań najedzie sepuku łamane na harakiri.

BTW - nawet jak nikogo nie wyprzedzam, ani gdy nie jestem wyprzedzany zdarza mi się dość często *najechać na ciągłą linię*.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-13 14:58:13
Autor: kamil
Wyprzedzanie w Polsce Film

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:hdhop9$f95$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Ustaw geometrie albo nie pij wiecej..

Data: 2009-11-13 19:58:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
kamil pisze:

Ustaw geometrie

Czemu ?

albo nie pij wiecej..

Pytanie zamknięte: Czy zarzucasz mi prowadzenie pojazdu mechanicznego pod wpływem alkoholu ?
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-13 23:43:40
Autor: Gotfryd Smolik news
Wyprzedzanie w Polsce Film
On Thu, 12 Nov 2009, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

kamil pisze:

[...]

  Problemem nie jest jazda poboczem, problemem jest jazda poboczem
za innym pojazdem w odległości mniejszej niż droga zatrzymania.
  W przypadku jazdy za ciężarówką, ta odległość to jednocześnie
widoczność (za osobowym - niekiedy).
  I kiedy "ten z przodu" postanowi wjechać z powrotem na pas, a obok
drugiego jadącego poboczem jest ktoś wyprzedzający, pieszy idący
poboczem może być bez szans (takoż rowerzysta).
  Przypomnę: jadący poboczem stawia się mniej więcej w sytuacji
cofającego: ma obowiązek ustąpić wszystkim.
  Pieszym bo to "ich miejsce" (a nie dla ruchu pojazdów silnikowych),
jadącym po pasie ze względu na art.17.1.3 PoRD.
  Jakby co to on zabije pieszego ("nie chciałem" - co z tego).

  Z tego powodu (niezależnie czy "jest ciągła" czy nie, czy robi
się grzeczność czy nie) przy zjechaniu na pobocze trzeba mieć
oczy dookoła głowy i z przodu dostatecznie dużo pustego.

[...]

  Dopóki on ma dostateczną widoczność, nie wnikam w pozostałe przepisy ;)
  Gorzej, jak zjeżdża jadąc bezpośrednio za ciężarówką (albo choćby za
samochodem z ciemną tylną szybą czy po zmroku).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-12 16:53:44
Autor: Budzik
Wyprzedzanie w Polsce Film
Osobnik posiadający mail kamil@spam.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

(też nie wiem co bulwersować może w tym  filmie...)
1. autobus jedzie grubo ponad 100km/h

BZDURA

Licznik pokazuje inaczej.

moj licznik jak pokazuje 110 to w rzeczywistosci jade 100.

2. wyprzedza ma ciaglych

I co z tego ?

ja tam nie widzialem wyprzedzania na ciagłej, chyba ze mowisz o tym, ze rozpoczał manewr wyprzedzania na konczącej sie ciagłej. Rozumiem, ze według ciebie lepiej zeby jeszcze 10 metrów poczekał?

Faktycznie, drobiazg.

3. wyprzedza na pasie do skretu

akurat chyba nie wyprzedzał, zreflektował sie i zrezygnował.

5. zmusza kierowcow z przeciwka do ucieczki na pobocze

BZDURA

Nie wiemy czy zmusza.
Moze po prostu właczył kierunkowskaz i rozsadny kierowca sam zjechał na prawo. W sumie droga prosta, dobra widocznosc, linia przetywana - dlaczego miałby nie zjechac. Zreszta - ja na ciagłej, jak dobrze widac - tez zjezdzam.

Rzeczywiscie moze z ta agresywnoscia odrobine przesadzał ale bez przesady, zeby od razu takie oburzenie.
Mnie zdecydowanie bardziej oburza ten kierowca za nim: jedzie za autokarem, kiepska widocznosc a on sie w Kaminskiego bawi, wyprzedza pod delikatna górke majac dodatkowo widocznosc ograniczona przez autokar - niebezpiecznie gosc jezdzi...

Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
Andrzej J. Turowicz

Data: 2009-11-12 20:54:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyprzedzanie w Polsce Film
Budzik pisze:

[...]

No nie ukrywam, że głównie do tego biję. Jakiś pojeb zwalił konia, że nakręcił bandytę, a imho większe zagrożenie stworzył wesołek filmujący ...

Wyobraźmy sobie sytuację:

Autobus wyprzedza na żylety (bo przegiął) tira ... tir widząc co się dzieje w trakcie wyprzedzania - zachował się *jak zawsze* względem długiego składu i blinknął długimi by wyprzedzający wiedział na 100% że skończył wyprzedzać (wszyscy jeżdżący w trasie wiemy, że tirmieni i inni kierowcy długich składów dają znać albo światłami, albo via CB, że manewr już zakończony) ...

Wracamy do sytuacji  ... driver busa dostał znak, że już jest przed wyprzedzanym (w całej swej całości) ... widzi idącego na czoło innego wodza, więc robi ostre prawo - lewo(kontra)- prawo(kontra) ...

Debil jadący "pod osłoną" ginie i zabija rodzinkę jadącą do babci na konfiturki ...

Ehhh

  Żenóła

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-12 14:04:49
Autor: neelix
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hdh0br$9en$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Nie ma, bo dzisiaj normą na drodze jest debil mający prawo w dupie.
neelix

Data: 2009-11-12 14:01:14
Autor: kamil
Wyprzedzanie w Polsce Film
"neelix" <aneelix@wp.pl> wrote in message news:hdh1pm$hqt$1nemesis.news.neostrada.pl...

Faktycznie, nie ma sie czego przyczepic, przeciez to rowny chlop!
-- -- -- -- -- -- --
Nie ma, bo dzisiaj normą na drodze jest debil mający prawo w dupie.

W niektorych srodowiskach norma jest demolowanie przedzialow w pociagu i okladanie po gebach kazdego, kto sie nawinie po meczu. Co nie znaczy, ze mamy przyklaskiwac.

Data: 2009-11-12 16:54:29
Autor: to
Wyprzedzanie w Polsce Film
kamil wrote:

1. autobus jedzie grubo ponad 100km/h

W Twojej głowie? Bo na filmie max to licznikowe 110 km/h, czyli faktyczne 105 km/h i to jeszcze jak kapelusz w osobówce przyspieszał, więc autobus miał pewnie faktyczną setkę.

2. wyprzedza ma ciaglych

Straszne, rozpoczął manewr dwa metry przed tym jak się skończyła.

3. wyprzedza na pasie do skretu

To chyba też tylko w Twojej głowie.

4. jezdzi po obszarach wylaczonych z ruchu (biale linie na jezdni)

Nie jeździ tylko najeşdşa i cóş z tego?

5.
zmusza kierowcow z przeciwka do ucieczki na pobocze

Tego to nie wiesz, może sami zrobili mu miejsce widząc, że szykuje się do wyprzedzania?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-12 17:21:22
Autor: Bydlę
Wyprzedzanie w Polsce Film
kamil wrote:
> "Bydlę" <bydle@bydle.com> wrote in message

> 1. autobus jedzie grubo ponad 100km/h

Grubo?
To ja inny film widziałem.

> 2. wyprzedza ma ciaglych

Bo ciągła to nie jest linia śmierci.
(gdyby ustawiodawca tak myślał i tak chciał, to tam byłyby betonowe zapory)

> 3. wyprzedza na pasie do skretu

Zjeżdża z niego..
(to jednak dwa różne filmy)

> 4. jezdzi po obszarach wylaczonych z ruchu (biale linie na jezdni)

To samo z co z ciągłą.
(i przegrasz dyskuję, jeśłi zaczniesz twierdzić, że to absolutny zakaz)

> 5. zmusza kierowcow z przeciwka do ucieczki na pobocze

Nie. Oni (tak to widziałem) jechali poboczem (częściowo) by ułatwić wyprzedzanie.
Normalne na wąskich drogach i uprzejmych kierowcach.

> Faktycznie, nie ma sie czego przyczepic, przeciez to rowny chlop!

Nie ma się czym bulwersować - jechał normalnie, nie szleńczo.
100X mniej niebezpieczny niż idioci ze źle ustawionymi światłami.

--
Bydlę

Data: 2009-11-16 13:40:54
Autor: Artur\(m\)
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "P_ablo" <ooo@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Bez komentarza.

A co tam jest takiego bulwersujacego ?
Skoro na drodze moze sie zmiescic 3, to dlaczego ma sie wlec za

Ja twierdzę że zupełnie swobodnie zmiesciło by się i czterech
Pieciu (i więcej) wtedy dopiero byłoby niebezpiecznie.

Wyprzedzanie w Polsce Film