Wyprzedzanie w Polsce Film

Data: 2009-11-11 14:03:51
Autor: Wojtek M.
Wyprzedzanie w Polsce Film

http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.

Ten fiut złamany co nagrywał to też jest dobry. Nigdy nie pcham sie bezpośrednio za tira lub autobus, bo oni potrafia potem w ostatniej chwili się schować. a wtedy my możemy zostać wystawieni na czołówkę. Dwóch kutasów, jeden nagrywa drugiego.

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Data: 2009-11-11 22:03:08
Autor: Marcin Jan
Wyprzedzanie w Polsce Film
Wojtek M. pisze:

[...]

a w tej materii mam inne doświadczenie. Zwykle jak 'duży' wyprzedza to musi zrobić to z zapasem raz że ma kaganiec a dwa że jest długi więc na pewnie nie myknie wyprzedzanemu przed samą maską.
pozdrawiam
marcin

Data: 2009-11-12 01:47:06
Autor: P_ablo
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdf8ql$c1k$1inews.gazeta.pl...

[...]

A kiedys jeden duzy drugemu duzemu mrugnie za wczesnie i nie bedzie gdzie sie schowac ... Ty myslisz, ze po co ciagniki sobie mrygaja przy wyprzedzaniu ?!

Picasso

Wyprzedzanie w Polsce Film