Wyprzedzanie w Polsce Film

Data: 2009-11-11 15:52:11
Autor: neelix
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "kowtow" <kowtow@NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdebl2$ms1$1news.onet.pl...
http://www.motosos.pl/p/wyprzedzanie-w-polsce-2062

Bez komentarza.

Kiedyś by być kierowcą autobusu trzeba było mieć sporo wyjeżdżone, a dzisiaj wystarczy  wiek 21 lat. Takich debili jest bardzo dużo. Sam znam niezłego pojeba.
neelix

Data: 2009-11-11 17:45:51
Autor: J.F.
Wyprzedzanie w Polsce Film
On Wed, 11 Nov 2009 15:52:11 +0100,  neelix wrote:
[...]

Ale o jakim debilizmie mowa ? J.

Data: 2009-11-11 21:07:12
Autor: Przemek V
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bhqlf5pbebokernst2nne2jvhn8jbs50vj4ax.com...
[...]

Ale o jakim debilizmie mowa ?

Też nie wiem. Może tam jakiś gang pedofilów tym autobusem jechał i o to chodzi?

Data: 2009-11-12 14:00:01
Autor: neelix
Wyprzedzanie w Polsce Film

[...]

O takim jak na tym filmie.
neelix

Data: 2009-11-13 18:22:05
Autor: neelix
Wyprzedzanie w Polsce Film

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:r8vof5tcdv077agl4fgl74d7dna74lnbq64ax.com...
[...]

Juz pare osob ci to pisze :-)

Debilizm sam w sobie nie jest wielki. Gorszy jest idiotyzm. Prawie nikt o tym nie wie i większość uważa, że nie ma nic gorszego od debila. Gorszy jest idiota. :-)
neelix

Data: 2009-11-16 13:36:13
Autor: Artur\(m\)
Wyprzedzanie w Polsce Film

>Kiedyś by być kierowcą autobusu trzeba było mieć sporo wyjeżdżone, a
dzisiaj
>wystarczy  wiek 21 lat. Takich debili jest bardzo dużo. Sam znam niezłego
>pojeba.

Ale o jakim debilizmie mowa ?

Jeżeli tego nie widzisz to znaczy tylko, że ty lub ktoś z rodziny tym
autobusem
posuwa.
Mam nadzieje ze przeżyjesz takiego "nieproblemowego kierowcę"
A jak nie przeżyjesz to i tak nam nie opowiesz.
Sam tak prowadzisz autobus???

Wyprzedzanie w Polsce Film