Wyprzedzanie zawracającego

Data: 2019-04-11 12:33:16
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie zawracającego
https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=186

Patrz opis na filmie.

Data: 2019-04-11 03:52:09
Autor: przemek.jedrzejczak
Wyprzedzanie zawracającego
https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180

nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci nagrania :-)

Data: 2019-04-11 13:54:40
Autor: robot
W dniu 2019-04-11 o 12:52, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180

nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci nagrania :-)

No i o co chodzi? Bo jakiś taki mało efektowny ten filmik.
Nie ma efektu WOW jak to się teraz mówi.

Data: 2019-04-12 07:11:50
Autor: Marcin N
Wyprzedzanie zawracającego
W dniu 2019-04-11 o 12:52, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180

nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci nagrania :-)

Wyjątkowo dużo na tym filmie chamów nagrywających filmy. Zgaduję, że wydaje im się, że są ideałem kultury - inaczej przecież nie wysyłaliby tych filmów do montażu.

--
MN

Data: 2019-04-11 22:23:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Wyprzedzanie zawracającego
-- Wyjątkowo dużo na tym filmie chamów nagrywających filmy. Zgaduję, że wydaje im się, że są ideałem kultury - inaczej przecież nie wysyłaliby tych filmów do montażu.

niektore faile sa oczywiste i faktem jest ze jest ich coraz wiecej :-) co trzeba miec we lbie zeby cos takiego opublikowac mozemy sie tylko domyslac

Data: 2019-04-12 10:43:18
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie zawracającego
Fri, 12 Apr 2019 07:11:50 +0200, w <5cb01e14$0$478$65785112@news.neostrada.pl>,
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> Wyjątkowo dużo na tym filmie chamów nagrywających filmy. Zgaduję, że wydaje im się, że są ideałem kultury - inaczej przecież nie wysyłaliby tych filmów do montażu.

Z każdym filmem przybywa odsetka debili z kamerą.
W takim tempie okaże się niedługo, że każdy z kamerą to jakiś uposledzony.

Data: 2019-04-12 10:55:42
Autor: robot
W dniu 2019-04-12 o 07:11, Marcin N pisze:
[...]

W ogóle od kiedy kamerki są cenowo dostępne dla biedoty, nastąpił potop szeryfów kamerzystów.
Nawet u mnie w pracy jest jeden.

Data: 2019-04-12 17:28:27
Autor: J.F.
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q8pjqg$ns0$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Tak jest - dziwilismy sie rosyjskiemu stylowi jazdy, a jak kamerki potanialy, to polski niewiele gorszy :-)

J.

Data: 2019-04-12 17:26:34
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e71bacd8-4161-4882-bfe3-e54d4f813927@googlegroups.com...
https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=180
nieladnie oj nieladnie naprawde myslales ze nie obejrzymy calosci nagrania :-)

Ale czy policja miala racje ?

Bo wyprzedac pojazdu sygnalizujacego zamiar skretu w lewo nie mozna z jego lewej strony ... ale dotyczy to tylko jadacych po tym samym pasie ruchu.

A tu mamy dwa pasy ruchu, choc niewyznaczone :-)

J.

Data: 2019-04-12 18:08:46
Autor: Shrek
W dniu 12.04.2019 o 17:26, J.F. pisze:

Bo wyprzedac pojazdu sygnalizujacego zamiar skretu w lewo nie mozna z jego lewej strony ... ale dotyczy to tylko jadacych po tym samym pasie ruchu.

A tu mamy dwa pasy ruchu, choc niewyznaczone :-)

A nawet dwa niewyznaczone i jeden wyznaczony (dla motocyklistów;))

Shrek

Data: 2019-04-11 06:33:40
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 05:36:56 UTC-5 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=186

Patrz opis na filmie.

Podwojna ciagla.
Zapierdalanie.

Mysle ze sie jednak zalapiemy na kolejny odgrzewany flejm.

Ja bym kierowcy zabral PJ.

Data: 2019-04-11 06:34:01
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 08:33:43 UTC-5 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
> [...]

Podwojna ciagla.
Zapierdalanie.

Mysle ze sie jednak zalapiemy na kolejny odgrzewany flejm.

Znaczy sie nagrywajacemu.

Data: 2019-04-12 10:44:04
Autor: radekp@konto.pl
Wyprzedzanie zawracającego
Thu, 11 Apr 2019 06:33:40 -0700 (PDT), w
<db647ab3-a970-4c7a-b163-87f56b986e47@googlegroups.com>, sczygiel@gmail.com

Ale słabo idzie flejm ;)
Zawracanie było z prawego pasa.

Data: 2019-04-11 21:33:16
Autor: spider
W dniu 2019-04-11 o 12:33, radekp@konto.pl pisze:
https://youtu.be/ji33RmlmZuo?t=186

Patrz opis na filmie.

Kolejny szybki ale bezpieczny. Do czasu...

Wyprzedzanie zawracającego