Wyprzedziłem BeEmKę

Data: 2020-02-08 19:47:20
Autor: kk
Wyprzedziłem BeEmKę
Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)

Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

Data: 2020-02-08 20:40:33
Autor: Irokez
Wyprzedziłem BeEmKę
W dniu 2020-02-08 o 19:47, kk pisze:
Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)

Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

Ja też.
I nawet beemka migała kierunkami jak skręcała.
Na pewno jaki¶ ¶mieszek podł±czył je do ¶wiateł do¶wietlania zakrętu.

--
Irokez

Data: 2020-02-09 07:40:16
Autor: Shrek
Wyprzedziłem BeEmKę
W dniu 08.02.2020 o 20:40, Irokez pisze:

I nawet beemka migała kierunkami jak skręcała.

Gratulację - wyprzedziłe¶ nieoznakowany radiowóz:)

--
Shrek

Data: 2020-02-09 22:51:42
Autor: kk
Wyprzedziłem BeEmKę
On 2020-02-08 20:40, Irokez wrote:
[...]

Ale Twizy? Bo bez tego to ... :-)

Data: 2020-02-11 16:00:32
Autor: robot
Wyprzedziłem BeEmKę
W dniu 2020-02-08 o 19:47, kk pisze:
Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)

Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

No no.
Gratulacje.

Data: 2020-02-11 16:41:39
Autor: JDX
Wyprzedziłem BeEmKę
On 2020-02-11 16:00, robot wrote:
W dniu 2020-02-08 o 19:47, kk pisze:
Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)

Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

No no.
Gratulacje.
A tam od razu gratulacja. Przecież to żaden wyczyn. Mnóstwo rycerzy
ortalionu jeĽdzi beemkami w takim stanie, że nawet twizy sobie poradzi. :-)

Data: 2020-02-11 20:43:34
Autor: kk
Wyprzedziłem BeEmKę
On 2020-02-11 16:00, robot wrote:
W dniu 2020-02-08 o 19:47, kk pisze:
Dzisiaj wyprzedziłem beemkę swoim Twizy :-)

Tak piszę by nie było zbyt nudno :-)

No no.
Gratulacje.

A dziękuję, dziękuję :-)