Wypuścili debila

Data: 2015-04-10 15:30:56
Autor: ada
Wypuścili debila
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zespol-parlamentarny-Antoniego-Macierewicza-przyczyna-katastrofy-smolenskiej-seria-wybuchow,wid,17438298,wiadomosc.html?ticaid=114a9f&_ticrsn=3

A nie mówiłem, wystarczyło debilstwo podpuścić... i przerżną wszystkie wybory... To i dobrze tak...

Data: 2015-04-10 15:00:48
Autor: Budzik
Wypu¶cili debila
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zespol-parlamentarny-Antoniego-M
acierewicza-przyczyna-katastrofy-smolenskiej-seria-wybuchow,wid,1743829
8,wiadomosc.html?ticaid=114a9f&_ticrsn=3 A nie mówiłem, wystarczyło debilstwo podpu¶cić... i przerżn± wszystkie
wybory... To i dobrze tak...

Słuchałem go wczoraj w radio maryja...

Mamy dwie ekspertyzy, jedna ktora mowi, ze Błasik wydawał w kokpicie szereg komend, podpowiedzi, jakkolwiek to nazwać.
Druga, ktora w pierwszej podwaza przypisanie Błasikowi dokładnie dwóch zdań z cało¶ci.
Co się dowiadujemy od Macierewicza, ze pierwsza analiza jest be, ale druga juz cacy bo podwaza pierwsza w cało¶ci!
Nie, panie M., nie podwaza w całosci - podwaza tylko 100% pewnosc przypisania Błasikowi wypowiadanie dwóch zdań dotycz±cych aktualnej wysoko¶ci... Tylko dwóch...
I tyle.
Cały Macierewicz.
Wziac jakas pierdołe, wyci±gn±ć z kontekstu i na podstawie fałszywej przesłanki zbudować cała narrację, wypowiadaj±c się w sposób barwny, z wieloma porownaniami.

Kiedys byłem pod wrażeniem jak facet płynnie potrafi bajdurzyć, dzis juz zachwyt mija :( Ale lubie go! A co!

Data: 2015-04-10 08:19:32
Autor: kogutek444
Wypu¶cili debila
W dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 17:00:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Kiedys byłem pod wrażeniem jak facet płynnie potrafi bajdurzyć, dzis juz zachwyt mija :( Ale lubie go! A co!

Popularno¶ci w polityce, tej zwieńczonej możliwo¶ci± pierdzenia w fotel przez kilka lat i darmowymi przejazdami komunikacj± zbiorow±, nie liczy się głosami tych co nie lubi± a głosami tych co lubi±.

Data: 2015-04-10 15:52:56
Autor: Budzik
Wypu¶cili debila
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Popularno¶ci w polityce, tej zwieńczonej możliwo¶ci± pierdzenia w
fotel przez kilka lat i darmowymi przejazdami komunikacj± zbiorow±,
nie liczy się głosami tych co nie lubi± a głosami tych co lubi±.

:)
Piekne!

Data: 2015-04-10 09:50:08
Autor: kogutek444
Wypu¶cili debila
W dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 17:52:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> fotel przez kilka lat i darmowymi przejazdami komunikacj± zbiorow±,
> nie liczy się głosami tych co nie lubi± a głosami tych co lubi±. :)
Piękne to by było jak na karcie głosowania były by dwie kratki przy nazwisku. Jedna że głosujesz na kandydata a druga że go nie lubisz i taki chuj jak komin Batorego oddasz na niego głos. Dużo uczciwsze było by takie głosowanie a i wybory sprawiedliwsze. Wygrywali by najlepsi a nie byle łach co trzeba decydować czy syfilis czy rzeż±czka.

Data: 2015-04-10 16:05:01
Autor: Chiron
Wypuścili debila

Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości news:mg8klv$mnv$2mx1.internetia.pl...
[...]

Wiadomo przecież, że to słynny błąd pilota. Putin musiał o tym wiedzieć o wiele wcześniej. Wysłał nawet do Polski depeszę kondolencyjną, a tu dzwonią z Polski i imówią, że samolot jeszcze nie wystartował. No to się fqurzył i zlikwidował w Rosji czas zimowy.

Bokun- Dmowski mawiał za życia, że Polacy często bardziej nienawidzą Rosjan niż kochają Polskę. Ty z kolei na odwrót: bardziej kochasz Rosję niż nienawidzisz Polskę.

--

Chiron

Data: 2015-04-10 16:39:22
Autor: ada
Wypuścili debila
W dniu 2015-04-10 o 16:05, Chiron pisze:

[...]

Rosjan niĹĽ kochajÄ… PolskÄ™. Ty z kolei na odwrĂłt: bardziej kochasz RosjÄ™
niĹĽ nienawidzisz PolskÄ™.

Chiron

Wymyślasz... Nie utożsamiaj debilstwa, syjonistów rządzących zniewoloną Polską, ciemiężycieli z Polską...
Co mi Rosja złego zrobiła? Rosja jest daleko, swego czasu nawet Polski broniła... Bydło rządzące Polską i zniewalające nas szuka nam zastępczego wroga, żeby od siebie odwrócić uwagę...

Data: 2015-04-10 18:30:42
Autor: Chiron
Wypuścili debila

Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości news:mg8om9$6c6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Może jesteś nielicznym przykładem Polaka, któremu (jego rodzinie)- nie zrobili nic. Mojej- są winni sporo, bydlaki.

Rosja jest daleko,
Ewidentna nieprawda. Graniczymy z nimi.

swego czasu nawet Polski broniła...
Proszę o przykład, kiedy- w jakich okolicznościach- bronili Polski? Szkoda, że nie bronili przed Rosją.

--

Chiron

Data: 2015-04-10 21:31:37
Autor: ruski szpieg
Wypuścili debila
W dniu 10.04.2015 o 18:30, Chiron pisze:
Może jesteś nielicznym przykładem Polaka, któremu (jego rodzinie)- nie
zrobili nic.
Tu bym nie przesadzał... Pamiętam jakiś sondaż z z końca lat 90, w którym sympatię do Rosjan deklarowało ponad 40 % badanych. To całkiem liczna grupa.

Data: 2015-04-11 00:57:32
Autor: Chiron
Wypuścili debila

Użytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> napisał w wiadomości news:mg98eq$kva$1node2.news.atman.pl...
[...]

Generalnie lubię Rosjan. Poważnie. Jednak moja rodzina ucierpiała sporo od nich. Przecież to się nie wyklucza. Uważam, że powinniśmy starać się- jako państwo- ułożyć sobie z nimi dobre relacje. Jednak realia są takie, że jedyne, co Rosja chce od nas- to to, żebyśmy się im bezwarunkowo poddali. No i wszelkie propozycje, jakie by ewentualnie mieli dla nas- obwieszczają polskojęzycznym Żydom. Jak np tę o możliwości utworzenia Polskiej Republiki Rad za Gorbaczowa
Wszystko to nie nastaraja pozytywnie, prawda?
--

Chiron

Data: 2015-04-10 16:05:18
Autor: kogutek444
Wypu¶cili debila
W dniu sobota, 11 kwietnia 2015 00:57:07 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
Użytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> napisał w wiadomo¶ci news:mg98eq$kva$1node2.news.atman.pl...
> Tu bym nie przesadzał... Pamiętam jaki¶ sondaż z z końca lat 90, w którym > sympatię do Rosjan deklarowało ponad 40 % badanych. To całkiem liczna > grupa.

Generalnie lubię Rosjan. Poważnie. Jednak moja rodzina ucierpiała sporo od nich. Przecież to się nie wyklucza. Uważam, że powinni¶my starać się- jako państwo- ułożyć sobie z nimi dobre relacje. Jednak realia s± takie, że jedyne, co Rosja chce od nas- to to, żeby¶my się im bezwarunkowo poddali. No i wszelkie propozycje, jakie by ewentualnie mieli dla nas- obwieszczaj± polskojęzycznym Żydom. Jak np tę o możliwo¶ci utworzenia Polskiej Republiki Rad za Gorbaczowa
Wszystko to nie nastaraja pozytywnie, prawda?
--

Chiron

chyba nie zauważyłe¶ że ¦wiat się trochę zmienił od czasów PRL. Jak by ZSRR było konserwatywne to może pozwoliło by na trochę większ± niezależno¶ć demoludów ale by ich się nie pozbyło spod swoich skrzydeł. Zwłaszcza że dostało je od reszty ¦wiata legalnie w posiadanie.

Data: 2015-04-11 12:16:39
Autor: Joschi
Wypuścili debila
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:mg9kg1$pok$1news.icm.edu.pl...

[...]

Jak na razie, to jesteśmy pod okupacją wewnętrzną. Chora główka zainfekowana syjonistyczną trucizną...

Data: 2015-04-10 21:36:26
Autor: ada
Wypuścili debila
W dniu 2015-04-10 o 18:30, Chiron pisze:

[...]

zrobili nic. Mojej- sÄ… winni sporo, bydlaki.

Mojej nic nie zrobili, tak jak wszystkim z mojego pokolenia, rocznik powojenny. Rosjanie to przyjaźniejsi są, niż nasze ciemiężnicze podżegackie, wojownicze reżimowe władze...

Rosja jest daleko,
Ewidentna nieprawda. Graniczymy z nimi.

swego czasu nawet Polski broniła...
Proszę o przykład, kiedy- w jakich okolicznościach- bronili Polski?
Szkoda, ĹĽe nie bronili przed RosjÄ….

Bronili nas w Układzie Warszawskim, nikt nam wówczas nie podskoczył... Było dobrze i pięknie, nie takie kurewstwo jak dzisiaj. Wówczas tylko niebieskie hełmy wypełniały misje pokojowe, a teraz napadamy na obce państwa wraz z terrorystyczną organizacją NATO i mamy wszędzie wrogów...

Data: 2015-04-10 13:36:21
Autor: kogutek444
Wypu¶cili debila
W dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 21:36:28 UTC+2 użytkownik ada napisał:
W dniu 2015-04-10 o 18:30, Chiron pisze:

> Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

> Może jeste¶ nielicznym przykładem Polaka, któremu (jego rodzinie)- nie
> zrobili nic. Mojej- s± winni sporo, bydlaki.

Mojej nic nie zrobili, tak jak wszystkim z mojego pokolenia, rocznik powojenny. Rosjanie to przyjaĽniejsi s±, niż nasze ciemiężnicze podżegackie, wojownicze reżimowe władze...

> Ewidentna nieprawda. Graniczymy z nimi.

> Proszę o przykład, kiedy- w jakich okoliczno¶ciach- bronili Polski?
> Szkoda, że nie bronili przed Rosj±.

Bronili nas w Układzie Warszawskim, nikt nam wówczas nie podskoczył.... Było dobrze i pięknie, nie takie kurewstwo jak dzisiaj. Wówczas tylko niebieskie hełmy wypełniały misje pokojowe, a teraz napadamy na obce państwa wraz z terrorystyczn± organizacj± NATO i mamy wszędzie wrogów...

Dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci mnie Rosjanie też nic nie zrobili, je¶li nie liczyć tego że wiele razy opili mnie tak że żałowałem następnego dnia że żyję.

Wypuścili debila