Wypuścili debila

Data: 2015-04-10 16:05:01
Autor: Chiron
Wypuścili debila

Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości news:mg8klv$mnv$2mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zespol-parlamentarny-Antoniego-Macierewicza-przyczyna-katastrofy-smolenskiej-seria-wybuchow,wid,17438298,wiadomosc.html?ticaid=114a9f&_ticrsn=3

A nie mówiłem, wystarczyło debilstwo podpuścić... i przerżną wszystkie wybory... To i dobrze tak...
Wiadomo przecież, że to słynny błąd pilota. Putin musiał o tym wiedzieć o wiele wcześniej. Wysłał nawet do Polski depeszę kondolencyjną, a tu dzwonią z Polski i imówią, że samolot jeszcze nie wystartował. No to się fqurzył i zlikwidował w Rosji czas zimowy.

Bokun- Dmowski mawiał za życia, że Polacy często bardziej nienawidzą Rosjan niż kochają Polskę. Ty z kolei na odwrót: bardziej kochasz Rosję niż nienawidzisz Polskę.

--

Chiron

Data: 2015-04-10 16:39:22
Autor: ada
Wypuścili debila
W dniu 2015-04-10 o 16:05, Chiron pisze:

[...]

Wymyślasz... Nie utożsamiaj debilstwa, syjonistów rządzących zniewoloną Polską, ciemiężycieli z Polską...
Co mi Rosja złego zrobiła? Rosja jest daleko, swego czasu nawet Polski broniła... Bydło rządzące Polską i zniewalające nas szuka nam zastępczego wroga, żeby od siebie odwrócić uwagę...

Data: 2015-04-10 18:30:42
Autor: Chiron
Wypuścili debila

Użytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisał w wiadomości news:mg8om9$6c6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Może jesteś nielicznym przykładem Polaka, któremu (jego rodzinie)- nie zrobili nic. Mojej- są winni sporo, bydlaki.

Rosja jest daleko,
Ewidentna nieprawda. Graniczymy z nimi.

swego czasu nawet Polski broniła...
Proszę o przykład, kiedy- w jakich okolicznościach- bronili Polski? Szkoda, że nie bronili przed Rosją.

--

Chiron

Data: 2015-04-10 21:31:37
Autor: ruski szpieg
Wypuścili debila
W dniu 10.04.2015 o 18:30, Chiron pisze:
Może jesteś nielicznym przykładem Polaka, któremu (jego rodzinie)- nie
zrobili nic.
Tu bym nie przesadzał... Pamiętam jakiś sondaż z z końca lat 90, w którym sympatię do Rosjan deklarowało ponad 40 % badanych. To całkiem liczna grupa.

Data: 2015-04-11 00:57:32
Autor: Chiron
Wypuścili debila

Użytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> napisał w wiadomości news:mg98eq$kva$1node2.news.atman.pl...
[...]

Generalnie lubię Rosjan. Poważnie. Jednak moja rodzina ucierpiała sporo od nich. Przecież to się nie wyklucza. Uważam, że powinniśmy starać się- jako państwo- ułożyć sobie z nimi dobre relacje. Jednak realia są takie, że jedyne, co Rosja chce od nas- to to, żebyśmy się im bezwarunkowo poddali. No i wszelkie propozycje, jakie by ewentualnie mieli dla nas- obwieszczają polskojęzycznym Żydom. Jak np tę o możliwości utworzenia Polskiej Republiki Rad za Gorbaczowa
Wszystko to nie nastaraja pozytywnie, prawda?
--

Chiron

Data: 2015-04-10 16:05:18
Autor: kogutek444
Wypu¶cili debila
W dniu sobota, 11 kwietnia 2015 00:57:07 UTC+2 u¿ytkownik Chiron napisa³:
U¿ytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:mg98eq$kva$1node2.news.atman.pl...
> Tu bym nie przesadza³... Pamiêtam jaki¶ sonda¿ z z koñca lat 90, w którym > sympatiê do Rosjan deklarowa³o ponad 40 % badanych. To ca³kiem liczna > grupa.

Generalnie lubiê Rosjan. Powa¿nie. Jednak moja rodzina ucierpia³a sporo od nich. Przecie¿ to siê nie wyklucza. Uwa¿am, ¿e powinni¶my staraæ siê- jako pañstwo- u³o¿yæ sobie z nimi dobre relacje. Jednak realia s± takie, ¿e jedyne, co Rosja chce od nas- to to, ¿eby¶my siê im bezwarunkowo poddali. No i wszelkie propozycje, jakie by ewentualnie mieli dla nas- obwieszczaj± polskojêzycznym ¯ydom. Jak np tê o mo¿liwo¶ci utworzenia Polskiej Republiki Rad za Gorbaczowa
Wszystko to nie nastaraja pozytywnie, prawda?
--

Chiron

chyba nie zauwa¿y³e¶ ¿e ¦wiat siê trochê zmieni³ od czasów PRL. Jak by ZSRR by³o konserwatywne to mo¿e pozwoli³o by na trochê wiêksz± niezale¿no¶æ demoludów ale by ich siê nie pozby³o spod swoich skrzyde³. Zw³aszcza ¿e dosta³o je od reszty ¦wiata legalnie w posiadanie.

Data: 2015-04-11 12:16:39
Autor: Joschi
Wypuścili debila
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:mg9kg1$pok$1news.icm.edu.pl...

[...]

Jak na razie, to jesteśmy pod okupacją wewnętrzną. Chora główka zainfekowana syjonistyczną trucizną...

Data: 2015-04-10 21:36:26
Autor: ada
Wypuścili debila
W dniu 2015-04-10 o 18:30, Chiron pisze:

[...]

zrobili nic. Mojej- sÄ… winni sporo, bydlaki.

Mojej nic nie zrobili, tak jak wszystkim z mojego pokolenia, rocznik powojenny. Rosjanie to przyjaźniejsi są, niż nasze ciemiężnicze podżegackie, wojownicze reżimowe władze...

Rosja jest daleko,
Ewidentna nieprawda. Graniczymy z nimi.

swego czasu nawet Polski broniła...
Proszę o przykład, kiedy- w jakich okolicznościach- bronili Polski?
Szkoda, że nie bronili przed Rosją.

Bronili nas w Układzie Warszawskim, nikt nam wówczas nie podskoczył... Było dobrze i pięknie, nie takie kurewstwo jak dzisiaj. Wówczas tylko niebieskie hełmy wypełniały misje pokojowe, a teraz napadamy na obce państwa wraz z terrorystyczną organizacją NATO i mamy wszędzie wrogów...

Data: 2015-04-10 13:36:21
Autor: kogutek444
Wypu¶cili debila
W dniu pi±tek, 10 kwietnia 2015 21:36:28 UTC+2 u¿ytkownik ada napisa³:
W dniu 2015-04-10 o 18:30, Chiron pisze:

> U¿ytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> Mo¿e jeste¶ nielicznym przyk³adem Polaka, któremu (jego rodzinie)- nie
> zrobili nic. Mojej- s± winni sporo, bydlaki.

Mojej nic nie zrobili, tak jak wszystkim z mojego pokolenia, rocznik powojenny. Rosjanie to przyja¼niejsi s±, ni¿ nasze ciemiê¿nicze pod¿egackie, wojownicze re¿imowe w³adze...

> Ewidentna nieprawda. Graniczymy z nimi.

> Proszê o przyk³ad, kiedy- w jakich okoliczno¶ciach- bronili Polski?
> Szkoda, ¿e nie bronili przed Rosj±.

Bronili nas w Uk³adzie Warszawskim, nikt nam wówczas nie podskoczy³.... By³o dobrze i piêknie, nie takie kurewstwo jak dzisiaj. Wówczas tylko niebieskie he³my wype³nia³y misje pokojowe, a teraz napadamy na obce pañstwa wraz z terrorystyczn± organizacj± NATO i mamy wszêdzie wrogów...

Dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci mnie Rosjanie te¿ nic nie zrobili, je¶li nie liczyæ tego ¿e wiele razy opili mnie tak ¿e ¿a³owa³em nastêpnego dnia ¿e ¿yjê.

Wypuścili debila