Wypukła kredytówka bez chipa

Data: 2010-07-22 21:13:54
Autor: Forr
Wypukła kredytówka bez chipa
Witam

Z WBK poszedłem do ING jak WBK wprowadził chipy, teraz niestety trzeba iść dalej, choć z kartą ING nigdy nie miałem problemów.

Jest jeszcze gdzieś taka dostępna?

pozdr

Data: 2010-07-22 21:23:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "Forr" <forr@interia.pomin.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2a59d$lcn$1@usenet.news.interia.pl...

Z WBK poszedłem do ING jak WBK wprowadził chipy, teraz niestety trzeba iść dalej, choć z kartą ING nigdy nie miałem problemów.

Jest jeszcze gdzieś taka dostępna?

BPH w tym miesiącu wznowiło mi karty bez mikroprocesora z ważnością do 2012 roku. Dziwne. Jednak są to karty starego BPH, nie wiem czy te nowe z GE występują w wersji bez procesora. No i Polbank jest. I chyba także Getin/Noble.

Data: 2010-07-22 21:29:31
Autor: Paweł Hadam
W dniu 2010-07-22 21:23, MarekZ pisze:
[...]

2012 roku. Dziwne. Jednak sÄ… to karty starego BPH, nie wiem czy te nowe
z GE występują w wersji bez procesora. No i Polbank jest. I chyba także
Getin/Noble.

KIS jest bez chipa. Ale zdobycie tej karty może trwać dłuuugo. Tak przynajmniej jest w moim przypadku - od 4 miesięcy mam piękną nieaktywną kartę bez chipa :).

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-07-23 17:24:53
Autor: Mithos
Wypukła kredytówka bez chipa
W dniu 2010-07-22 21:29, Paweł Hadam pisze:
KIS jest bez chipa.

Ale ZTCP autoryzowany PINem. Czyli pasek + PIN = syf największy.

--
Mithos

Data: 2010-07-22 21:37:42
Autor: neoniusz
Wypuk³a kredytówka bez chipa
U¿ytkownik "Forr" <forr@interia.pomin.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i2a59d$lcn$1usenet.news.interia.pl...
Z WBK poszed³em do ING jak WBK wprowadzi³ chipy, teraz niestety trzeba i¶æ dalej, choæ z kart± ING nigdy nie mia³em problemów.

Jest jeszcze gdzie¶ taka dostêpna?

Amex w Millenium.

Data: 2010-07-23 13:30:10
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
[...]

Ale podzbiór punktów honoruj±cych Ameksy jest trochê ma³y i wci±¿ maleje...

witrak()

Data: 2010-07-23 13:59:47
Autor: neoniusz
Wypuk³a kredytówka bez chipa
U¿ytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c497d42$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
Amex w Millenium.

Ale podzbiór punktów honoruj±cych Ameksy jest trochê ma³y i wci±¿ maleje...

Dawno sie nie spotkalem z nieuznaniem a place gdzie popadnie.

Data: 2010-07-23 14:04:50
Autor: witrak()
neoniusz wrote:
[...]

Szczê¶ciarz... Ale istotnie, wiêkszo¶æ jubilerów, cztero- i piêciogwiazdkowych hoteli, kasyn - przyjmuje.
Ma³e sklepy rzadziej, bo s± bardzo wysokie prowizje...

witrak()

Data: 2010-07-25 15:02:30
Autor: kashmiri
Wypukła kredytówka bez chipa
Forr <forr@interia.pomin.pl> dared to write:
Witam

Z WBK poszedłem do ING jak WBK wprowadził chipy, teraz niestety trzeba iść dalej, choć z kartą ING nigdy nie miałem problemów.

Jest jeszcze gdzieś taka dostępna?

W marcu tego roku jeszcze Rajfi.

k.

Data: 2010-07-25 13:57:22
Autor: Andrzej Kubiak
Wypuk³a kredytówka bez chipa
Dnia Sun, 25 Jul 2010 15:02:30 +0500, kashmiri napisa³(a):

W marcu tego roku jeszcze Rajfi.

Ale jest lipiec :) Rajfi wymienia karty na chipówki.

AK

Data: 2010-07-25 16:37:12
Autor: Krzysztof Halasa
Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> writes:

Ale jest lipiec :) Rajfi wymienia karty na chipówki.

Obawiam sie, ze niedlugo praktycznie wszyscy wymienia karty na chipowe.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-07-25 19:17:48
Autor: Olgierd
Wypuk³a kredytówka bez chipa
Dnia Sun, 25 Jul 2010 16:37:12 +0200, Krzysztof Halasa napisa³(a):

Ale jest lipiec  Rajfi wymienia karty na chipówki.

Obawiam sie, ze niedlugo praktycznie wszyscy wymienia karty na chipowe.

I bardzo dobrze :) powiem nawet: wreszcie!

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wroc³aw? tylko http://foto-krzyki.pl

Wypukła kredytówka bez chipa