Wypuścili debila

Data: 2015-04-10 15:00:48
Autor: Budzik
Wypuścili debila
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zespol-parlamentarny-Antoniego-M
acierewicza-przyczyna-katastrofy-smolenskiej-seria-wybuchow,wid,1743829
8,wiadomosc.html?ticaid=114a9f&_ticrsn=3 A nie mówiłem, wystarczyło debilstwo podpuścić... i przerżną wszystkie
wybory... To i dobrze tak...

Słuchałem go wczoraj w radio maryja...

Mamy dwie ekspertyzy, jedna ktora mowi, ze Błasik wydawał w kokpicie szereg komend, podpowiedzi, jakkolwiek to nazwać.
Druga, ktora w pierwszej podwaza przypisanie Błasikowi dokładnie dwóch zdań z całości.
Co się dowiadujemy od Macierewicza, ze pierwsza analiza jest be, ale druga juz cacy bo podwaza pierwsza w całości!
Nie, panie M., nie podwaza w całosci - podwaza tylko 100% pewnosc przypisania Błasikowi wypowiadanie dwóch zdań dotyczących aktualnej wysokości... Tylko dwóch...
I tyle.
Cały Macierewicz.
Wziac jakas pierdołe, wyciągnąć z kontekstu i na podstawie fałszywej przesłanki zbudować cała narrację, wypowiadając się w sposób barwny, z wieloma porownaniami.

Kiedys byłem pod wrażeniem jak facet płynnie potrafi bajdurzyć, dzis juz zachwyt mija :( Ale lubie go! A co!

Data: 2015-04-10 08:19:32
Autor: kogutek444
Wypuścili debila
W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 17:00:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Kiedys byłem pod wrażeniem jak facet płynnie potrafi bajdurzyć, dzis juz zachwyt mija :( Ale lubie go! A co!

Popularności w polityce, tej zwieńczonej możliwością pierdzenia w fotel przez kilka lat i darmowymi przejazdami komunikacją zbiorową, nie liczy się głosami tych co nie lubią a głosami tych co lubią.

Data: 2015-04-10 15:52:56
Autor: Budzik
Wypuścili debila
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Popularności w polityce, tej zwieńczonej możliwością pierdzenia w
fotel przez kilka lat i darmowymi przejazdami komunikacją zbiorową,
nie liczy się głosami tych co nie lubią a głosami tych co lubią.

:)
Piekne!

Data: 2015-04-10 09:50:08
Autor: kogutek444
Wypuścili debila
W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 17:52:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> fotel przez kilka lat i darmowymi przejazdami komunikacją zbiorową,
> nie liczy się głosami tych co nie lubią a głosami tych co lubią. :)
Piękne to by było jak na karcie głosowania były by dwie kratki przy nazwisku. Jedna że głosujesz na kandydata a druga że go nie lubisz i taki chuj jak komin Batorego oddasz na niego głos. Dużo uczciwsze było by takie głosowanie a i wybory sprawiedliwsze. Wygrywali by najlepsi a nie byle łach co trzeba decydować czy syfilis czy rzeżączka.

Wypuścili debila