Wypuszczanie terrorystw.

Data: 2013-12-29 10:00:47
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystw.
Witam

Rosja wypucia terrorystw, ktrzy zaatakowali platform wydobywcz na morzu.
Amerykaski kuter wypuci zapanych na morzu piratw i jeszcze da paliwo na powrt do domu.

Tak wyglda w praktyce walka z terroryzmem, w imi ktrej ogranicza si nasze prawa?

Pozdrawiam
WW
"Ci co rezygnuj z wolnoci w imi bezpieczestwa, trac wkrtce i jedno i drugie".
Thomas Jefferson

Data: 2013-12-29 10:14:16
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystw.
W dniu 2013-12-29 10:00, WW pisze:
[...]

E tam, zaraz "zaatakowali"... Prawo do protestu powinno by niezbywalnym prawem czowieka. I naprawd nie wiem jak moesz porwnywa dziaania tych ekologw do dziaa rabusiw. Oczywicie nie mam tu na myli piratw zajmujcych tankowce, ale tych napadajcych i rabujcych na morzu dobytek zwykych ludzi.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-12-29 16:38:15
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystw.
W dniu 2013-12-29 10:14, Trybun pisze:

E tam, zaraz "zaatakowali"... Prawo do protestu powinno by niezbywalnym
prawem czowieka.

To prawda, ale oni nie protestowali, tylko wdarli si na platform.
Facet wyamujcy drzwi do Twojego domu protestuje czy napada?
Mnie nie obchodz motywy bydlaka, ktry wdziera si do mojego domu. Takiego naley odstrzeli od reki.

> Oczywicie nie mam tu na myli
> piratw zajmujcych tankowce, ale tych napadajcych i rabujcych na
> morzu dobytek zwykych ludzi.

A czym to si roni? Napad to napad.

Data: 2013-12-29 17:10:02
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystw.
W dniu 2013-12-29 16:38, WW pisze:
[...]

Zrozumiabym tak akcj, nawet gdyby ona dotyczya mojego prywatnego domu, a ekolodzy wdarliby si do niego w protecie przeciw temu abym nie wytwarza w nim wistwa ktre zagraa rodowisku naturalnemu.

> [...]

WW
"Ci co rezygnuj z wolnoci w imi bezpieczestwa, trac wkrtce i jedno i drugie".

Tankowiec i jego adunek to przewanie "wasno" jakiego opasego kapitalisty, szejka, emira itd.  ktry pooy ap na zasobach naturalnych ziemi. A wic nic zego si nie dzieje jak podzieli si tym co rabuje z innymi synami tej ziemi.

Data: 2013-12-29 17:17:11
Autor: A. Filip
Wypuszczanie terrorystów.
Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:
W dniu 2013-12-29 16:38, WW pisze:
W dniu 2013-12-29 10:14, Trybun pisze:

E tam, zaraz "zaatakowali"... Prawo do protestu powinno być niezbywalnym
prawem człowieka.

To prawda, ale oni nie protestowali, tylko wdarli się na platformę.
Facet wyłamujący drzwi do Twojego domu protestuje czy napada?
Mnie nie obchodzą motywy bydlaka, który wdziera się do mojego
domu. Takiego należy odstrzelić od reki.

Zrozumiałbym taką akcję, nawet gdyby ona dotyczyła mojego prywatnego
domu, a ekolodzy wdarliby się do niego w proteście przeciw temu abym
nie wytwarzał w nim świństwa które zagraża środowisku naturalnemu.
[...]

Czyli Greenpeace _wolno_ się wdzierać do elektrowni atomowych _we Francji i w USA_?

--
A. Filip
Biedny chciałby zostać bogatym, tak jak chory wyzdrowieć. (Przysłowie wietnamskie)

Data: 2013-12-30 11:55:35
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-29 17:17, A. Filip pisze:
Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:
[...]

W celu oflagowania, wywieszenia transparentów, to i owszem, i nikt nie powinien ich za to karać. Tak właściwie to oni nawet nie powinni sie wdzierać, a mieć prawo do legalnego wstępu na teren i takie manifestacje powinny się odbywać pod kontrolą .

Data: 2013-12-30 15:40:18
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-30 11:55, Trybun pisze:

. Tak właściwie to oni nawet nie powinni sie
wdzierać, a mieć prawo do legalnego wstępu na teren

Przemyślałeś to ?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-12-30 23:35:44
Autor: A. Filip
Wypuszczanie terrorystów.
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
W dniu 2013-12-30 11:55, Trybun pisze:

. Tak właściwie to oni nawet nie powinni sie
wdzierać, a mieć prawo do legalnego wstępu na teren

Przemyślałeś to ?

No przecież Greenpiss nie ma (jeszcze) konkurencji która by się wdzierała na platformy USA w zatoce Meksykańskiej.

Zaś o to że jakiś Greenpiss będzie protestował przeciw gazowi w łupków w RP3 jestem całkowicie spokojny.

--
A. Filip
Jakut na reniferze jest śpiewakiem, a przy ognisku filozofem. (Przysłowie jakuckie)

Data: 2013-12-31 11:00:40
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-30 15:40, WW pisze:
[...]

Oczywiście, prawo do piętnowania szkodników, trucicieli środowiska naturalnego powinno być zapisane w konstytucji.

Data: 2014-01-02 09:48:38
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-31 11:00, Trybun pisze:

Oczywiście, prawo do piętnowania szkodników, trucicieli środowiska
naturalnego powinno być zapisane w konstytucji.

A kto będzie decydował, kto jest owym "szkodnikiem, trucicielem"?

Data: 2014-01-02 18:45:28
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2014-01-02 09:48, WW pisze:
[...]

Gdy dorosły człowiek widzi rzekę w której płyną ławice ryb do góry brzuchem to chyba sprawa jest jasna, gdy nagle zaczynają gdzieś usychać drzewa itd itp. Komu do czegoś potrzebne jest decydowanie o faktach? Darmozjada mającego sie tym zajmować  z urzędu taka trucicielska swołocz może przekupić, ale nie ludzi których ideą jest zdrowe środowisko.

Data: 2014-01-02 22:39:24
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2014-01-02 18:45, Trybun pisze:

Gdy dorosły człowiek widzi rzekę w której płyną ławice ryb do góry
brzuchem to chyba sprawa jest jasna,

Życie to nie je bajka.
Skoro widzisz ryby stylem grzbietowym pływające, to możesz wnioskować, że być może ktoś zatruł rzekę lub jezioro.
Jednak, czy na pewno zatruł, a jeśli zatruł, to kto to zrobił, tego już z widoku ryb nie wywnioskujesz.

Dla twojej wiadomości, wiele ryb pływało grzbietowym stylem po pewnym zjawisku przyrodniczym, zwanym przyduchą.
Napiętnujesz przyrodę?
Ciekawe, gdzie ten swój baner protestacyjny rozwiesisz?

Data: 2013-12-30 09:26:11
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystw.
W dniu 2013-12-29 17:10, Trybun pisze:

Zrozumiabym tak akcj, nawet gdyby ona dotyczya mojego prywatnego
domu, a ekolodzy wdarliby si do niego w protecie przeciw temu abym nie
wytwarza w nim wistwa ktre zagraa rodowisku naturalnemu.

Facet wysadzajcy siebie i innych w autobusie czy na dworcu te uwaa, e ci zabijani robi "wistwa".

Data: 2013-12-30 11:55:56
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystw.
W dniu 2013-12-30 09:26, WW pisze:
[...]

Nie wiem co uwaa taki facet,.. tzn wydaje mi si e rozumiem motywy jakie popchny do takiego a nie innego zachowania np. Breivika, natomiast nie podejmie si oceny dziaa islamskich bojownikw wysadzajcych autobusy.

Data: 2013-12-30 11:55:50
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-29 17:49, WW pisze:
[...]

A kto decyduje, co jest owym "świństwem" - "ekolodzy"?

To akurat wie każdy człowiek - morsy i foki oklejone bryją z substancji ropopochpodnych, białe niedźwiedzie zdychające z zimna na skutek zanieczyszczania futra tym samym paskudztwem itd.

Tankowiec i jego ładunek to przeważnie "własność" jakiegoś opasłego
kapitalisty, szejka, emira itd.  który położył łapę na zasobach
naturalnych ziemi. A więc nic złego się nie dzieje jak podzieli się tym
co rabuje z innymi synami tej ziemi.

Zadziwiasz mnie, tyle lat po zmianie ustroju, a Ty nadal myślisz tamtymi kategoriami.
Jutro wedrą się do Twojego domy biedni mieszkańcy Erytrei, bo wg ich standardów Ty jesteś "kapitalistą" i masz dużo dobrego.

 Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
 Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

To akurat nie ma nic wspólnego z ustrojem politycznym. Ekolodzy nie wdzierają się do domów czy fabryk dla tego że są one kapitalistów, ale dlatego że dewastują środowisko. Także i biedacy którzy od czasu do czasu zabiorą kapitaliście to co on zawłaszczył dla siebie z darów natury to rzecz (powinna być) zrozumiała dla każdego, bez względu czy zadeklaruje się jako Marksista czy rockefellerzysta .

Data: 2013-12-30 13:12:36
Autor: xantiros
Wypuszczanie terrorystów.
[...]

zainteresuj się lepiej zabijaniem zwierzą hodowlanych, te to dopiero męczarnie przechodzą.

Data: 2013-12-31 11:01:42
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-30 13:12, xantiros pisze:
[...]

To właśnie ruchom ekologicznym zawdzięczamy to że zwierzęta rzeźne uśmiercane są, w (jak na tą chwilę), najbardziej humanitarny sposób. Wiecznie nienażarty ryj (kapitalista) przekupi każdego, polityka czy urzędasa, ale nie kupi ludzi żyjących ideą. Chała że są i działają tacy ludzie na świecie.

Data: 2014-01-02 08:28:05
Autor: xantiros
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-31 11:01, Trybun pisze:
[...]

Ruchy ekologiczne ? Przecież to jest farsa i kpina, taki ruch odstępuje od protestów jak dostanie zadawalającą kwotę na konto, "green" tak działa od lat a jak firma nie chce zapłacić to wtedy się robi medialną aferę. Zresztą nie od dziś wiadomo ze ekologia to dobry biznes. A w żywności to już całkiem to jest patologia, wiesz czym się różni kiwi ekologiczne od nieekologicznego ?

Data: 2014-01-02 18:46:11
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2014-01-02 08:28, xantiros pisze:

[...]

Tak, Ruchy Ekologiczne - tylko dzięki nim na w oceanie jeszcze można usłyszać śpiew Humbaków. Kogo ty do diabła bronisz a kogo atakujesz. Ścierwo kapitalistyczne wszystko by zżarło, co tylko by się dało gdyby nie owe Ruchy.

Data: 2014-01-02 22:35:00
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2014-01-02 18:46, Trybun pisze:

Tak, Ruchy Ekologiczne - tylko dzięki nim na w oceanie jeszcze można
usłyszać śpiew Humbaków.

Doprawdy, może jakie konkrety?

Data: 2013-12-30 15:38:43
Autor: WW
Wypuszczanie terrorystów.
W dniu 2013-12-30 11:55, Trybun pisze:

To akurat nie ma nic wspólnego z ustrojem politycznym. Ekolodzy nie
wdzierają się do domów czy fabryk dla tego że są one kapitalistów, ale
dlatego że dewastują środowisko.

To pojedź nad Rospudę. Jakiś czas temu te sk*** głośno protestowali w jej "obronie", Zobacz efekt ich działań.
Próbowałem ich zainteresować znów tą doliną, to kazali mi spier****.
Skoro nikt im nie płaci za "protest w sprawie Rospudy" to mają to w du***.

Data: 2013-12-31 11:02:03
Autor: Trybun
Wypuszczanie terrorystów.

Już nie gadaj że Ci kazali spier****.  I w ogóle o co chodzi?, z tego co wiem Dolina Rospudy została uratowana dla natury...

Data: 2013-12-29 11:39:57
Autor: Lepudruk
Wypuszczanie terrorystw.

Uytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:l9oobv$em9$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Jakie prawa ci ograniczono? Chcesz jecha na rusk platform i postraszy Putina? No to jed. Nikt ci nie broni. Wrcisz jako bohater z gwiazd!

Data: 2013-12-29 11:49:44
Autor: Mark Woydak
Wypuszczanie terrorystw.

Uytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomoci news:l9oobv$em9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Co do "terrorystw" atakujcych platform rosyjsk wiertnicz - Putin przymknby kadego kto podnisby rk na Rosj. Po prostu pokaza, e ekologiczne oszoomy mog bawi si w walk o przyszo ziemi wszdzie ale nie tam gdzie siga karzca rka rosyjskiego cara. Tematu amerykaskiego kutra nie znam wic nie wypowiadam si.

MW

Wypuszczanie terrorystw.