Wypych prezydenta Kaczyńskiego: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.

Data: 2010-01-23 15:55:36
Autor: Andrzej Adam Filip
Wypych prezydenta Kaczyńskiego: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
- Pośmiertne nadanie tytułu Bohatera Ukrainy przywódcy Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów (OUN) Stepanowi Banderze jest sprawą wewnętrzną Ukrainy i nie jest wymierzone przeciwko Polsce - powiedział w sobotę prezydencki minister Paweł Wypych.
Wczoraj podczas uroczystości z okazji obchodzonego na Ukrainie Dnia Jedności swą decyzję o nadaniu tytułu Banderze ogłosił ustępujący prezydent Wiktor Juszczenko. - To jest wewnętrzna sprawa Ukrainy i ja nie przypuszczam, i pan prezydent nie przypuszcza, żeby to było działanie wymierzone przeciwko komuś - zwłaszcza przeciwko Polsce - powiedział w TVP "Info" Wypych. - Nasze relacje historyczne zawsze są trudne i bolesne, i nikt nie wymaże tych ponad 100 tys. ofiar - nie bójmy się tego słowa użyć - ludobójstwa na Kresach - dodał.
[...]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7487694,Wypych__uhonorowanie_Bandery_to_wewnetrzna_sprawa.html

Przemek

http://pepepe.pl/  Jeszcze 333 dni psucia RP!

Czy minister spraw zagranicznych PO Radek Sikorski już potępił
"bohatyrstwo Bandery" zaznaczając że potępia razem z premierem
Tuskiem Donaldem (PO)?

Prezydencki Wypych [nie mówi jak powinien] ale mówi dlaczego nie
potępia. Rząd PO "potrafi" *tylko* przemilczeć?

Kto żyje na wyspie, nie powinien żyć w niezgodzie z morzem.
  -- PrzysÅ‚owie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-23 16:09:16
Autor: Artur Borubar
Wypych prezydenta Kaczyñskiego: uhonorowanie Bandery to wewnêtrzna sprawa Ukrainy.
U¿ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³

Czy minister spraw zagranicznych PO Radek Sikorski ju¿ potêpi³
"bohatyrstwo Bandery" zaznaczaj±c ¿e potêpia razem z premierem
Tuskiem Donaldem (PO)?

Prezydencki Wypych [nie mówi jak powinien] ale mówi dlaczego nie
potêpia. Rz±d PO "potrafi" *tylko* przemilczeæ?

W tej sytuacji milczenie rz±du jest po stokroc lepsze, ni¿ usprawiedliwianie honorowania bandziora. Po drugie po tym co zrobi³ Wypych, potêpianie ukraiñskich dzia³añ by³oby conajmniej nie na miejscu. Kaczyñski je¶li nie potêpi³, to powinien milczec! Profesor Bartoszewski bardzo trafnie okre¶li³ ludzi, którzy maj± wiedzê polityczno - dyplomatyczn±, podobn± do Kaczyñskiego i jego otoczenia.

Przemek
 --   Z dokumentu wynika, ¿e w CBA nie by³o jasnych
kryteriów, wed³ug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi
rekordzistami byli dwaj zastêpcy Mariusza Kamiñskiego, w ci±gu trzech lat
jeden z nich dosta³ 63 100 z³ premii, a drugi 64 100 z³.

Data: 2010-01-23 19:44:15
Autor: Andrzej Adam Filip
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

[...]

W tej sytuacji milczenie rządu jest po stokroc lepsze, niż
usprawiedliwianie honorowania bandziora. Po drugie po tym co zrobił
Wypych, potępianie ukraińskich działań byłoby conajmniej nie na
miejscu. Kaczyński jeśli nie potępił, to powinien milczec! Profesor
Bartoszewski bardzo trafnie określił ludzi, którzy mają wiedzę
polityczno - dyplomatyczną, podobną do Kaczyńskiego i jego otoczenia.

Milczenie oznacza zgodę, *tchórzliwą* zgodę.
Milczenie premiera i ministra spraw zagranicznych *TEÅ»*.

Nasze dni są policzone - przez statystyków.
  -- Lec, StanisÅ‚aw Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-01-23 20:11:28
Autor: bolek
Wypych prezydenta Kaczyñskiego: uhonorowanie Bandery to wewnêtrzna sprawa Ukrainy.

U¿ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:wglye38z6e-A1Ndavid.huge.strangled.net...
"Artur Borubar" <broñmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
[...]

Milczenie oznacza zgodê, *tchórzliw±* zgodê.
Milczenie premiera i ministra spraw zagranicznych *TE¯*.

--
G³upki je¼dzi³y popieraæ pomarañczow± rewolucjê
i jak zwykle wyszli na idiotów.

bolek

Data: 2010-01-23 20:19:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Milczenie premiera i ministra spraw zagranicznych *TE¯*.
>
> -- G³upki je¼dzi³y popieraæ pomarañczow± rewolucjê

   inne zas glupki jezdzily stadami po wawie z pomaranczowymi szalikami.

   ar

Data: 2010-01-23 20:24:38
Autor: Andrzej Adam Filip
"bolek" <bolek@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:wglye38z6e-A1Ndavid.huge.strangled.net...
[...]

Głupki jeździły popierać pomarańczową rewolucję
i jak zwykle wyszli na idiotów.

bolek

Rzadko kiedy sÄ… "tylko dobre efekty". Ale prawdziwe szambo jest wtedy
kiedy się mało przekonywająco udaje że żadnych złych efektów nie ma.

Mężowie stanu postępują zgodnie z nakazami rozumu.
Zwykli ludzie - zgodnie z nakazami uczciwości.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Data: 2010-01-23 21:28:43
Autor: Artur Borubar
[...]

Je¶li milczenie oznacza zgodê, to jak nazwac to co zrobi³ Wypych?

Przemek

Data: 2010-01-23 22:02:26
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Jeśli milczenie oznacza zgodę, to jak nazwac to co zrobił Wypych?

Przemek

Zgodą wypowiedzianą za którą można *już* opierdalać. Widać "prezydenccy"
mogą się wypowiadać (i wystawiać na krytykę) zanim "zerkną w sondaże" a
"premierowscy" zanim coś wydukają muszą sprawdzić starannie skąd wiatr wieje.

Grzmot listopada dużo zboża zapowiada.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Wypych prezydenta Kaczyńskiego: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.