Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.

Data: 2010-01-23 14:23:34
Autor: Artur Borubar
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.
- Po¶miertne nadanie tytułu Bohatera Ukrainy przywódcy Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów (OUN) Stepanowi Banderze jest spraw± wewnętrzn± Ukrainy i nie jest wymierzone przeciwko Polsce - powiedział w sobotę prezydencki minister Paweł Wypych.
Wczoraj podczas uroczysto¶ci z okazji obchodzonego na Ukrainie Dnia Jedno¶ci sw± decyzję o nadaniu tytułu Banderze ogłosił ustępuj±cy prezydent Wiktor Juszczenko. - To jest wewnętrzna sprawa Ukrainy i ja nie przypuszczam, i pan prezydent nie przypuszcza, żeby to było działanie wymierzone przeciwko komu¶ - zwłaszcza przeciwko Polsce - powiedział w TVP "Info" Wypych. - Nasze relacje historyczne zawsze s± trudne i bolesne, i nikt nie wymaże tych ponad 100 tys. ofiar - nie bójmy się tego słowa użyć - ludobójstwa na Kresach - dodał.

Według Wypycha, najważniejsze, że na Ukrainie "udała się" pierwsza tura wyborów. - Ukraina dojrzała do demokracji - powiedział. Podkre¶lił, że prezydent Lech Kaczyński będzie współpracował z każdym prezydentem Ukrainy, którego wybierze ukraiński naród. - Dla nas Ukraina jest krajem szczególnie ważnym, to jest nasz bardzo ważny partner - dodał prezydencki minister.

W reakcji na uhonorowanie Bandery, z pro¶b± o "stanowcz± reakcję godn± polskiego Prezydenta, dziedzica i powiernika narodowej pamięci" zwrócił się w li¶cie do prezydenta Lecha Kaczyńskiego prezes Wspólnoty Małych Ojczyzn Maciej Eckardt. - Uprzejmie Pana proszę, by zwrócił się Pan do swojego przyjaciela i sojusznika politycznego, Wiktora Juszczenki, ze stanowczym apelem, by wycofał się z haniebnego wobec Polaków gestu nadania tytułu Bohatera Ukrainy Stepanowi Banderze" - napisał Eckardt.

Zdaniem przewodnicz±cego Prawicy Rzeczypospolitej Marka Jurka nadanie tytułu Banderze "oznacza klęskę polityki bezwarunkowego poparcia dla prezydenta Juszczenko prowadzonej przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego". - Tylko potępienie tych zbrodni otwiera pole do rzeczywistego wzajemnego zrozumienia. Przyszło¶ci wzajemnych relacji nie można budować na zapomnieniu i przemilczaniu oraz na ignorowaniu praw naszych rodaków - napisano w o¶wiadczeniu przesłanym przez Prawicę Rzeczypospolitej.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7487694,Wypych__uhonorowanie_Bandery_to_wewnetrzna_sprawa.html

Przemek

http://pepepe.pl/  Jeszcze 333 dni psucia RP!

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-23 14:49:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Niemal wszystkie, z wyjatkiem Olszewskiego i Kaczynskiego, wasze
   pierdolone rzady skladaja sie z takich wlasnie Wypychow i Polska jest
   z tego powodu traktowana na arenie europejskiej i swiatowej jak
   popychadlo.

   Wy kurwy nie macie wstydu nawet za grosz, bo gdybyscie go choc za
   grosz mieli nie bylibyscie kurwami.

   AR

Data: 2010-01-23 14:58:42
Autor: Artur Borubar
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  Niemal wszystkie, z wyjatkiem Olszewskiego i Kaczynskiego, wasze
  pierdolone rzady skladaja sie z takich wlasnie Wypychow

Po pierwsze Wypych jest od Kaczynskiego, po drugie jedziesz antypolski gnoju do sita.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, ze w CBA nie bylo jasnych
kryteriów, wedlug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-23 15:06:24
Autor: cyc
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.

O wyjatkowej " przyjazni " miedzy obydwoma prezydentami , Kaczynskim i Juszczenka w kontekscie nadania tego tytulu pisalem w watku , pt .chyba " Po pierwsze " .
To taka "szorstka przyjazn " , znaczy Juszczenko moze nam pluc w twarz organizujac rajdy ku czci zbrodniarza , terrorysty i polakozercy Bandery a nasz prezydent za to wspiera go we wszystkich dzialaniach , nie wahajac sie nawet w imie tej "przyjazni " zadrazniac stosunkow z Rosja mimo , ze nawet wlasny narod Juszczenke uznaje  za godnego odstawienia w kat a Polakow za swoich wrogow !.

cyc

Data: 2010-01-23 15:13:41
Autor: Artur Borubar
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjevp7$ivc$1news.onet.pl...

[...]

To kolejny dowód na to, że Kaczyńskim powinien zaj±c się Trybunał Stanu.

Przemek

Data: 2010-01-23 15:16:38
Autor: cyc
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjf06p$k0h$1news.onet.pl...
[...]

....albo , zgodnie z sugestia Palikota , lekarz specjalista !.

cyc

Data: 2010-01-23 15:29:16
Autor: Artur Borubar
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

...albo , zgodnie z sugestia Palikota , lekarz specjalista !.

Wtedy już może TS będzie niepotrzebny.

Przemek

Data: 2010-01-23 17:44:34
Autor: daniloff
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrain y.

"cyc" <ja@ja.pl> ÓĎĎÂÝÉĚ/ÓĎĎÂÝÉĚÁ × ÎĎ×ĎÓÔŃČ ÓĚĹÄŐŔÝĹĹ: news:hjevp7$ivc$1news.onet.pl...

Nie caly narod Ukrainy uznaje Polakow za wrogow ale tylko jego mniejsza czesc, zachodnia -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-01-23 15:55:36
Autor: Andrzej Adam Filip
Wypych prezydenta Kaczyńskiego: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
- Pośmiertne nadanie tytułu Bohatera Ukrainy przywódcy Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów (OUN) Stepanowi Banderze jest sprawą wewnętrzną Ukrainy i nie jest wymierzone przeciwko Polsce - powiedział w sobotę prezydencki minister Paweł Wypych.
Wczoraj podczas uroczystości z okazji obchodzonego na Ukrainie Dnia Jedności swą decyzję o nadaniu tytułu Banderze ogłosił ustępujący prezydent Wiktor Juszczenko. - To jest wewnętrzna sprawa Ukrainy i ja nie przypuszczam, i pan prezydent nie przypuszcza, żeby to było działanie wymierzone przeciwko komuś - zwłaszcza przeciwko Polsce - powiedział w TVP "Info" Wypych. - Nasze relacje historyczne zawsze są trudne i bolesne, i nikt nie wymaże tych ponad 100 tys. ofiar - nie bójmy się tego słowa użyć - ludobójstwa na Kresach - dodał.
[...]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7487694,Wypych__uhonorowanie_Bandery_to_wewnetrzna_sprawa.html

Przemek

http://pepepe.pl/  Jeszcze 333 dni psucia RP!

Czy minister spraw zagranicznych PO Radek Sikorski już potępił
"bohatyrstwo Bandery" zaznaczając że potępia razem z premierem
Tuskiem Donaldem (PO)?

Prezydencki Wypych [nie mĂłwi jak powinien] ale mĂłwi dlaczego nie
potępia. Rząd PO "potrafi" *tylko* przemilczeć?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto żyje na wyspie, nie powinien żyć w niezgodzie z morzem.

Data: 2010-01-23 16:09:16
Autor: Artur Borubar
Wypych prezydenta Kaczyńskiego: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

Czy minister spraw zagranicznych PO Radek Sikorski już potępił
"bohatyrstwo Bandery" zaznaczaj±c że potępia razem z premierem
Tuskiem Donaldem (PO)?

Prezydencki Wypych [nie mówi jak powinien] ale mówi dlaczego nie
potępia. Rz±d PO "potrafi" *tylko* przemilczeć?

W tej sytuacji milczenie rz±du jest po stokroc lepsze, niż usprawiedliwianie honorowania bandziora. Po drugie po tym co zrobił Wypych, potępianie ukraińskich działań byłoby conajmniej nie na miejscu. Kaczyński je¶li nie potępił, to powinien milczec! Profesor Bartoszewski bardzo trafnie okre¶lił ludzi, którzy maj± wiedzę polityczno - dyplomatyczn±, podobn± do Kaczyńskiego i jego otoczenia.

Przemek

Data: 2010-01-23 19:44:15
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

W tej sytuacji milczenie rzÄ…du jest po stokroc lepsze, niĹĽ
usprawiedliwianie honorowania bandziora. Po drugie po tym co zrobił
Wypych, potępianie ukraińskich działań byłoby conajmniej nie na
miejscu. Kaczyński jeśli nie potępił, to powinien milczec! Profesor
Bartoszewski bardzo trafnie określił ludzi, którzy mają wiedzę
polityczno - dyplomatyczną, podobną do Kaczyńskiego i jego otoczenia.

Milczenie oznacza zgodÄ™, *tchĂłrzliwÄ…* zgodÄ™.
Milczenie premiera i ministra spraw zagranicznych *TEĹ»*.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nasze dni sÄ… policzone - przez statystykĂłw.

Data: 2010-01-23 20:11:28
Autor: bolek
Wypych prezydenta Kaczyńskiego: uhonorowanie Bandery to wewnętrzna sprawa Ukrainy.

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:wglye38z6e-A1Ndavid.huge.strangled.net...
[...]

Milczenie oznacza zgodę, *tchórzliw±* zgodę.
Milczenie premiera i ministra spraw zagranicznych *TEŻ*.

--
Głupki jeĽdziły popierać pomarańczow± rewolucję
i jak zwykle wyszli na idiotów.

bolek

Data: 2010-01-23 20:19:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Milczenie premiera i ministra spraw zagranicznych *TEŻ*.
>
> -- Głupki jeĽdziły popierać pomarańczow± rewolucję

   inne zas glupki jezdzily stadami po wawie z pomaranczowymi szalikami.

   ar

Data: 2010-01-23 20:24:38
Autor: Andrzej Adam Filip
"bolek" <bolek@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:wglye38z6e-A1Ndavid.huge.strangled.net...
[...]

Głupki jeździły popierać pomarańczową rewolucję
i jak zwykle wyszli na idiotĂłw.

bolek

Rzadko kiedy sÄ… "tylko dobre efekty". Ale prawdziwe szambo jest wtedy
kiedy się mało przekonywająco udaje że żadnych złych efektów nie ma.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Mężowie stanu postępują zgodnie z nakazami rozumu.

Data: 2010-01-23 21:28:43
Autor: Artur Borubar
[...]

Je¶li milczenie oznacza zgodę, to jak nazwac to co zrobił Wypych?

Przemek

Data: 2010-01-23 22:02:26
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Jeśli milczenie oznacza zgodę, to jak nazwac to co zrobił Wypych?

Przemek

Zgodą wypowiedzianą za którą można *już* opierdalać. Widać "prezydenccy"
mogą się wypowiadać (i wystawiać na krytykę) zanim "zerkną w sondaże" a
"premierowscy" zanim coś wydukają muszą sprawdzić starannie skąd wiatr wieje.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Grzmot listopada duĹĽo zboĹĽa zapowiada.

Data: 2010-01-23 17:42:29
Autor: daniloff
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnetrzna sprawa Ukrainy.

"Artur Borubar" <bro?my RP przed pisem@op.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hjet8p$cco$1news.onet.pl...
[...]

Brawo!
Nastepnym krokiem dla Juszczenko - zrobic Hitlera bohaterom Ukrainy/
Co wtedy powie Kaczynski -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-01-23 15:48:36
Autor: Artur Borubar
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnetrzna sprawa Ukrainy.
..
Użytkownik "daniloff" <mdaniloff@yandex.ru> napisał w

Brawo!
Nastepnym krokiem dla Juszczenko - zrobic Hitlera bohaterom Ukrainy/
Co wtedy powie Kaczynski

S± dwie możliwo¶ci, albo pomysł mu się spodoba, albo powie, że to wina PO.

Przemek

Data: 2010-01-23 18:25:09
Autor: daniloff
Wypych: uhonorowanie Bandery to wewnetrzna sprawa Ukrainy.

"Artur Borubar" <bro?my RP przed pisem@op.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:hjf288$p8r$1news.onet.pl...
.