Wyręcz Kaczyńskiego! TY powiedz dlaczego Antoni Macierewicz nie jest już szefem MON [Kaczyński "nie może" ;-) ]

Data: 2018-08-05 22:07:05
Autor: A. Filip
Wyręcz Kaczyńskiego! TY powiedz dlaczego Antoni Macierewicz nie jest już szefem MON [Kaczyński "nie może" ;-) ]
Ty pomóż/"pomóż" Kaczyńskiemu!  Powiedz to czego Kaczyński nie może
powiedzieć!  Uciekanie się do spiskowych teorii "ala Macierewicz"
niezabronione  ;-)

http://forsal.pl/artykuly/1203828,kaczynski-nie-moge-w-tej-chwili-mowic-dlaczego-antoni-macierewicz-nie-jest-juz-szefem-mon.html
Kaczyński: Nie mogę w tej chwili mówić, dlaczego Antoni Macierewicz
nie jest już szefem MON
4 sierpnia 2018, 18:57 | Aktualizacja: 05.08.2018, 08:50

--
A. Filip

Data: 2018-08-05 14:04:20
Autor: jacekbialy80
Wyręcz Kaczyńskiego! TY powiedz dlaczego Antoni Macierewicz nie jest już szefem MON [Kaczyński "nie może" ;-) ]
Nu... Schowali go do szafy przed wyborczym sezonem.

JB

Data: 2018-08-05 14:35:29
Autor: japanizer
On Sunday, August 5, 2018 at 11:04:21 PM UTC+2, jacekb...@gmail.com wrote:
Nu... Schowali go do szafy przed wyborczym sezonem.

Ot cała zagadka - osoby z poważnymi chorobami psychicznymi nie mog± piastować stanowisk ministerialnych.

Data: 2018-08-05 23:42:34
Autor: u2
W dniu 05.08.2018 o 23:35, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

serio jeste¶ chory psychicznie ? tak podejrzewałem, ale ja nie psychiatra:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-06 06:35:06
Autor: Pajdak
dypsomia suwalska
ochlaptus "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
wrote:
[...]

Twój problem to introjekcja i dypsomia poł±czona z mantyzmem!

CL

Data: 2018-08-05 23:50:34
Autor: jacekbialy80
[...]
-- -- -- -- -- -

Osób chorych psychicznie nie chowa się do szafy.
JB

Data: 2018-08-06 06:30:28
Autor: Pajdak
Wyręcz Kaczyńskiego! TY powiedz dlaczego Antoni Macierewicz nie jest już szefem MON [Kaczyński "nie może" ;-) ]
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomo¶ci news:anfi+ntsqco1pbf-i850@wp.eu...
Ty pomóż/"pomóż" Kaczyńskiemu!  Powiedz to czego Kaczyński nie może
powiedzieć!  Uciekanie się do spiskowych teorii "ala Macierewicz"
niezabronione  ;-)

To proste.Anto¶ nie ma już stajni młodych chłopaków, a tym samym stał się zbędny.

CL

Wyręcz Kaczyńskiego! TY powiedz dlaczego Antoni Macierewicz nie jest już szefem MON [Kaczyński "nie może" ;-) ]