Wyrobienie paszportu

Data: 2010-01-08 04:29:29
Autor: zlotawy
Wyrobienie paszportu
Witam,
mieszkam na codzien w Warszawie, zameldowany jestem w bylym
bialskopodlaskim. Czy zeby wyrobic paszport musze jechac do Białej
Podlaskiej czy jednak daloby sie to zalatwic w Warszawie?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-08 13:36:34
Autor: Paweł
Wyrobienie paszportu
Użytkownik "zlotawy" <zlotawy@gmail.com> napisał w wiadomości news:d0833a58-df29-4800-b5ba-3e2ee52cc322m16g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Urzędowo:
Nie ma Cię w Warszawie.
Nie mieszkasz.

Gdybyś mieszkał to byś się zameldował.
Niczegu tu nie załatwisz. --
Paweł

Data: 2010-01-08 04:38:56
Autor: zlotawy
Wyrobienie paszportu
On 8 Sty, 13:36, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:

Urz dowo:
Nie ma Ci w Warszawie.
Nie mieszkasz.

Gdyby mieszka to by si zameldowa .
Niczegu tu nie za atwisz.

no tak.. ale nie mozna do jakiegos Super Centralnego Biura
Paszportowego pojsc? :)

Wojtek

Data: 2010-01-08 07:24:12
Autor: SzalonyKapelusznik
Wyrobienie paszportu
On 8 Sty, 13:38, zlotawy <zlot...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Gdyby mieszka to by si zameldowa .
> Niczegu tu nie za atwisz.

no tak.. ale nie mozna do jakiegos Super Centralnego Biura

Mozna. Jest w Bialej Podlaskiej.

Data: 2010-01-08 15:37:39
Autor: Jacek_P
Wyrobienie paszportu
zlotawy napisal:
no tak.. ale nie mozna do jakiegos Super Centralnego Biura
Paszportowego pojsc? :)

Nie. I ciesze sie, ze nie ma. Jak w roku 1987 odmowiono
mi wydania paszportu, a po odwolaniu w WUSW tez, to
odwolywalem sie do Warszawy i tam chwycilo. Niestety,
trzeba bylo jechac po odbior do Centralnej Skladnicy
Paszportowej. I ten peerelowski wymysl byl bardzo
niefajny...
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-01-09 19:35:44
Autor: castrol
Wyrobienie paszportu
Paweł pisze:

Urzędowo:
Nie ma Cię w Warszawie.
Nie mieszkas >
Gdybyś mieszkał to byś się zameldował.
Niczegu tu nie załatwisz.

Bzdura z tym nic nie zalatwieniem :)

Jacek Kustra

Data: 2010-01-08 15:36:00
Autor: tg
Wyrobienie paszportu
mieszkam na codzien w Warszawie, zameldowany jestem w bylym
bialskopodlaskim. Czy zeby wyrobic paszport musze jechac do Białej
Podlaskiej czy jednak daloby sie to zalatwic w Warszawie?

daloby, zacznij od zameldowania sie tam gdzie mieszkasz

Wyrobienie paszportu