Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej

Data: 2011-02-14 13:26:36
Autor: Jan-xx
Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
buchneli mi dzis w nocy jedna tablice rejestracyjna. [...]
Niestety w przyszlym tygodniu wyjezdzam do Austrii.

Nie wiem, na ile Ci to moze pomoc - zrobisz z tym, co zechcesz. W UK sprawa tablic rejestracyjnych wyglada tak, ze bierze sie plastikowa plytke i na niej drukuje numery - mozna cos takiego zamowic w wielu warsztatach. Nie ma zadnych hologramow i innych zabezpieczen. Kazdy moze zrobic tablice rejestracyjna - sa jakies ograniczenia odnosnie czcionki i kolorow. Znam Polakow z polskimi samochodami, ktorzy zrobili sobie tutejsze tablice, na ktorych sa nadrukowane oryginalne numery, ale nie ma oznaczenia 'PL'. Zrobili to w tym celu, zeby w razie sfotografowania samochodu na wykroczeniu, nie dalo sie go zidentyfikowac. Nikt sie tego nie czepia. Policja przy kontroli probuje sprawdzic, czy numery zgadzaja sie z tymi w dowodzie rejestracyjnym, czy jest kupione ubezpieczenie, i czy jest zrobiony przeglad. Wydaje mi sie, ze kazda zagraniczna policja w cywilizowanym kraju bedzie probowala sprawdzac wlasnie to, ale z braku wiedzy nie bedzie dochodzic, czy tablice sa legalne, czy nie - byle numer sie zgadzal.

--
Jan-xx

Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej