Wyrodek.

Data: 2015-12-04 03:38:38
Autor: stevep
Wyrodek.
# "Ubolewam, że mój wychowanek, prezydent Duda łamie konstytucję" - mówił  "GW" prof. Jan Zimmerman z UJ. Konrad Piasecki zestawił te słowa z innym  cytatem - tym razem z samego Andrzeja Dudy. Efekt? Oceńcie sami.
- Prezydent Andrzej Duda jako absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu  Jagiellońskiego i mój wychowanek nie powinien łamać konstytucji. Jest mi z  tego powodu przykro - mówił "Gazecie Wyborczej" prof. Jan Zimmerman,  promotor pracy doktorskiej Dudy na UJ.

Ale wydźwięk tych słów jest dla Andrzeja Dudy jeszcze bardziej przykry,  jeśli zestawić je z jego własną wypowiedzią z czasu kampanii  prezydenckiej, kiedy to kandydat PiS mówił właśnie o Zimmermanie.. Oba  cytaty przypomniał na Twitterze Konrad Piasecki - dziennikarz RMF FM i  TVN24. #
Ze strony:
http://skroc.pl/3e52d

--
stevep