Wyrok

Data: 2015-09-19 10:29:53
Autor: ekaterina.shikhova
Wyrok
пятница, 27 февраля 2009 г., 10:54:53 UTC+3 пользователь J.F. написал:
http://wiadomosci.pl.msn.com/zkraju/article.aspx?cp-documentid=14596665

Na dwa lata więzienia w zawieszeniu na cztery lata został skazany Robert Janson - lider jednego z najpopularniejszych zespołów ostatnich lat w Polsce.
Do wypadku doszło w maju 2006 roku. Muzycy wracali z koncertu. Samochód, który prowadził Robert Janson, jechał z prędkością ponad 100 km/h. Jeep wpadł w poślizg, bo droga była mokra i śliska, a jedna z tylnych opon miała mniej powietrza. Samochód uderzył w drzewo.

W wypadku ucierpiały tylko dwie osoby - jeden z muzyków miał tylko złamany obojczyk. Monika Kuszyńska - wokalistka zespołu - ucierpiała najbardziej - miała m.in. połamane żebra, odmę płucną i poważnie uszkodzony kręgosłup. Do tej pory nie może samodzielnie się poruszać. Rehabilitacja jest bardzo kosztowna.

  -- --

Wyrok jak wyrok, mniej wiecej typowy, ale czyzby cos drgnelo .. droga sliska, a nie nadmierna predkosc.

Co prawda tylko u dziennikarzy, bo w Policji, prokuraturze i sadzie nadal po staremu .. i chyba sprawiedliwie w tym przypadku, predkosc niedostosowana do deszczu.

J.

BOZE, NIE MAM SLOW.... Moniczko, mam duze lzy ot taka powaznie stan.... Ze bylo tak powazne????

Wyrok