Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa

Data: 2013-09-03 11:00:32
Autor: Budzik
Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa
Osobnik posiadający mail marcin5.usun.wykasuj@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Katarzyna W dostała 25 lat i 118 tys zł kosztów do zapłacenia.

Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci koszty sądowe? I dlaczego takie wysokie?

Dziwne, dziwne...

W sumie dlaczego nie? I dlaczego dziwne?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-09-03 13:03:58
Autor: Marcin N
W dniu 2013-09-03 13:00, Budzik pisze:
[...]

Nie wiem. Spotkałem się z tym pierwszy raz - dlatego pytam.

--
MN

Data: 2013-09-03 11:58:08
Autor: Budzik
[...]

Jak dla mnie to w koncu słysze o jakims rozsądnym wyroku adekwatnym do popełnionego czynu.
Rosądnym zarowno w kwestii czasu jak i kosztów.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2013-09-03 14:01:26
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-03 13:58, Budzik pisze:
[...]

Przecież koszty szły w miliony, a tu jakieś śmieszne 100 tysięcy.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-03 14:00:30
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

No ale jaki sens ma zasądzenie miliona czy dwóch?
Wiadomo, ze tego nie zaplaci.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2013-09-03 19:56:38
Autor: HANA

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:03092013.7305E29Cbudzik61.poznan.pl...
[...]

a myslisz ze te stopare tysi zaplaci?
zaplacimy wszyscy 25 lat x12 miesiecy x 4000 pln bo tyle bedzie kosztowalo jej wiezienie

Andrzej
www.hana.com.pl
www.osiedle.olsztyn.pl
www.bartolty.com.pl

Data: 2013-09-03 19:00:33
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail spam@poczta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Może zaplaci, moze nie.
Nie wiem. Może sprzedać mieszkanie - nie bedzie jej potrzebne przez jakis czas...

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2013-09-03 21:01:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.09.2013 19:56, HANA pisze:

[...]

Jest medialna. Prawa do książki. Prawa do filmu.

Data: 2013-09-03 20:25:04
Autor: animka
W dniu 2013-09-03 16:00, Budzik pisze:
[...]

Przecież ma męża pracującego w Anglii, który ją kocha. Nie rozwiedli się.

--
animka

Data: 2013-09-03 15:24:14
Autor: hikikomorisan
On 03.09.2013 14:01, Liwiusz wrote:
[...]

Obawiam sie, ze dla pani kasi to i tak bez roznicy....

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-09-03 13:08:27
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.09.2013 13:03, Marcin N pisze:
W sumie dlaczego nie? I dlaczego dziwne?

Nie wiem. Spotkałem się z tym pierwszy raz - dlatego pytam.

A ile razy zostałeś już skazany? ;->

Data: 2013-09-03 15:23:28
Autor: hikikomorisan
On 03.09.2013 13:03, Marcin N wrote:
[...]

Koszty akcji poszukiwania dziecka ma zaplacic najwyrazniej, nie same koszty sadowe.

Data: 2013-09-03 13:04:30
Autor: pilarp
W dniu wtorek, 3 września 2013 15:23:28 UTC+2 użytkownik hikikomorisan napisał:

> Nie wiem. Spotkałem się z tym pierwszy raz - dlatego pytam.

Koszty akcji poszukiwania dziecka ma zaplacic najwyrazniej, nie same koszty sadowe.

A tak swoją drogą, nie można było tej farsy zakończyć na jednej rozprawie w bardzo prosty sposób? Wystarczyło w celi morderczyni zainstalować podsłuch, a następnie nakłonić jej "współlokatorkę" do tego, żeby w zamian za jakiś bonus (lepsze żarcie, częstsze widzenia, skrócenie wyroku itp.) spytała naszą "gwiazdę" wprost czy zabiła i poprosiła o opowiedzenie całego przebiegu zdarzeń. Czy nie byłoby szybciej i taniej gdyby morderczyni zaliczyła wtopę i sama się przyznała?

Data: 2013-09-04 12:06:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.09.2013 22:04, pilarp@poczta.onet.pl pisze:

A tak swoją drogą, nie można było tej farsy zakończyć na jednej

[ciach coś poza marginesem]

To żaden dowód. Były przypadki ludzi, którzy zeznając przed sądem przyznawali się do nieswoich zbrodni, bo chcieli być sławni za wszelką cenę.

A co dopiero w więziennej celi...

PS: ZAWIJAJ WIERSZE!

Data: 2013-09-04 17:31:39
Autor: Marek K
W dniu 2013-09-04 12:06, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Masz oczywiście na myśli tego chuligana z aparatem foto na parkingu hipermarketu?

--
M.

Data: 2013-09-04 17:57:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.09.2013 17:31, Marek K pisze:
[...]

Twojego ojca? Być może...

Data: 2013-09-07 09:11:26
Autor: J.F.
Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa
Dnia Tue, 3 Sep 2013 13:04:30 -0700 (PDT), pilarp@poczta.onet.pl
[...]

W kazdej chwili moze powiedziec ze zmyslala. To zaden dowod.

A jak bedzie madra, to powie ze ja policja wrabia, dziecko jej
naprawde zniklo, ale policjanci powiedzieli ze jak nie podpisze ze jej
z wozka wypadlo, to  w wiezieniu powiesza i jeszcze cala rodzine
aresztuja za pomaganie :-)

J.

Data: 2013-09-07 15:27:38
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 09:11, J.F. pisze:
[...]

A Rutkowski powiedział, że gdyby była mądra to by się przyznała i takiej kary by nie dostała.
To wygląda tak jakby naprawdę się o nią troszczył- jak o swoją córkę.

--
animka

Data: 2013-09-03 20:16:36
Autor: Angus
Dnia Tue, 03 Sep 2013 15:23:28 +0200, hikikomorisan napisał(a):

Koszty akcji poszukiwania dziecka ma zaplacic najwyrazniej, nie same koszty sadowe.

Słuchałem jak sędzia czytał uzasadnienie wyroku. W kwestii opłat dla K.W.
nie powiedział ani słowa na temat akcji poszukiwania dziecka. Natomiast
stwierdził, że koszty samych ekspertyz biegłych są bardzo wysokie, gdyż jak
powiedział (nie powtórzę dokładnie słów ale to o co mu chodziło), nie można
wymagać od autorytetów naukowych pracy za darmo! Trochę mnie to dziwi, bo
sam adwokat oskarżonej na poczet tej sprawy zrzekł się większego
wynagrodzenia chociaż mógł o nie zabiegać jak wyjaśnił sędzia. Ja wiem, że
to jakiś PR ze strony tego adwokata, ale dlaczego wielkie autorytety
naukowe nie potrafią pracować dla potrzeb sądu Rzeczpospolitej za darmo?
Niech nikt mi nie tłumaczy, że drogie są wszelkie odczynniki chemiczne i
koszty aparatury używanych przez tych biegłych. Nie wiem ile dokładnie
kosztują ale napewno w koszty dowalili sobie dobre 50% procent za pracę.
Na koniec jeszcze jedno. Nawet jak wyrok zostanie uprawomocniony w wyższych
instancjach, to ... skąd ta babka weźmie te 118 tysięcy złotych? Zarobi
tyle w celi? To kto w sumie za to zapłaci?

angus48@wp.pl

Data: 2013-09-03 14:11:51
Autor: witek
Angus wrote:
  Ja wiem, że
to jakiś PR ze strony tego adwokata, ale dlaczego wielkie autorytety
naukowe nie potrafią pracować dla potrzeb sądu Rzeczpospolitej za darmo?

bo im sąd za darmo zakupów nie dostarcza.

Data: 2013-09-03 20:55:23
Autor: animka
Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa
W dniu 2013-09-03 20:16, Angus pisze:
  skąd ta babka weĹşmie te 118 tysięcy złotych? Zarobi
tyle w celi? To kto w sumie za to zapłaci?

Może ma odłożone, bo zarobiła na dupie i książce, a po drugie ma kochającego męża.

--
animka

Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa