Wyrok SN w sprawie praw oskarzonego z KKS

Data: 2009-10-07 09:40:42
Autor: Maddy
Wyrok SN w sprawie praw oskarzonego z KKS
Witam

Szukam wyroku (wyroków) SN w których s±d przypomina, ¿e oskar¿ony z kodeksu karnego skarbowego ma takie same prawa jak oskar¿ony z KK.
Czyli, ¿e tak samo obowi±zuje zasada domniemania niewinno¶ci, oskar¿yciel musi udowodniæ winê a nie oskar¿ony swoj± niewinno¶æ itp.

Wiem, ¿e by³ co najmniej jeden taki wyrok ale nie mogê na niego trafiæ.
Mo¿e wpad³ komu¶ w oko?

--
*** Stosujesz sie do powy¿szych teorii na w³asn± odpowiedzialno¶æ ***

Magdalena "Maddy" Wo³oszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-10-07 08:03:52
Autor: jureq
Wyrok SN w sprawie praw oskarzonego z KKS
Dnia Wed, 07 Oct 2009 09:40:42 +0200, Maddy napisał(a):

Szukam wyroku (wyroków) SN w których sąd przypomina, że oskarżony z
kodeksu karnego skarbowego ma takie same prawa jak oskarżony z KK.
Czyli, że tak samo obowiązuje zasada domniemania niewinności,
oskarżyciel musi udowodnić winę a nie oskarżony swoją niewinność itp.

Wiem, że był co najmniej jeden taki wyrok ale nie mogę na niego trafić.
Może wpadł komuś w oko?

Nie wiem czy to coś pomoże - tu chodziło o niejasne przepisy dotyczące kas fiskalnych.
post. SN z 23 maja 2002 r., V KKN 426/00, OSNKW z 2002 nr 9 - 10, poz. 81

Wyrok SN w sprawie praw oskarzonego z KKS