Wyrok a ZUS i US

Data: 2010-02-08 09:30:49
Autor: Marcin
Wyrok a ZUS i US
Po wygraniu sprawy o wypłatę zaległego wynagrodzenia od roku nie mogę wyegzekwować ani grosza (były zakład pracy już nie jest płatnikiem podatku i ZUS, nie ma też własnego konta). Zakład ten jest placówką powołaną przez stowarzyszenie. I tu cały pies pogrzebany. Płatnikiem ZUS jest stowarzyszenie. Wyrok jest w odniesieniu do placówki szkoleniowej.
Pytanie: jeśli pracodawca nie wypłacił wynagrodzenia to nie było zdarzenia, które powoduje konieczność odprowadznia składek i podatku? - czyli zus i us nie mogą ściągnąć z pracodawcy składek? US odpowiedział, że nie może ściągnąć podatku od niewypłaconego wynagrodzenia, dopiero po wypłacie.Czy można do ZUS-u przeskarżyć drania? 2 lata mijają a ja kasy nie dostałem..... polskie prawo

Wyrok a ZUS i US