Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania

Data: 2012-03-12 14:47:40
Autor: mecenas
Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania

Użytkownik "Cpl" <no@spam.com> napisał w wiadomości news:jjko7j$bra$1mx1.internetia.pl...
Otrzymalem dziś pismo od komornika. Od sądu nie otrzymałem wyroku - sprawa wpłynęła do nich gdy jeszcze miałem inne dane meldunkowe. Gdy wysłano mi wyrok, byłem wymeldowany i zameldowany pod nowym adresem. List z wyrokiem do nich wrócił i się uprawomocnił, dlatego mam na karku komornika. Podpytałem w sądzie i powiedziano mi że wprawdzie nie mają prawa udzielać porad prawnych, ale są sposoby, by przywrócić sprawie bieg i napisać sprzeciw do wyroku. Jak to zrobić :) to moje pytanie.

Minister Gowin uwolni zawody prawnicze więc napewno ktoś odpowie na Twoje pytanie.

jeszcze nie uwolniony prawnik

Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania