Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania

Data: 2012-03-12 16:57:01
Autor: _±ćęłń󶼿.
Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania
Patrz w±tek Nakaz za plecami, a nawet kómórnik ;-)
PS. Masz bardzo mało czasu, 7 dni od odbioru pisma!

-- -- -
Otrzymalem dzi¶ pismo od komornika.
Od s±du nie otrzymałem wyroku - sprawa wpłynęła do nich gdy jeszcze miałem
inne dane meldunkowe.
Gdy wysłano mi wyrok, byłem wymeldowany i zameldowany pod nowym adresem.
List z wyrokiem do nich wrócił i się uprawomocnił, dlatego mam na karku
komornika.
Podpytałem w s±dzie i powiedziano mi że wprawdzie nie maj± prawa udzielać
porad prawnych, ale s± sposoby, by przywrócić sprawie bieg i napisać sprzeciw do wyroku.
Jak to zrobić :) to moje pytanie.

Data: 2012-03-12 18:09:26
Autor: Cpl
Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania

Użytkownik "_±ćęłń󶼿." <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jjl9st$i76$1inews.gazeta.pl...
Patrz w±tek Nakaz za plecami, a nawet kómórnik ;-)
PS. Masz bardzo mało czasu, 7 dni od odbioru pisma!

Dziękuję! Już smaruję pismo i lecę na pocztę. 7 dni nie minie.

Wyrok i jego nieotrzymanie - zmiana miejsca zamieszkania