Wyrok sądu sprzed 7 lat, ubieganie się o zwrot długu.

Data: 2013-02-05 09:47:32
Autor: Gotfryd Smolik news
Wyrok sądu sprzed 7 lat, ubieganie się o zwrot długu.
On Sun, 3 Feb 2013, fachpol2012@gmail.com wrote:

Witam!
Posiadam wyrok sądu ze stycznia 2005 roku, który zasądza obowiązek
naprawienia szkody wyrządzonej na kwotę 7000 (przedawnienie wynosi
10 lat, jeżeli się mylę proszę mnie poprawić)
[...]
Jutro wysyłam odpis wyroku, aby nadać mu klauzulę wykonalności.
Czy do wniosku muszę dołączać jakieś opłaty czy tylko wniosek i odpis wyroku?

  Nikt nie odpowiedział, więc jak się dowiesz to może pro publico
bono zapodaj co w takim przypadku zrobić, a nuż komuś się przyda.

pzdr, Gotfryd

Wyrok sądu sprzed 7 lat, ubieganie się o zwrot długu.