Wyrok taki... (zamieszkanie/zameldowanie)

Data: 2012-10-03 13:05:15
Autor: Gotfryd Smolik news
Wyrok taki... (zamieszkanie/zameldowanie)
  W kontekście zdarzających się wątków w kwestii "mam meldunek więc
mogę mieszkać", tym razem operacja odwrotna.
"Nie mam najmu, nie mieszkam, mam płacić".
  Potwierdzona powagą wyroku sądowego.
  Korci mnie aby znaczników do zdania wyżej nawtykać, no ale "oficjalnej"
treści wyroku nie ma, a skądinąd (konkretnie z tej grupy) wiadomo że
pisemne uzasadnienie miewa się czasem do ustnego tak jak pięść do nosa
(swoją drogą, coś takiego powinno samostnie powodować skutki prawne
w postaci unieważnienia wyroku).

http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,12593474,Sad__corka_musi_zaplacic_za_dlugi_zmarlej_matki.html
+++
Tymczasem Magda Brzeska twierdzi, że przy Nabielaka nie mieszka od 2002 roku
[...]
Oprócz zeznań œwiadków dostarczyłam także zaœwiadczenia z przedszkola
i szkoły w Legionowie, gdzie chodzi moje dziecko.
  A także od lekarzy, którzy przychodzili z domowymi wizytami zarówno
do mnie, jak i do syna
[...]
Sprawę przegrała
[...]
Z informacji przekazanych nam przez Magdę Brzeskš wynika, że sšd uznał,
iż kluczowa była kwestia zameldowania. Córka Jolanty Brzeskiej, mimo
że mieszkała w Legionowie, była bowiem zameldowana na Mokotowie.
-- -

  Dla porządku - pisemnego uzasadnienia jeszcze nie ma, pozwana
zapowiada apelację.

  Ale tak dla ciekawości spytam - "co Wy na to"?

  :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-10-03 11:55:15
Autor: witek
Gotfryd Smolik news wrote:

  Ale tak dla ciekawości spytam - "co Wy na to"?

ja mysle, ze to ptasie radio.
Informacja przepuszczona przez dziennikarza wyglada tak jak została mu zlecona, zeby wygladała.

Jak przeczytam uzasadnienie to pogadamy.

Zreszta nawet jak to jest prawda to sie nie utrzyma w natepnje instancji ze sztrasburgerem wlacznie, bo to kuriozum

Ale urzedy skarbowe be sie cieszyly jakby im nagle dorzucic argument ze mieszkasz tam gdzie jestes zameldowany.

Data: 2012-10-03 17:37:02
Autor: Bydlę
On 2012-10-03 11:05:15 +0000, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

Ale tak dla ciekawości spytam - "co Wy na to"?

A cóż tu można?
Poczekać na szczegóły sprawy - bo na razie wiadomo tylko co było kluczowe wg sądu, ale nie wiemy dlaczego.
(tu pozdrawiamy dziennikarzełków, którym się wydaje, że rzetelnie napisali reportaż).

--
Bydlę

Data: 2012-10-03 18:08:57
Autor: Tom N
Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1210031254200.6012quad>:

  W kontekście zdarzających się wątków w kwestii "mam meldunek więc
mogę mieszkać", tym razem operacja odwrotna.
[...]
  Ale tak dla ciekawości spytam - "co Wy na to"?

O to:
<http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,kamienicznik-sadzi-sie-z-corka-jolanty-brzeskiej,39817.html>
"Pani Magda z rodzicami i małym synem zostali eksmitowani. Ona dostała lokal socjalny i nie mieszkała w spornym mieszkaniu."

Bydlę juz podsumowało "radosną dziennikarską tfurczość"

--
'Tom N'

Wyrok taki... (zamieszkanie/zameldowanie)