Wyrok w sprawie - jak zapłacić mandat

Data: 2009-06-08 11:07:20
Autor: Maddy
Wyrok w sprawie - jak zapłacić mandat
Dostała mandat w sprawie o przekroczenia prędkości (strzelił mnie fotoradar).

Sprawa trafiła do sądu bo minęło ileś tam czasu od zdarzenia.
Wszystko fajnie, nie mam nic na swoją obronę (poza ciężka nogą), na rozprawie nie byłam bo nie musiałam, zasądzili mi stówkę do zapłaty, przysłali wyrok.

Zapłaciła bym to żeby mieć z głowy ale nie podali konta.
Czy dostanę jakieś osobne pismo gdzie zapłacić? Jakiś termin na dobrowolną wpłatę?
Chyba nie stanie u moich drzwi od razu komornik albo nie wlezie mi na konto skarbówka????
Jak to działa?

--
Maddy

Data: 2009-06-08 11:20:14
Autor: SDD

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:h0ikgb$4dd$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czy dostanę jakieś osobne pismo gdzie zapłacić? Jakiś termin na dobrowolną wpłatę?

Powinnas dostac druczek z wezwaniem. Z wyrokiem nie przyslali, bo nie byl jeszcze prawomocny (bylo 7 dni na sprzeciw).

Pozdrawiam
SDD

Wyrok w sprawie - jak zapłacić mandat