Wyrok za jazd臋 po ulicy

Data: 2012-08-01 01:24:04
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Wyrok za jazd臋 po ulicy
W dniu 2012-07-31 22:56, BoDro pisze:
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35182,12226927,List__Wyrok_za_jazde_po_ulicy__Rowerzysci_nie_odpuszcza.html

Ciekawym jest efektu. S臋dzia s膮du APELACYJNEGO w Warszawie podtrzyma艂 wyrok s膮du rejonowego, kt贸ry skaza艂 mnie do nie zastosowanie si臋 do sygnalizatora S1 mimo, 偶e wykaza艂em i w rejonie i w apelacji, 偶e droga okraszona by艂a sygnalizatorem S3 ;)

I w apelacyjnym wyroku wyra藕nie jest napisane, 偶e obwinionego o niezastosowanie si臋 do S1 uznaje si臋 winnym niezastosowania si臋 do S1 mimo, 偶e MOJE ZEZNANIA, OPINIA BIEG艁EGO oraz o艣wiadczenie zarz膮du dr贸g ( o sposobie oznakowania jezdni ) wskazuj膮, 偶e na drodze o kt贸rej mowa S1 nie ma a jest S3 :)

Jako, 偶e do kasacji wym贸g "adwokacki" jest - odpu艣ci艂em. Od tej pory nie wierz臋 w niezawis艂o艣膰 s膮d贸w :)

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc艂aw +48 71 718 70 90

Data: 2012-08-01 13:22:33
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Wyrok za jazd臋 po ulicy
[...]

No wiec skoro nie ma tam S1 to sie do niego nie zastosowales i teraz masz za swoje. Nastepnym razem sie stosuj a nie filozuj czy taki tam jest czy nie ma.

::f::

Wyrok za jazd臋 po ulicy