Wyrok za jazd po ulicy

Data: 2012-07-31 22:56:24
Autor: BoDro
Wyrok za jazd po ulicy
Data: 2012-07-31 22:09:56
Autor: t
Wyrok za jazd po ulicy
begin BoDro
http://zielonagora.gazeta.pl/
zielonagora/1,35182,12226927,List__Wyrok_za_jazde_po_ulicy__Rowerzysci_nie_odpuszcza.html

I bardzo dobrze, że sąd skazał zawalidrogę.

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-01 01:24:04
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyrok za jazdę po ulicy
W dniu 2012-07-31 22:56, BoDro pisze:
http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35182,12226927,List__Wyrok_za_jazde_po_ulicy__Rowerzysci_nie_odpuszcza.html

Ciekawym jest efektu. Sędzia sądu APELACYJNEGO w Warszawie podtrzymał wyrok sądu rejonowego, który skazał mnie do nie zastosowanie się do sygnalizatora S1 mimo, że wykazałem i w rejonie i w apelacji, że droga okraszona była sygnalizatorem S3 ;)

I w apelacyjnym wyroku wyraźnie jest napisane, że obwinionego o niezastosowanie się do S1 uznaje się winnym niezastosowania się do S1 mimo, że MOJE ZEZNANIA, OPINIA BIEGŁEGO oraz oświadczenie zarządu dróg ( o sposobie oznakowania jezdni ) wskazują, że na drodze o której mowa S1 nie ma a jest S3 :)

Jako, że do kasacji wymóg "adwokacki" jest - odpuściłem. Od tej pory nie wierzę w niezawisłość sądów :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-08-01 13:22:33
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Wyrok za jazdę po ulicy
[...]

No wiec skoro nie ma tam S1 to sie do niego nie zastosowales i teraz masz za swoje. Nastepnym razem sie stosuj a nie filozuj czy taki tam jest czy nie ma.

::f::

Wyrok za jazd po ulicy