Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych

Data: 2009-03-11 16:54:20
Autor: Zennon
Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych
Zainstaluj Ubuntu.8.10

(1) Czy dobrze zrozumialem, ze jesli kupie windowsy, zrobie sobie kopie bezpieczenstwa i zgubie oryginal, to jestem juz przestepca? Troche sie martwie, bo z dawnych czasow zostalo mi przyzwyczajenie, zeby zawsze miec ze dwie kopie.

(2) Czy dobrze zrozumialem, ze jesli publicznie przedstawiam dowod, ze ani ja, ani ktos z mojej rodziny nie jest zydem, to jestem antysemita?

p.s nie znam sie na prawie i na wszelkich sztuczkach prawnych, ale IMHO przegieli

odwoluj sie, o kazda pierdolke z wyroku, podwazaj po koleji kazda liczbe, kazda wycene.

Zennon

Data: 2009-03-11 17:21:28
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gp8mr8$34o$1news.task.gda.pl...
[...]

Dobrze zrozumiałeś. Tak jest według świdnickiego sądu.

(2) Czy dobrze zrozumialem, ze jesli publicznie przedstawiam dowod, ze ani ja, ani ktos z mojej rodziny nie jest zydem, to jestem antysemita?

Na to wygląda.

p.s nie znam sie na prawie i na wszelkich sztuczkach prawnych, ale IMHO przegieli

odwoluj sie, o kazda pierdolke z wyroku, podwazaj po koleji kazda liczbe, kazda wycene.

Programy niektóre mam do tej pory w domu, ale dlaczego mam jako osoba fizyczna tłumaczyć się ze swojej prywatności.

Najlepsze jest to zdanie z wyroku w kwestii programów komputerowych: Oskarżony odnośnie wskazanych powyżej programów i gier komputerowych nie wykazał
legalności ich posiadania, a co za tym idzie ich użytkowania w toku prowadzonego
przeciwko niemu postępowania.

Jednym słowem, ja nie wykazałem swojej niewinności, jestem winny sic!

Dobrze, że skopiowałem wyrok, będzie mi łatwiej się odnosić punkt po punkcie do argumentacji sądu pierwszej instancji.

boukun

Zennon

Data: 2009-03-11 17:37:19
Autor: Zennon

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gp8ov4$i5u$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No wlasnie. Ja z aparatem fotograficznym dostalem oprogramowanie warte okolo 600 PLN. Zrobilem kopie, numerki seryjne napisalem flamastrem na dysku i oryginal gdzies posialem, moze lezy za szafa, moze zgubilem idac do pracy. Qrde zlodziejem juz jestem. A nalepke od oryginalnych XP juz dawno syn potargal.

BTW czy biegli sa w stanie stwierdzic jakiego klucza do rejestracji uzyles? Podejrzewam, ze stara nalepke do winsdowsow XP da sie zdobyc ;)

Mecz ich ile wlezie !!!

Zennon

Data: 2009-03-11 17:38:29
Autor: raff
[...]

Podziel sie kopertą z kolegą, Zenek.

R.

Data: 2009-03-11 17:46:54
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gp8pea$cvc$2news.onet.pl...
[...]

Ty bidoku wciaz myslisz, ze ja lekarzem jestem ;))))
Jak latwo ludziom zrobic wode z mozgu ;))))

Zennon

Data: 2009-03-11 18:03:04
Autor: jadrys
Zennon pisze:

Podziel sie kopertą z kolegą, Zenek.

Ty bidoku wciaz myslisz, ze ja lekarzem jestem ;))))
Jak latwo ludziom zrobic wode z mozgu ;))))

Zennon

Coś Ci się koperta mocno kojarzy z lekarzem..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-11 18:06:26
Autor: Zennon

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gp8qsk$hi7$2news.onet.pl...
Zennon pisze:

Podziel sie kopertą z kolegą, Zenek.

Ty bidoku wciaz myslisz, ze ja lekarzem jestem ;))))
Jak latwo ludziom zrobic wode z mozgu ;))))

Zennon

Coś Ci się koperta mocno kojarzy z lekarzem..

A to do Raffiego z pretensjami.

Zennon

Data: 2009-03-11 18:17:34
Autor: jadrys

Zennon pisze:

[...]

Raff nie pisał o lekarzu..

Data: 2009-03-11 18:21:27
Autor: Zennon

Zennon pisze:

[...]

Znaczy sie, ze powinienem Boukunowi dac lapowke w kopercie? Nie bardzo rozumiem po co i dlaczego? Prosze dookreslic.

Zennon

Data: 2009-03-11 18:35:39
Autor: jadrys

Zennon pisze:

[...]

Nie o to chodzi.. Raff tylko nadmienił o kopercie (łapówce), a Ty zaraz wyjechałeś z lekarzem..

Data: 2009-03-11 19:00:50
Autor: Zennon
[...]

No zgadza sie. Raffi mysli, ze ja jestem lekarzem i chcial sie wyzlosliwic. No i spudlowal.

Zennon

Data: 2009-03-11 20:14:44
Autor: raff
[...]

Zenus, podziel sie kopertom. Dlugopis mu daj.

R.

Data: 2009-03-11 21:21:57
Autor: Zennon
[...]

Raffi zacznij oszczedzac na leczenie prostaty. Niech no tylko szpitale wyjda spod panstwowego garnuszka, bedziesz sie leczyl babka lancetowata i naparem z dziurawca.

Zennon

Data: 2009-03-11 19:24:57
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:gp8qsk$hi7$2news.onet.pl...
Zennon pisze:

Podziel sie kopertą z kolegą, Zenek.

Ty bidoku wciaz myslisz, ze ja lekarzem jestem ;))))
Jak latwo ludziom zrobic wode z mozgu ;))))

Zennon

Coś Ci się koperta mocno kojarzy z lekarzem..

Mi tam z...donosicielem ;)

P-Kol

Data: 2009-03-11 18:39:26
Autor: jadrys

Zennon pisze:

[...]

Chyba jednak to nie tak - płatni donosiciele musieli kwitować otrzymane korzyści, a łapownik- wręcz przeciwnie..

Data: 2009-03-11 18:08:45
Autor: raff
[...]

Zenus, mi to zwisa czy ty jestes lapiduchem czy ktos z twojej rodziny.

Podziel sie kopertom z niebozochnym boukunem.

R.

Data: 2009-03-11 18:13:43
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gp8r72$ia2$1news.onet.pl...
[...]

Jesli bedzie w potrzebie, to jak najbardziej, ale to nie Ty o tym decydujesz.

Zennon

Data: 2009-03-11 17:51:22
Autor: boukun

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gp8pbr$82s$1news.task.gda.pl...

[...]

Kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej przedmiot będący nośnikiem utworu, artystycznego wykonania, fonogramu, wideogramu rozpowszechnianego lub zwielokrotnionego bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom nabywa lub pomaga w jego zbyciu albo przedmiot ten przyjmuje lub pomaga w jego ukryciu, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Zwrócić należy uwagę na konstrukcję tego przepisu, fakt popełnienia przestępstwa uwarunkowany jest działaniem w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, więc dotyczy tylko handlujących piratami lub osób wykorzystujących nielegalne oprogramowanie w prowadzonej działalności gospodarczej.

W moim przypadku nie można nawet mówić o dozwolonym przez art. 23 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych nieodpłatnym korzystaniu z już rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego, albowiem w posiadaniu mojej rodziny znajdują się oryginalne nośniki większości będących w zainteresowaniu, czy też kwestionowanych przez oskarżyciela programów komputerowych, a ja nie czuję się prawnie zobowiązany, aby naruszać prawo do prywatności mojej rodziny.

boukun

Data: 2009-03-11 18:24:42
Autor: ColgatesBilly

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gp8ov4$i5u$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Tzn. nie zamkna Cie dopoki, sprawa nie przejdzie wszystkich instancji?

PS nie pokapowalem, po co wspominano REAL PLAYER?
Ze niby nie jest "marsjanski" jak Windows Media Player
i robi mu, wraz z ruskim Wimampem konkurencje?

Kol

Data: 2009-03-11 17:40:36
Autor: boukun

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:gBRtl.2054$9v4.1050uutiset.elisa.fi...

[...]

Na razie i tak mam w zawieszeniu, a i to może obowiązywać dopiero jak się by wyrok uprawomocnił. Dopóki się wyrok nie uprawomocnił, jestem traktowany jako osoba niewinna.

PS nie pokapowalem, po co wspominano REAL PLAYER?
Ze niby nie jest "marsjanski" jak Windows Media Player
i robi mu, wraz z ruskim Wimampem konkurencje?

Kol

W tym wyroku jest jeden wielki misz masz. Aż mi się nie chce z tym polemizować.

boukun

Data: 2009-03-11 18:11:51
Autor: ColgatesBilly

"Zennon" <zas@nigdzie.pl> wrote in message news:gp8mr8$34o$1news.task.gda.pl...
[...]

Heheh
Moj HP Pavilin Elite m9380
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/prodinfoCategory?lc=en&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3757530
w ogole nie posiadal DYSKU  (DVD) z systemem!!

Ma taka ukryta partycje "D" , wielkosci 12 GB, na ktorej
LEDWO miesci sie Vista.
Mozna z niej skopiowac na wlasne 3X DVD TYLKO RAZ!!!!!!

Jakby przepadlo to, to musisz "odkupic" od Serwisu (tzn. z Netu)

[...]

A w Sadzie Najwyzszym odwolanie rozpatrzy jakis SAFJAN czy inny ZOLL!

Polacy juz nie maja wlasnego panstwa, i az dziw, ze nie wiadomo
czy termin JudeoPolonia jest antysemicki czy  nie...

Moze mi ktos powie, bo jedna i druga teza wydaje mi sie
miec sporo uzasadnien.
Zwl. ze przeca to bylo od dekad marzenie polskiej mniejszosci zydowskiej

PS  (olsnienie) A moze... to bedzie zalezalo  od... osoby, LUB
       aktualnego ( na danym etapie)  kursu  ;)

Kol

Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych