Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych

Data: 2009-03-11 18:23:37
Autor: konserwator
Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych
Sad oparl sie (w sprawach o zniewazanie) na prywatnych odczuciach ignorantki w sprawach religii zydowskiej.
Jest to dla mnie ewidentny przyklad stronniczosci sadu. Czy mam teraz rozumiec, ze jesli osoba z organizacji zydowskiej zezna przed sadem, iz "obrazam jej uczucia religijne" to AUTOMATYCZNIE sad RP mnie skaze?
Czy za taka obraze wystarczy samo moje istnienie? czy tez wystarczy bym cos napisal? Cokolwiek? a moze wystarczy bym milczal nie dosc usłuznie?

Zenujace....

rym

Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych