Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnychWyrok za pisanie i głoszenie poglądów n a grupach dyskusyjnych

Data: 2009-03-11 15:47:20
Autor: Cavallino
Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnychWyrok za pisanie i głoszenie poglądów n a grupach dyskusyjnych
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:

Jeśli ktoś ma ochotę na udzielenie mi porad, a nie chce tego czynić na forum,
może mi przesłać komentarz także na priva. Mile widziane wszelkie sugestie i
komentarze.

Następny razem mocno się zastanów zanim zaczniesz chlapać ozorem na lewo i prawo, czy nie łamiesz tym ozorem prawa.
Tym razem i tak Ci ulgowo wyszło.