Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Wyrolowany przez tour operatora.

Wyrolowany przez tour operatora.

Data: 2011-04-07 12:19:39
Autor: Massai
Wyrolowany przez tour operatora.
PioPio wrote:

Witam serdecznie, Widzę, że na grupie kręcą się różni ciekawi ludzie to może i mnie coś podpowiedzą. Może ktoś podobną sprawę przerabiał i wie jak to
rozegrać. Z góry wielkie dzięki.

<ciach>

Typowy bait-and-switch.
Niestety, te oferty first minute sprawdzają się tylko u dużych
poważnych operatorów - a i to nie zawsze.
Kanciarze stosują hasełko o "gwarancji ceny", ale w praktyce - "tego
hotelu nie mamy i co nam pan zrobi".

Ja bym wycofał się z wyjazdu z nimi - nawet jak ci dadzą taki hotel jak
ci pasuje, to będą go kupować teraz, drożej, więc dostaniesz pokój z
widokiem na śmietnik, w suterenie, z pralnią po jednej stronie i
kotłownią po drugiej.

Generalnie przed sądem możesz walczyć - jeśli np. znajdziesz ten
właśnie hotel w innej firmie, pojechać z tamtymi na wakacje i spróbować
wywalczyć zwrot różnicy w cenie, motywując to właśnie ideą oferty first
minute.

Ale czarno to widzę, niestety biura podróży są jak towarzystwa
ubezpieczeniowe - nastawione na masówkę, a jak coś idzie nie tak,
zlewają klienta.

Jedyne co możesz zrobić to przestrzec innych - podać choćby który to
operator.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-04-07 12:29:29
Autor: PioPio
Wyrolowany przez tour operatora.


Typowy bait-and-switch.
Niestety, te oferty first minute sprawdzają się tylko u dużych
poważnych operatorów - a i to nie zawsze.
Kanciarze stosują hasełko o "gwarancji ceny", ale w praktyce - "tego
hotelu nie mamy i co nam pan zrobi".

no dosłownie tak właśnie u mnie było. W zasadzie to w katalogu do tej pory ten hotel jest ale katalogi drukuję pewnie dużo wcześniej.
Ja bym wycofał się z wyjazdu z nimi - nawet jak ci dadzą taki hotel jak
ci pasuje, to będą go kupować teraz, drożej, więc dostaniesz pokój z
widokiem na śmietnik, w suterenie, z pralnią po jednej stronie i
kotłownią po drugiej.

Generalnie przed sądem możesz walczyć - jeśli np. znajdziesz ten
właśnie hotel w innej firmie, pojechać z tamtymi na wakacje i spróbować
wywalczyć zwrot różnicy w cenie, motywując to właśnie ideą oferty first
minute.
Ale czarno to widzę, niestety biura podróży są jak towarzystwa
ubezpieczeniowe - nastawione na masówkę, a jak coś idzie nie tak,
zlewają klienta.

Jedyne co możesz zrobić to przestrzec innych - podać choćby który to
operator.

TUI. Do tej pory kilka razy z nimi jeździliśmy i wszystko było OK. Wydawało się że w miarę poważne biuro, ale sposób traktowania dokładnie taki jak opisujesz. Trochę się  poczułem jak za starych dobrych czasów. "Nie mamy pana płaszcza i co mi Pan zrobisz"


--


Data: 2011-04-07 12:29:32
Autor: PioPio
Wyrolowany przez tour operatora.


Typowy bait-and-switch.
Niestety, te oferty first minute sprawdzają się tylko u dużych
poważnych operatorów - a i to nie zawsze.
Kanciarze stosują hasełko o "gwarancji ceny", ale w praktyce - "tego
hotelu nie mamy i co nam pan zrobi".

no dosłownie tak właśnie u mnie było. W zasadzie to w katalogu do tej pory ten hotel jest ale katalogi drukuję pewnie dużo wcześniej.
Ja bym wycofał się z wyjazdu z nimi - nawet jak ci dadzą taki hotel jak
ci pasuje, to będą go kupować teraz, drożej, więc dostaniesz pokój z
widokiem na śmietnik, w suterenie, z pralnią po jednej stronie i
kotłownią po drugiej.

Generalnie przed sądem możesz walczyć - jeśli np. znajdziesz ten
właśnie hotel w innej firmie, pojechać z tamtymi na wakacje i spróbować
wywalczyć zwrot różnicy w cenie, motywując to właśnie ideą oferty first
minute.
Ale czarno to widzę, niestety biura podróży są jak towarzystwa
ubezpieczeniowe - nastawione na masówkę, a jak coś idzie nie tak,
zlewają klienta.

Jedyne co możesz zrobić to przestrzec innych - podać choćby który to
operator.

TUI. Do tej pory kilka razy z nimi jeździliśmy i wszystko było OK. Wydawało się że w miarę poważne biuro, ale sposób traktowania dokładnie taki jak opisujesz. Trochę się  poczułem jak za starych dobrych czasów. "Nie mamy pana płaszcza i co mi Pan zrobisz"


--


Wyrolowany przez tour operatora.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona