[bedziesz ogladac - nie czytaj :-)] Wyrownan ciag dalszy (co mnie oczywiscie cieszy :-))

Data: 2009-05-03 23:40:39
Autor: wiLQ
[bedziesz ogladac - nie czytaj :-)] Wyrownan ciag dalszy (co mnie oczywiscie cieszy :-))
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

.... znaczy, Heat otrzasneli sie po lomocie, powiezli Jastrzabki, dosc wyraznie.

Duzo tych blowoutow bylo w tej serii ;-)

Swoja droga, z jednej strony w tytule zaznaczasz, ze watek zawiera
wynik, wiec trzeba uwazac... a z drugiej wystarczy wiedziec, ktorej
druzynie kibicujesz by i tak sie tego dowiedziec po samym tytule ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-04 08:47:38
Autor: s
[...]

Nie kazdy jest taki analityk jak Ty :-P

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

[bedziesz ogladac - nie czytaj :-)] Wyrownan ciag dalszy (co mnie oczywiscie cieszy :-))