Wyrownanie terminow obowiazywania OC i AC

Data: 2011-01-23 13:29:45
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Wyrownanie terminow obowiazywania OC i AC
Witam serdecznie

Moze ktos przerabial podobny temat.
Kupilem auto zdecydowalem sie na kontunuacje polisy OC poprzedniego
wlasciciela, ktore oplacone jest w calosci i bedzie obowiazuje jeszcze
kilka miesiecy.
Podpisalem nowa umowe AC z innym towarzystwem, a zalezy mi z roznych
wzgledow na tym, aby terminy obu polis sie pokrywaly.
Jak najprosciej to zrobic?
Miałem podobnie do czasu aż podpisałem umowę z AXA. Miałem u nich OC i AC z
różnymi terminami. W momencie zakończenia OC, przekalkulowali mi wszystko na
łączne OC i AC i bez problemu zrobili wspólny termin.
Wcześniej wszystkie inne opcje wymagały przerwy w ubezpieczeniu AC.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--

Wyrownanie terminow obowiazywania OC i AC