Wyruchali Grabarczyka bez mydła.

Data: 2011-06-10 12:15:20
Autor: matador
Wyruchali Grabarczyka bez mydła.
http://auto.dziennik.pl/artykuly/340383,chinczycy-wygrali-inny-przetarg-uciekna-z-polski.html

#
Całonocne negocjacje z chińską firmą budującą A2 nie przyniosły
rezultatów. Tymczasem COVEC z każdą godziną może być coraz mniej
zainteresowana rozwiązaniem sporu w Polsce. Ma już kolejny kontrakt.
#

matador.

Data: 2011-06-10 21:16:48
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 21:15, matador pisze:
Całonocne negocjacje z chińską firmą budującą A2 nie przyniosły
rezultatów. Tymczasem COVEC z każdą godziną może być coraz mniej
zainteresowana rozwiązaniem sporu w Polsce. Ma już kolejny kontrakt.

A to cwaniaki, POznali sie na POlskim show-byzniesie :)

Data: 2011-06-10 12:19:48
Autor: matador
On 10 Cze, 21:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> zainteresowana rozwiązaniem sporu w Polsce. Ma już kolejny kontrakt..

A to cwaniaki, POznali sie na POlskim show-byzniesie :)

Zabrakło Misiaka i Sobiesiaka, oni by się nie dali....a tak,
Grabarczyk został na lodzie.
Katarska robota, panie.

matador.

Data: 2011-06-10 21:25:20
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 21:19, matador pisze:
A to cwaniaki, POznali sie na POlskim show-byzniesie :)
Zabrakło Misiaka i Sobiesiaka, oni by się nie dali....a tak,
Grabarczyk został na lodzie.
Katarska robota, panie.

Nawet Katarscy arm-dealers omijaja z daleka PO-bande :)

Data: 2011-06-11 03:59:01
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:b7d4fa2f-97ed-495b-8612-984310f38bf4ct4g2000vbb.googlegroups.com...
On 10 Cze, 21:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Pod dywanem, czy na cmentarzu?

--
stevep

Data: 2011-06-10 21:24:40
Autor: Brujo

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:3c9a637c-ecf0-4f7b-bfd4-cdf7fce59b52z37g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

No to panowie z PO - za lopaty i do roboty.

Data: 2011-06-10 21:26:42
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 21:24, Brujo pisze:
No to panowie z PO - za lopaty i do roboty.

Nie znasz PO-bandy. Pierwej pojda na cmentarz po wytyczne.

Data: 2011-06-10 21:27:58
Autor: raff

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:3c9a637c-ecf0-4f7b-bfd4-cdf7fce59b52z37g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Katar ? Katar, Panie ? Ktos tu ma Katar ?

R.

Data: 2011-06-10 12:32:24
Autor: matador
On 10 Cze, 21:27, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Katar ? Katar, Panie ? Ktos tu ma Katar ?

I to jaki!
Bardzo rzadki z rurki pierdzącej, stwierdzić można PO matolich oczach..

matador.

Data: 2011-06-10 21:51:57
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 21:32, matador pisze:
On 10 Cze, 21:27, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Katar ? Katar, Panie ? Ktos tu ma Katar ?

I to jaki!
Bardzo rzadki z rurki pierdzącej, stwierdzić można PO matolich oczach.

Ostatnio dopadl bolka i Jasia Marie co sie Millerowi nie klanial.

Data: 2011-06-10 13:01:42
Autor: matador
On 10 Cze, 21:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ostatnio dopadl bolka i Jasia Marie co sie Millerowi nie klanial.

Niezdrowy tryb życia? Kto by się spodziewał.
Takie POrządne chłopaki... Eech, ta zaraza!

matador.

Data: 2011-06-10 22:16:56
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 22:01, matador pisze:
Ostatnio dopadl bolka i Jasia Marie co sie Millerowi nie klanial.
Niezdrowy tryb życia? Kto by się spodziewał.
Takie POrządne chłopaki... Eech, ta zaraza!

Teraz obawiam sie o (T)Ruska i Schetyne vel Osla i Szreka. Tez niezdrowo
wygladaja choc namietnie harpia w gale :)

Data: 2011-06-11 03:59:54
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:19df3f0f-bcdc-4827-84a6-401a98b2a5bedn9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ale ruja piździelskich mat... ołów.

--
stevep

Data: 2011-06-10 21:37:36
Autor: pluton
[...]

Przesledzmy takze pozytywne konsekwencje:

1) nastepni wykonawcy zawczasu zabezpiecza sobie transporty pisku, ziemi
i kruszywa w Czechach albo na Slowacji, a polscy dostawcy zobacza fuckera

2) autostrada nie ruszy, a ci, co wsadzili tam kase zobacza zamiast zyskow
fuckera

3) polscy podwykonawcy, ktorzy chcieli 2-3 razy wiecej, niz to, za co da sie
wybudowac autostrade - zobacza fuckera, a moze nawet zbankrutuja

a to, ze jakas opcja niemiecka nie dojedzie do warszawki na mecz pilki
kopanej
jakos mnie nie wzrusza.

Nullification

Data: 2011-06-10 22:37:43
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:istv62$ljo$1inews.gazeta.pl...

#
[...]

Mnie tez autozdrada z Lodzi do Warsiawki nie wzrusza. My tu na poludniu mamy, a wy sobie mozecie chodzic na piechote.

R.

Data: 2011-06-10 21:45:04
Autor: pluton
Wyruchali Grabarczyka bez mydła.
Mnie tez autozdrada z Lodzi do Warsiawki nie wzrusza. My tu na poludniu
mamy, a wy sobie mozecie chodzic na piechote.

Macie, krzywe nogi jak sracie.

Nullification

Data: 2011-06-10 22:55:02
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:istvk2$n7m$1inews.gazeta.pl...
Mnie tez autozdrada z Lodzi do Warsiawki nie wzrusza. My tu na poludniu
mamy, a wy sobie mozecie chodzic na piechote.

Macie, krzywe nogi jak sracie.

No co pluton, zapierdalaj z lopata jak chcesz miec autostrade, a jak nie to:

http://www.humorpage.pl/obrazki/r/212_rower_droga_jezdnia_rowerzysta_znak_bialy_zludzenie.jpg

R.

Data: 2011-06-10 22:14:21
Autor: pluton
Wyruchali Grabarczyka bez mydła.

No co pluton, zapierdalaj z lopata jak chcesz miec autostrade, a jak nie
to:

a na uj mnie autostrada do tej zafajdanej warszawki ? jeszce gdzies wariata
w biedronce zobacze ?

Nullification

Data: 2011-06-10 23:13:54
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:isu1av$t8i$1inews.gazeta.pl...

[...]

No i wszyscy zadowoleni. Jak to wladza PO potrafi wszystkim dogodzic :)

R.

Data: 2011-06-10 23:15:38
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 23:13, raff pisze:
No i wszyscy zadowoleni. Jak to wladza PO potrafi wszystkim dogodzic

Wszystkim agenciakom, bo inni sie tylko burza jak widza te wraza
agenture. :]

Data: 2011-06-10 23:14:33
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 22:14, pluton pisze:
a na uj mnie autostrada do tej zafajdanej warszawki ? jeszce gdzies wariata
w biedronce zobacze ?

No nie wiem, bolek cos cieenko ostatnio wyglada. Dieta Kwasniewskiego
nie pomaga.

Data: 2011-06-10 23:16:23
Autor: u2
W dniu 2011-06-10 23:14, u2 pisze:
[...]

Dra Kwasniewskiego, a nie niedoszlego magistera Kwassa :)

Data: 2011-06-11 12:08:11
Autor: wekon
"matador"  wrote in message news:3c9a637c-ecf0-4f7b-bfd4-cdf7fce59b52z37g2000vbl.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A Grabarczyk i cała ta banda wyruchali Polaków, to jest najgorsze w tym wszystkim.

wekon

Data: 2011-06-11 13:15:30
Autor: u2
W dniu 2011-06-11 12:08, wekon pisze:
A Grabarczyk i cała ta banda wyruchali Polaków, to jest najgorsze w tym
wszystkim.

Na wiele miliardow wtopione w bloto. No ale mafiozi musza zarobic na
ciemnym ludzie. Ciekawe kiedy sie sami powystrzelaja kiedy beda dzielic
lupy ? :)

Data: 2011-06-11 13:17:46
Autor: u2
W dniu 2011-06-11 13:15, u2 pisze:
[...]

Oczywiscie beda dzielic potajemnie na cmentarzu jak Miro z Rychem.

Data: 2011-06-11 14:51:38
Autor: wekon
"u2"  wrote in message news:4df34e55$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pociesza mnie tylko fakt, że w ich przypadku to juz tylko równia pochyła, kwestia czasu.

wekon

Data: 2011-06-11 16:48:56
Autor: cirrus
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4df364dc$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Każdy debil cieszy się, gdy w jego kraju coś sie nie uda.

--
stevep

Data: 2011-06-11 18:02:58
Autor: wekon
"cirrus"  wrote in message news:isvv8q$lig$1news.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wiem Stefan, wiem ty debilu. Stąd właśnie nie jest mi do śmiechu.

wekon

Data: 2011-06-12 03:35:17
Autor: cirrus
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4df391b3$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jeszcze raz przeczytaj kretynie co sam napisałeś.

--
stevep

Data: 2011-06-11 18:25:52
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:isvv8q$lig$1news.vectranet.pl...
[...]

A jak to bylo, Stefciu, jak rzadzili Kaczynscy ? Dokladnie tak samo z waszej strony.

Wiec wez nie pierdol.

R.

Data: 2011-06-12 03:35:56
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:it04um$r0i$1news.onet.pl...
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości
"u2"  wrote in message
news:4df34e55$0$2494$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2011-06-11

Uhmm, a w USA murzynów biją.

--
stevep

Data: 2011-06-12 10:53:09
Autor: toni elbing
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):
http://auto.dziennik.pl/artykuly/340383,chinczycy-wygrali-inny-przetarg-
uci=
ekna-z-polski.html

#
Ca=B3onocne negocjacje z chi=F1sk=B1 firm=B1 buduj=B1c=B1 A2 nie przynios=
=B3y
rezultat=F3w. Tymczasem COVEC z ka=BFd=B1 godzin=B1 mo=BFe by=E6 coraz
mnie=
zainteresowana rozwi=B1zaniem sporu w Polsce. Ma ju=BF kolejny kontrakt.
#

uwazam, ze infrastrukture moze jeszcze uratowac kolejnictwo

toni.elbing

Data: 2011-06-12 13:12:04
Autor: Jaksa
On Sun, 12 Jun 2011 12:53:09 +0200, toni elbing  <toni.elbing@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

[...]

mnie>> j
zainteresowana rozwi=B1zaniem sporu w Polsce. Ma ju=BF kolejny kontrakt.
#

uwazam, ze infrastrukture moze jeszcze uratowac kolejnictwo

toni.elbing

Kolejnictwo?

Obecnie, w 4-tym roku rzadow PO, trasa Gdansk-Warszawa jest przejezdna
w 7 godzin ekspresem, tak mowia ludzie.

A trasa Gdansk-Bydgoszcz (180 km) to podroz na 4.5 godziny.

Zaiste, ramie w ramie z PO na drodze do kolejowych standardow
zambijskich i indyjskich.

4 lata rzadow PO.

O 4 lata za dlugo.

Jaksa

Data: 2011-06-12 12:12:24
Autor: ique
Wyruchali Grabarczyka bez mydła.
no to byłoby koniec budowania drogowstwa
 http://www.velonews.pl/newsy/wydarzenia/2149-nowy-rekord-predkosci-na-
rowerze-gorskim

Austriak Markus Stockl ustanowił nowy rekord szybkości na zjeździe po nawierzchni suchej - 164,95 km/h (210,4 km/h na na śniegu). Na rowerku z nie seryjnej produkcji (niedostepnym w powszechniej sprzedazy) czyli specjalnym prototypie wynosi 222 km/h (w warunkach nieoblodzonych) .

--

Wyruchali Grabarczyka bez mydła.