Wyruchalki to grupowy kurwiarz! G eje z psp - on czeka na waszą propozycj ę!

Data: 2009-12-07 23:34:58
Autor: Jadrys
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! G eje z psp - on czeka na waszą propozycj ę!
Antenka pisze:
Podobno miał kontakt dupa w dupę z pewnym znanym polskim
pedałem...jakimś krawcem - pajacykiem czy jakoś tak...Teraz oczekuje
od was propozycji bo go odbyt swędzi.. blee

Antenka

Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

Data: 2009-12-07 14:42:06
Autor: Antenka
On 7 Gru, 23:34, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby
szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

No to mamy problem... ;-/ Grupowe geje nie zaspokoją jego chcicy.
Niech lepiej wypierdziela do Afryki! Jak go dopanie murzyn, to mu z
dupska zrobi tunel kolejowy! :D

Antenka

P.s. Dobranoc Jadrysiu :-*

Data: 2009-12-07 23:56:58
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Też tak sądzę :-)

Dobranoc Antenko :-*

Data: 2009-12-08 08:03:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 07 Dec 2009 23:34:58 +0100, Jadrys napisał(a):

Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

Wycieruchowski? To niech się zamieni w pluszaka i już ma. :-)
Piotr

Data: 2009-12-07 23:21:17
Autor: Antenka
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!

Wycieruchowski? To niech się zamieni w pluszaka i już ma. :-) <

Co sugerujesz, że to tamto...że niby boukun ma skłonność do
pluszaków??? :D

Antenka

Data: 2009-12-08 08:44:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 23:21:17 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Wycieruchowski? To niech się zamieni w pluszaka i już ma. :-) <

Co sugerujesz, że to tamto...że niby boukun ma skłonność do
pluszaków??? :D

Antenka

Nie sugeruję, cytuję:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Prawda, że brawurowo wydymał misia? On sobie to jakoś tam pokrętnie
tłumaczy, że niby nie jest misiojebcą i, że ten misio to jakiś Piotruś, he,
he...
Ale wystarczy spojrzeć w te beznadziejnie smutne oczy tamtego pluszaka, i
już wiadomo, że naprawdę niedomyty wałkun mu zagraża.
Piotr

Data: 2009-12-08 10:22:41
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ja tam akurat w oczach misia widziałem ekstatyczne zadowolenie z odbytego stosunku.. i ochotę na następny "numerek".

Data: 2009-12-08 11:31:20
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Dec 2009 10:22:41 +0100, Jadrys napisał(a):

Ja tam akurat w oczach misia widziałem ekstatyczne zadowolenie z odbytego stosunku.. i ochotę na następny "numerek".

No tak... Każdy widzi co tam chce, he, he!
Piotr

Data: 2009-12-08 10:11:41
Autor: Konstanty Wycirowski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hfjvur$g2g$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Ona jest głupia, ale ty ją swoją głupota o wiele przewyższasz. Być kurwą kurwy? Fuj!

No i PLONK, bo stopień twojego zidiocenia nie pozwala na nic innego. Masz fajne towarzystwo, wasz przyjaciel Piotruś - gównoumazaniec i teraz ty kurwa skurwionej druciary.

Data: 2009-12-08 09:29:57
Autor: Hans Kloss
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na waszą propozycję!
Konstanty Wycirowski <dudziodu@dupa.de> napisał(a):
[...]kurwą kurwy[...]gównoumazaniec [...]kurwa skurwionej [...]

Szwabska sperma tak ci chlupoce w odbycie że aż się ryjem wylewa i pryska na
grupę. Tfu, co za odrażające bydlę...
J-23

Data: 2009-12-08 22:12:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!
Wiesz Antenko, ja też zauważyłem że pan Konstanty zachowuje sie jakby szukał kontaktu na psp z jakimś mężczyzną z dużym ptakiem :-(

JAMDRYSIE...!!!

- dotychcas uwożołem ciem za kuma i myślołem ześ jedyn z mondzejsych chopuw
tukej jest...

Po tej twojej wypedzi pocynom moje mniemanie zminiać - abo ciem AMTENKI cycory
łopanowały, aboś JUDAS jest...!!!

Takcyinacej nabacności siem miej, bo kuklimskich nieznosem...!

Data: 2009-12-09 16:26:28
Autor: Jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Baco, zasadniczo nie odpowiadam na groźby i szantaż, ale skoro miałeś mnie za kuma , ta ci odpowiem. - Nic się w moim postrzeganiu i głoszeniu  prawdy i sprawiedliwości nie zmieniło..

A tobie sie dziwię - ty wielki wielbiciel kobiecych wdzięków  krytykujesz Antenkę  a popierasz chamskiego przecwelonego geja, który tymi chamskimi odzywkami pod adresem Antenki pragnie zwrócić na siebie uwagę lokalnych gejów z psp.  Sądzę że facet szybciej by poderwał partnera stając pod latarnią.
Ale wracając do sprawy - baco co się z tobą dzieje że trzymasz stronę takiego(pomijając już jego preferencje)  chama?

Data: 2009-12-09 16:46:14
Autor: cyc
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfofji$rsi$1news.onet.pl...

...............<

A tobie sie dziwię - ty wielki wielbiciel kobiecych wdzięków  krytykujesz Antenkę  ..............

.............<

Powiadasz "kobiecych wdziekow " i to w kontekscie Antenki ? .
No , no ! musze przyznac , ze trzeba byc nie lada znawca tematu aby znalezc w tych tonach pomuj i obornika , ktory sie z niej najczesciej leje kobiecosc i na dodatek wdziek .
Gdyby nie to , ze pisze do Ciebie to powiedzialbym ze z opisanych wyzej elementow  tylko  pegieerowski parobek moze wydobyc wspomniane atrybuty .
Rozumiem , ze Ciebie to nie dotyczy i ze kierujesz sie wylacznie wersalskimi zasadami .......ale czy nie przesadzasz ? .
Przeciez nie kazda samica jest kobieta .

cyc

Data: 2009-12-09 21:05:01
Autor: Jadrys
cyc pisze:
[...]

Cycu, co chcesz osiągnąć zarzucając mi brak dobrego gustu , a Antence brak urody i kobiecości? Czy to aby nie taka forma zemsty za to że Ciebie Antenka parę razy zapędziła  w przysłowiowy "kozi róg"?

Data: 2009-12-09 22:24:01
Autor: Konstanty Wycirowski
Wyruchalki to grupowy kurwiarz! Geje z psp - on czeka na wasząpropozycję!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> > A tobie sie dziwię - ty wielki wielbiciel kobiecych wdzięków
krytykujesz Antenkę  a popierasz chamskiego przecwelonego geja,
                                                                                    ^^^^^^^^^^^^^^^

terminologia wskazuję na kolegę zpod celi. To dlatego Jadrysiu tak lecisz na tego kurwiszona? Bo cię na celi koledzy przez parę latek ruchali? I teraz nawet taki zaspermiony szmatławiec to ciebie boginii? Poziom inteligencji też na to wskazuje. Twoja druciara coś tam posepleniła o pedalstwie, gejowstwie itd. a ty to od razu podwchwytujesz? Znaczy się kurwa jesteś nie gorsza od druciary.

który tymi chamskimi odzywkami pod adresem Antenki pragnie zwrócić na siebie uwagę lokalnych gejów z psp.

A zwróciłeś może uwage, że to twoja boginii mnie zaczepia, jak jej paru chuji od czasu do czasu nie rzucę? Widac ona tak lubi, przecież bracia wszechpolacy i tak częściej biją ją po mordzie, niż pozwalają ciągnąć fiuta.

Sądzę że facet szybciej by poderwał partnera stając pod latarnią.

I wybacz, jak tobie sie marzy podrywanie facetów,  to proszę bardzo. Ja sie zadowolę panienkami. A wy sobie wmawiajcie dalej jak to nie lubicie gejów, pedalskie towarzystwo.-

Data: 2009-12-09 22:40:23
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Ani nikomu niegrozem, tymbardzij szamtażujem...!

Ponasymu ino myślem i godom...

[...]

Swojom stronem tsymom...!!!

- i jak mi siem cosik wydowo, to ciukom comyślem...!

Acy kogosik kretykujem, to niemoja, ino JEGO WINA...!!!

Niejo poconłem tom gupielokowatom zwadem - to AMTENKA swojom "ymteligencjem"
pokozała psyruwnujonc mie i tego Wycieruchowskiego, cyjakmutam, dokupy...!

Ale nietojest takie wazne - istotniejse jest, ze AMTENKA ino MARYNOM jest i
ymteligencji wybitnej, ani jo, ani winksość uniej niedostsego...!

Niełobchodzi mie co ty ztom Marynom wycynios, ale łostatnio prubujes najednom
nutem z AMTENKOM pisceć ijej adwokata rżnońć...

Aze sprawy i wypedzi porusane psez AMTENKEM do wybitnych siem niezalicajom, to
tym adwokatowaniem pomaluśku pośmiewisko zsiebie robić pocynos...

Acodo formy wypedzi "chama", jak go zwies - chmmmm...
- jak cheba zauwazyłeś, nienolezem do zwolennikuw slangu dresowego i cystego
jendzyka polckiego uzywom, ale jedno ci podpowim - wyjdź sem na ulicem
średnowielkiego miastecka, to piknych zecy siem nasuchos i stwierdzis, zeten
Wycieruchowski nierobi nic inksego, jak "jendzyka ludu" uzywo...

PS - acodo AMTENKI...
- ani mie łona ziembi, ani pazy...
- dokładnie, jak ta jemerytka, wturo łostatnie dutki z jemerytury wniedzielem na
PSENOJśWINTSOMŁOFIAREM zanosi...

--

Wyruchalki to grupowy kurwiarz! G eje z psp - on czeka na waszą propozycj ę!